Autor Zpráva
Tony Němec
Profil
Zdravím kolegy,

chtěli bychom znát kritiku na náš nově vzniklý, unikátní projekt businessanimals.cz.

FB profil: https://www.facebook.com/pages/Businessanimalscz/535330599897310

Jedná se o nově vzniklou sociální síť a pracovní portál určený pro obchodníky a lidi zajímající se o obchod.

Velice nás zajímá zpětná vazba a vaše názory na zlepší. Jaké informace by Vás obohatili? co by vás jako obchodníka motivovalo k registraci? Co se je podle vašeho názoru uděláno dobře a co špatně? Velice nás zajímá zpětná vazba a nápady na zlepšení.

Děkujeme za názory.
kapos
Profil *
Dost věcí mi tam nesedí, ale nejvíc mi tam vadí, že kradete články. Jestli máte svolení autora, tak by tam měla být informace o svolení. Nejsem právník, ale myslím, že jen uvedení autora nestačí. Osobně na stránkách dělám něco podobného. Nevím jak to máte dělaný vy, ale já jsem to udělal tak aby sem stránky nezatěžoval a jen si beru odkazy. Svolení sice také nemám, ale určitě mě nikdo nebude žalovat za to, že jednou za hodinu si stáhnu pár odkazů a pak je uveřejním na stránce. Nejen, že to je serioznější, ale taky předejdete průšvihu. Úplně v suchu nejsem a proto hodlám oslovit stránky aby mi dali písemný souhlas. Člověk nikdy neví co se může stát :-)
Tony Němec
Profil
kapos:
Zdravím tě Kaposi,

napsal si, že ti nesedí dost věcí, které máš konkrétně na mysli?

Co se týče článků, tak všechny píšou naši textaři, ani jeden jsme nezkopírovali z jiného webu. Chtěl bych tedy toto nařčení odmítnout. Samozřejmě jednotlivé témata již mohou být i na jiných portálech ale tomu se nevyhneme. Co se týče rozhovorů s úspěšnými, tak tyto rozhovory také uskutečňujeme přímo my, rozhovory jsou nahrávány na diktafon a následně přepsány.

Jména autorů článků - souhlasím, jména autorů doplníme v následujícím týdnu, děkuji za připomínku.

Budeme rádi za další připomínky
jenikkozak
Profil