« 1 2 »
Autor Zpráva
Radka G.
Profil
Dobrý den,
můžete mi napsat vaše výhrady k e-shopu www.bydlenijehracka.cz
Co by bylo vhodné opravit, jestli je to pro zákazníka přehledné, popř. kritiku, které chyby by se měly odstarnit.
Předem děkuji za upřímnost!
juriad
Profil
V pořadí, jak jsem procházel web a jak moc mě jednotlivé věci iritovaly:

1) rozmazané nekvalitní obrázky
2) nadpis Zahradní mrazuvzdorná keramika - „Z“ není součástí odkazu
3) proč je to menu tak nahoře?
4) kytičky v postraních panelech; překáží (myslím ty na pozadí nadpisů)
5) malé písmo; velikosti písem jsou divné, je jich příliš mnoho - sjednotit
6) v levém sloupci jsou velká a malá písmena - sjednoť
7) proč je rychlý kontakt tak ošklivý? A řešený obrázkem?
8) logo BjH překrývá část menu
9) ani mě nenapadne ten text na úvodní stránce číst; text se všelijak uhýbá obrázkům,
10) proč v kontaktech neuvedeš všechny informace a vymlouváš se „Sídlo je uvedeno v obchodních podmínkách.“; zbytečně nutíš uživatele ty údaje hledat
11) Proč patří mapa webu, zpusoby odeslání zásilky a vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy jako podmenu obchodních podmínek
12 „Počet položek: 0 Cena celkem:0,00 Kč“ v hlavičce je příliš zeleně
13) „Při objednávce lehké zásilky do 1kg - např. Andělského zvonění, a bezhotovostní platbě předem na účet FIO banky bude poštovné 6 EUR.
Při objednávce zásilky těžší - od 1 kg do 20 kg a bezhotovostní platbě předem na účet FIO banky bude poštovné 9 EUR.“
Nastuduj, kdy se před jednotkou píše mezera a jaký je rozdíl mezi spojovníkem a pomlčkou.
To samé na titulní stránce „Pokud v týdnu od 18.5. až 25.5. 2014“ v případě datumů.
14) Proč máš tolik spřátelených webů bez jakéhokoli popisu. Ponechej jen ty tématické a popiš je svými slovy, stojíš ji o ně.
15) V náštěvní knize texty nahoře nevypadají pěkně zarované „na střed“, když jsou dost vpravo
16) „Zadejte kontrolní součet čísel 2,3:“ - kontrolní součet je terminus technikus; nenapadlo by mě hned, že mám ty čísla sečíst
17) Chybová hláška „Chybně zadaný kontrolní kód“ nemá levý padding.
18) Formulář podrobného hledání je rozsypaný
19) Sjednoť design tlačítek: hledat/objednat vs. vložit do košíku (to nemá ani správný kurzor!) vs. Dotaz k produktu a ty vedle.
20) Sjednoť odkazy, některé nejsou podtržené a podtrhnou se při najetí, jiné ne. Jiné jsou podtržené a o podtržení přijdou
21) Nemůžu odstranit položku z košíku zadáním množství 0.
21) „Cena / J“ Cena za Joule??
22) Ve stránkování při výpisu stránek chybí mezera za aktivní stránkou.
23) Co je sakra řazení podle pořadí položky? A proč u toho nefunguje nahoru/dolu?
24) „je zapnutfiltr z rozšířeného hledání.“ Za zapnut chybí mezera. Navíc informace o vypnutí je zřejmá až při najetí na slovo zapnut.
25) Proč máš v levém panelu TopList, kterého ze zákazníků zajímá?
26) Obsah stránky mi přijde příliš úzký, ty dva panely nalevo a napravo web příliš zužují. Ten pravý je navíc kromě titulky zbytečný.
27) „Dostupnost (dny): Výprodej 1 ks“ To mi nedává smysl (kde je informace o dnech?).
28) Ikonka „doprodej“ se v rámci obrázku zobrazuje na různých místech webu na různé pozici (vertikálně)
29) Proč je stránkování nadepsané jako „Počet stránek:“? Celkový počet stránek nikde zobrazený není.
30) Proč ve stránkování >> a << Neskáčou na začátek a na konec? Ale jen o deset stránek.
31) Design těch okýnek „Dotaz k produktu Odeslat odkaz Hlídací pes“ je úplně odlišný od zbytku webu.
32) Při vkládání do košíku je text „Připojování ke košíku“ zobrazen s rozsypanou diakritikou (chybné kódování).
33) Kolem lomítka při oddělení dvou jednoslovných výrazů se nepíše mezera „Dodání / platby“
34) „1.krok“ - za tečkou se píše mezera
35) Při zadávání kontaktních údajů není jasné, která pole musím vyplnit a která ne (barva nestačí). Nikde není uvedené, že musím souhlasit s podmínkami.
36) Label „Poznámka“ je centrovaný ale vypadá to nepěkně.
37) Fakt mi dovolíš nakoupit za 15 990 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000,00 Kč? Mimochodem, při takové hodnotě se košík nevejde do části obsahu. Přetéká daleko doprava.
38) Při výběru kategorie bych čekal seznam všech produktů a ne takový ubohý seznam podkategorií.
39) Přepínač na „ tabulkové zobrazení“ je aktivní i mimo jeho vlastní plochu (daleko vlevo)
40) Cena v hlavičce je částečně překrytá tlačítkem Objednat
41) http://www.bydlenijehracka.cz/11866/jak-nakupovat-ze-slovenska/ Ten text lépe zformátuj
42) „ Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“ člověk by čekal, že te formulář může vyplnit a odelat nebo alespoň stáhnout.
43) „ Pokud zvolíte způsob bezhotovostní platby, jedná se o platbu, kterou předem zašlete na účet ( podklady k platbě Vám zašleme e-mailem). Zboží odesíláme až po připsání platby. Platbu očekáváme do 5 pracovních dnů, pak objednjávku stornujeme. Pokud potřebujete víc času, informujte nás a určitě se domluvíme.“ Necentruj ten text. Máš tam překlep „objednjávku“ a za otevírací závorkou se nepíše mezera.
44) „Pokud zvolíte špatné poštovné, bude automaticky upraveno.“ Proč vůbec umožnit uživateli, aby mohl vybrat špatné poštovné?
45) „Zásilka do 30kg na Slovensko - platba dobírkou, přepravní společnost IN TIME.“ Nepodrthávej, co není odkaz.
46) http://www.bydlenijehracka.cz/10015/zpusoby-odeslani-zasilky/ Některé popisy v tabulce jsou menším písmem. Proč jsou tam dva prázdné řádky? Euro se jistě nepíše malými písmeny a bez mezery před jednotkou. (Ta mezera platí i pro kg.)
47) Nechceš ty http://www.bydlenijehracka.cz/15716/obchodni-podminky/ nějak lépe strukturovat pomocí nadpisů? A ty poznámky dole začlenit přímo do textu? (Inspiruj se třeba číselnými poznámkami tady; zobrazí se v bublině při kliknutí.) Formátuj seznam jako seznam, nikoli hvězdičkami na začátku řádky.
48) „Pro Slovenské zákazníky si můžete o způsobu platby a přepravy přečíst ZDE“, Slovenští zákazníci si mohou...
49) Odkaz na volání v „nebo zavolejte nyní.“ vede do obchodních podmínek; co to??
50) Na titulce „ Kvalita keramiky je zaručená i tím, že každý kus je dekorován ručně, takže je každý kus oroginál.“ Překlep ve slově originál.
51) Podkategorie „Přívesky ke klíčům“; chybí háček na e.
52) Podkategorie „Přívěsek na mobil“; proč výjimečně v singuláru. A vůbec, tato chyba je u spousty (pod)kategorií.
53) Fotogalerie se nechce zavřít pokud kliknu mimo. Pomůže až dvojklik.
54) Proč máš vůbec podkategorie řešené výpisem ve tvaru „podkategorie -->“, tam by se rozhodně hodily obrázky.
55) http://www.bydlenijehracka.cz/sportovni-potreby-12707/nafukovaci-matrace-thomas-36907?run=0&pg=2 To je jako doprodej a novinka zároveň? Stejně tak http://www.bydlenijehracka.cz/dekorace-do-zahrady-7872/trakar-39563?run=0&pg=5 a http://www.bydlenijehracka.cz/dekorace-do-zahrady-7872/zahradni-dekorace-jerab-33010?run=0&pg=6.
56) V horním menu je první svislá čára bílá a poslení hnědá; ty uprostřed jsou tvořeny kombinací
57) Tištěná stránka (ano nabízíš stránku k tisku) obsahuje zbytečně menu a pravý panel.
58) Obrázek IN TIME v levém panelu je odkazem do galerie??
59) „Není vyplněno příjmení
Není vyplněno jméno
Není vyplněna ulice
Není vyplněno město
Není vyplněno psč
Není vyplněn telefon
Není uveden email
Není uveden login
Délka hesla musí být minimálně 5 znaků“
Pořadí chybových hlášek neodpovídá pořadí inputů ve formuláři.
60) Proč přecházím do košíku tlačítkem „Objednat“?
61) Prázdný košík je takový prázdný, přidej alespoň nápis, že košik je prázdný.
62) Proč jsou komentáře k produktům až za seznamem Souvisejícího zboží?
63) Odeslat odkaz je možné dvěma způsoby: na stránce produktu tím velkým zeleným tlačítkem s nápisem „Odeslat odkaz“ a nahoře tím udělátkem na sdílení. Nebylo by lepší nabízet jen jeden způsob?
64) První řádku některých odstavců máš odsazenou jednou mezerou; to se má řešit pomocí text-indent.

A koukám, že jsem dosáhl pěkného kulatého čísla. Jdu spát.
Radka G.
Profil
Děkuji za připomínky, jen u některých vůbec nevím k čemu se vztahuji.
Jedná se o body 18, 20, 22, 30, 49, 57.
juriad
Profil
18) Formulář pokročilého hledání vidím rozházený:
20) Skoro všude. Zaměř se na to, kdy je odkaz podtržený a zkus v tom být konzistentní.
22) Za číslicí 3 není mezera; a za dvojtečkou také ne.
30) Ty dvojité šipky na předchozím obrázku skáčou po deseti stránkách, nikoli na začátek a na konec, jak je zvykem. Zkus si vyhledat třeba "a", tedy něco co vrátí desítky stránek výsledků. Asi to tak můžeš nechat, má to i výhody, jen mě to překvapilo.
49) Na titulní stránce píšeš: „Vyberte si tu správnou kategorii v levém menu a v klidu si prohlédněte to, co Vás zajímá. Na Vaše dotazy Vám rádi odpovíme. Napište nám, nebo zavolejte nyní.“ Odkaz na „zavolejte“ odkazuje do obchodních podmínek. Raději bych budoval stránku kontaktů (kde to již je napsané přehledněji), telefon bude málokdo hledat v podmínkách. Mimochodem, v té větě se nepíše před nebo čárka.
57) Jdi na stránku produktu; nahoře vedle toho twitteru, mailu, pluska a bubliny je i ikonka zajišťující tisk. Jsi spokojená s podobou vytištěné stránky? Stránka by měla být jednoduchá a obsahovat jen informace k produktu, menu ani reklamy tam fakt nejsou nutné. Patička je na zvážení.
jenikkozak
Profil
Vždy před objednáním zboží si čtu obchodní podmínky. Správně by si tak měl počínat každý zákazník. Přikládám jim tak velkou důležitost, že je u každého hodnoceného webu pročítám. V tomto případě tak neučiním. Mám silné podezření, že v nich je Bible zkopírovaná dvakrát, a to i s přebalem[*1]. Víte, že Vaše podmínky mají 26 normostran? Uvědomte si, že laik v právu čte takový dokument podstatně pomaleji než běžný text, protože ho potřebuje pochopit. Kdybychom si řekli, že Podmínky čte dvakrát pomaleji, pak prostudování těchto pravidel pro něj odpovídá přečtení stostránkové knihy formátu A5. To raději nakoupím jinde. Tam, kde si nebudu myslet, že na mě chystají boudu.
Odstraňte polovinu; z toho, co zůstane, smažte každé druhé slovo; pak z toho zbytku vyházejte každý druhý bod. Dvě až čtyři normostrany se dají považovat za optimální rozsah.

[*1]Pro později narozené: přebal je papírový obal, jehož primárním úkolem je chránit desky knihy[*2].[*3]
[*2]Pro později narozené: kniha je to, o čem píšete ve čtenářském deníku.[*3]
[*3]Tyto poznámky sem přidávám, abych ukázal přemrštěnost těch Podmínek.[*4]
[*4]Veškeré mé příspěvky se řídí §7817454,2 občanského zákoníku a vzkazu na zdi na železniční zastávce za městem pod nápisem: „PRO TVOU CHYTROST NĚŽNOST UŠLECHTILOST TĚ MILUJI TÝNO“.
Radka G.
Profil
jenikkozak:
Obchodní podmínky mám sepsané právníkem, jsou v souladu s novým Občanským zákoníkem.
Bohužel změna OZ přinesla i velké komplikace do obchodních podmínek, které musí být velice obsáhlé, abych byl zákazník seznámen se všemi právy a povinostmi.
anonymníí
Profil *
Radka G.:
Obchodní podmínky mám sepsané právníkem, jsou v souladu s novým Občanským zákoníkem.
Není náhodou ty poznámky v Obchodních podmínkách (1-49) určené jako poznámky tobě od právníka, abys věděla, proč tam který bod je? Na webu nemají co dělat, pro zákazníka nejsou zajímavé.
jenikkozak
Profil
Váš právník je zřejmě chytrý chlapík, který ví, že za osminový dokument bude jeho odměna vypadat jako příliš vysoká.
Tento člověk se mýlí, tvrdí-li, že každý z bodů Vašich Podmínek musí být jejich součástí.

Pokud mi v e-shopu nevyhovuje způsob a doba dodání zboží či obchodní podmínky, párkrát stisknu klávesu Backspace, vrátím se do výsledku vyhledávání a navštívím jiný obchod. Přejít k Vaší konkurenci je pro mě otázkou pár sekund. Musela byste mi nabídnout buď produkt, po kterém skutečně toužím a který nikde jinde neseženu, nebo nákup o stovky korun levnější, aby se mi vyplatilo ty podmínky s přemrštěným rozsahem číst. Teoreticky se předpokládá, že obchodní podmínky bude číst každý zákazník. Myslíte si, že je skutečně budou ochotni studovat?
I kdyby byla pravda, co Vám tvrdí právník, dám přednost nákupu obrazů v obchodě, kde mě nezatěžují vysvětlováním, že dort s trvanlivostí dva dny nemohu do čtrnácti dní vrátit. Za těchto smyšlených okolností tedy zvolím obchod, jehož provozovatel riskuje postih, aby mi vyšel vstříc.
Radka G.
Profil
jenikkozak:
Jestli si myslíte, že nějaký obchodník bude riskovat velké finanční postihy od ČOI, jen proto, aby zákazník nemusel číst, tak to jste na omylu. Podívejte se OP Alzy, Mall a podobných - mají OP také dlouhé.
Ono je teoreticky jedno, co kdo má napsané v OP - musí být v souladu se zákonem. A ten je pevně daný.
jenikkozak
Profil
Slyšela jste už o obchodníkovi, který dostal velký finanční postih od ČOI za to, že při prodeji obrázků zákazníka neinformoval, že při nákupu zboží podléhajícího rychlé zkáze přichází o možnost jeho vrácení do 14 dní?

Podívejte se OP Alzy, Mall a podobných - mají OP také dlouhé.
Alza má obchodní podmínky o 44 % kratší, Mall o 64 % kratší než Vy. My máme OP o 84 % kratší, stačí nám to a hodí se nám to v reklamě. První Vaše konkurence, na kterou jsem narazil (zobrazuje se v Seznamu nad Vaší stránkou), má podmínky o 73 % kratší.

Ono je teoreticky jedno, co kdo má napsané v OP
Vzhledem k tomu, že s nimi zákazník při nákupu musí souhlasit, tedy je musí číst a pochopit, to jedno není. Teoreticky ani prakticky.

musí být v souladu se zákonem. A ten je pevně daný.
Nenaznačuji, že Vaše obchodní podmínky zákon porušují. (Ani je nehodlám číst.) Kritizuji jejich rozsah. Jen blázen může uzavřít smlouvu, kterou si nepřečetl. Vaši zákazníci jsou hloupí, pokud takto postupují.
Gorby
Profil *
Radka G.:
E-shop prošel redesignem a úpravami, obchodní podmínky na to teprve čekají.
Je ještě něco, co je určitě zapotřebí úpravit?
www.bydlenijehracka.cz
lionel messi
Profil
Väčšina z mojich postrehov sú drobnosti:

1. Web by som oživil faviconou.
2. Zoznam spriatelených webov je na môj vkus trošku malým písmom.
2.1. Na tej istej stránke by som odkaz na Bydlení je hračka možno spravil rovnakou farbou ako ostatné.
3. Urobil som kontrolu formuláru v čast Reference proti XSS a SQL injection, ospravedlňujem sa za nezmyselný komentár, mohlo by niekde byť uvedené (najlepšie pri formulári), že komentár musí pred zobrazením prejsť schválením.
4. Vôbec, na celej stránke (hlavne popisy výrobkov) by som trochu zväčšil písmo
5. Nadpis „Výhody registrace“ by som nerobil klikateľný, trochu ma zmiatlo, že ma hneď prepol na registračný formulár.
6. „Pro Slovenské zákazníky“ — píše sa malé s.
7. Prečo má stránka Jak nakupovat titulok „Rady pro seniory“? A prečo má stránka pre slovenských zákazníkov oproti ostatnému webu konsky veľké písmená? Pôsobí to nekonzistentne (alebo majú Slováci horší zrak? :-)).
8. Stránka Slevy nemá vôbec nastavený titulok. (To isté Novinky a Výprodej (t. j. červeným označené položky v ľavom menu).
8.1. Trochu mi chýba informácia o výške zľavy na zmienenej stránke.
Taurus
Profil
Nevleze se mi to do roulišení 1024, to je chyba. Boxy a paddingy jsou odfláklé, v hlavičce je spoustu různých zarovnání a fontů. Všechny tyhle věci vyvolávají dojem neuspořádanosti a spíchnutí narychlo, bohužel. Nevypadá to pak moc profesionálně. Některé texty jsou tvořené nepochopitelně obrázkem, z hlediska použitelnosti děláš chybu v tom, že tlačítka nevypadají jako tlačítka a je jich tam víc druhů.

Dávat do hlavního menu položku "Spřátelené weby", což se dělalo někdy před deseti lety, není... moc dobré.
quatzael
Profil
Radka G.:
Odpovím jen obecně, že se mi web nelíbí a rozhodně to není místo kde by mě napadlo něco kupovat. To, že údajně prošel webdesignem mi spíš připadá jako vtip. Vždyť je to za 1. celý rozházený a za 2. design spíše jako z 90. let..

Hafo kategorií vypsaných slovně, žádný ikonky nebo animace, které by pomohly se lépe orientovat v nabídce..
V každý podkategorii další seznam podkategorií, ale v podkategoriích už jen nabídka cca 5 výrobků..

Tohle nikoho nebude bavit projíždět ani náhodou..

Takhle se e-shopy nedělají. Je to nepřehledný, z první stránky nezískám představu co všechno u vás můžu koupit a a zároveň hned na první stránce ztratím zájem něco kupovat.

A co má znamenat těch 1891 facebook fans?! Opravdu? Není to zase nějaký hromadný likeování, který se nabízí na různých stovkomatech??

A tohle: wtf?!

Tomu mám jako uvěřit, že máte takovou spoustu nadšených zákazníků, který když už něco našli ve vaší hodně omezený nabídce, se přetrhnou, aby psali tyhle sbírky chvalozpěvů..?! Normální zákazníci tohle ani náhodou nedělají. Do referencí píšou jedině tehdy, když jsou nespokojení anebo, když je e-shop opravdu tak výjimečně excelentní oproti jiným, že chtějí za tohle projevit poděkování.

Ale to se teda určitě netýká vašeho e-shopu, který je silně podprůměrnej.

Za mě jednoznačně palec dolů za špatně odvedenou práci pokud jde o design, úzkou nabídku zboží a hlavně za klamavé jednání ohledně referencí od vymyšlených zákazníků.
fiwe
Profil
To byl zamer zadavetele vytvorit vintage ehop? Ale zas na druhou stranou to koresponduje s nabizenym zbozim, ktere frcelo po revoluci. Tady bych si fakt nic nekoupil, naprosto odrazuji a neprehladna struktura a design. Tato kvalita webu by mi nevadila treba u nejake sberny, kterou hledam, abych mohl vyvest bordel z baraku...:D
lionel messi
Profil
fiwe:
Nechem sa zastávať autorov eshopu, ale bolo toto naozaj nutné? Vidím, že si tu nový, možno by nezaškodilo prečítať si pravidlá, než sem vložíš absolútne nekonštruktívny a zhadzujúci príspevok.

Moderátor Joker: Po úvaze jsem se rozhodl jen odstranit přivolávač moderátorů a jinak nezasahovat.
fiwe
Profil
lionel messi:
Omlouvam se, netusil jsem, ze je to zde tak striktni, ja jsem jen navazoval na quatzaela, ktery to take velice uprimne odsoudil. Myslim, ze az takova kritika neskodi, pac si zadavetel mozna uvedomi, aby neztracel cas nejakymi upravami cas, ktere stejne nemaji, ale aby se prekopal komplet cely web.
quatzael
Profil
Jeden příklad za všechny:

Váš e-shop nabízí z toho mála i Andělské zvonění

V referencích zase hafo chvalozpěvů na to, že nabízíte co se nedá nikde jinde sehnat, namátkou:

17.12.2012 10:54:00 - Hana S. - Andělské zvonění
Ve všech obchodek jsem hledala andělské zvonění, nenašla až eshopu jsem měla to štěstí. Komunikace s tímto obchodem na jedničku, jsem velmi spokojená. Děkuji za rychlé vyřízení objednávky.

6.6.2011 12:59:00 - Karel Duchňa - Andělské zvonění
Po dlouhém a usilovném shánění andělského zvonění, jsem na něho narazil ve Vašem e-shopu. Už ho mám doma a těším se, jak se rozzáří očka vnoučátek o letošních vánocích.


Nevím teda kde to ti vaši zákazníci hledali, ale já když vygoogluju "Andělské zvonění" tak se mi zobrazí v reklamě Heuréka, která odkazuje na eshopy, které přesně tohle nabízí, pak Aukro a pak dva weby, které se specializují přímo na tohle: www.andelskezvoneni.cz/ a www.andelske-zvoneni.cz (u tohoto druhého je pravda, že nemají úplně stejný výrobek)..

Takže mi chcete říct, že vaši zákazníci tuhle nabídku pokaždé nevidí a přescrollují až někam dolu k vašemu webu a potom píšou, že se to nedalo nikde jinde sehnat?

Já tomu prostě nevěřím!

Místo těchto klamavých praktik dělejte radši něco, co opravdu zákazníkům přináší nějakou přidanou hodnotu. Tohle je jen další odfláknutá stránka a následně zoufalá snaha shánět zákazníky, kteří nakupují v lepších e-shopech..


lionel messi:
fiwe má pravdu. Dávat tazatelce rady typu "tady odsuň ten odstavec trochu doleva" apod. je úplně k ničemu.
Celej ten web je špatně navrženej! Ubohá nabídka rozfrcaná do kvanta kategorií a podkategorií, což možná mělo za účel nabídku "opticky" zvětšit, ale nikoho nebude bavit rozklikávat takový množství podstránek, ještě navíc když tam nic nenajde.

Zrovna u dekorativního zboží bych řekl, že hodně zákazníků nebude hledat konkrétní podkategorii kde najde nějakou "bambusovou podmísu" nebo co, ale spíš by rád projížděl ukázkami zboží a hledal nějakou inspiraci něco co se mu bude líbit..

Takže tady by se spíš hodilo nějaký filtrování.

Web jak je teď je prostě celej špatně, a potřebuje totální přeměnu a to včetně přístupu majitelky k zákazníkům. Jinak zase vyhodí spoustu času a peněz na něco co je už od základu špatně.
Gorby
Profil *
lionel messi:
Děkuji za připomínky. Text jsem zvětšila, snad už bude lépe čitelný. Nepochopila jsem - Prečo má stránka Jak nakupovat titulok „Rady pro seniory“? Myslíš tím, že by se stránka měla jmenovat rady pro seniory?


quatzael:
Pokud se podíváte, tak reference jsou z roku 2011 a v té době toto zboží nebylo běžně k dostání a opravdu si tyto reference nepíši sama. Jsou to vzkazy od spokojených zákazníků. Nejsou všichni lidi jen urýpaní, ale třeba i poděkují, když jsou spokojení.


Taurus:
Díky za připomínky.
Joker
Profil
fiwe, lionel messi:
[#15] má sice trochu útočný tón, ale v jádru to podle mě je relevantní kritika (že podle něčího názoru je web nepřehledný a nebudí důvěru). Možná ten příspěvek vypadá hůř v kontrastu s těmi mnohem „korektnějšími“ předchozími příspěvky.
Sice to není dokonalá kritika ve smyslu doporučení pro odpovídající, ale podle mého názoru pořád ještě v rámci toho, s čím by se autor hodnoceného webu měl smířit podle „6. Připravte se psychicky na ostrou kritiku, vítejte ji s nadhledem či nadšením, předpokládejte dobrý úmysl.“

Proto jsem se rozhodl nezasahovat.
jenikkozak
Profil
Myslím, quatzaeli, že jsi střelil vedle. Co považuješ za „klamavou praktiku“ může být skutečnou reakcí zákazníků. Je naprosto běžné, že se spokojený zákazník vrátí a poděkuje. Pokud máš jinou zkušenost, zřejmě se svými zákazníky špatně jednáš.

Vždyť je to za 1. celý rozházený a za 2. design spíše jako z 90. let..
Kdepak, takové designy se v 90. letech nedělaly.

Máš velmi zkreslenou představu, pokud si myslíš, že design webových stránek nějak zásadně ovlivňuje spokojenost zákazníků.
Gorby
Profil *
jenikkozak:
Moje cílová skupina zákazníků jsou převážně ženy ve věku 25-40 let a ty mají na design mají jiný pohled.
Nevím kolik je quatzaeli let, ale v 90 letech žádné e-shopy nebyly :-)
jenikkozak na Váš minulý popud se předělávají i obchodní podmínky - děkuji za podnět.
quatzael
Profil
jenikkozak:
Je naprosto běžné, že se spokojený zákazník vrátí a poděkuje.
Tak u běžných zavedených e-shopů o tom dost pochybuju. Podle mě většina seriózních e-shopů ani nemá kategorii reference. A už vůbec ne vymyšlené zákazníky.

Naopak je naprosto běžné, že spousta takovýchle pokusů o "rádoby e-shop" se uchyluje k tomu, že si píše falešný reference.
A bez výjimky super nadšené reference, které tam má Radka G. uvedené, silně nekorespondují s tím co tento silně podprůměrný web nabízí. To snad ten kontrast vidí každý..

Chceš mi opravdu říct, že věříš, že ty reference jsou pravý? Četl sis je tam vůbec?

Máš velmi zkreslenou představu, pokud si myslíš, že design webových stránek nějak zásadně ovlivňuje spokojenost zákazníků.
Ty máš podle mě zase hodně zúženou představu o čem design je. Já mluvím o designu celkově. To není jen o barvách, animacích, stínování tlačítek apod..
To je především o celkové přehlednosti, příjemném prostředí, user-friendly ovládání, které ten "barevný" webdesign pomáhá vytvořit a to tenhle web ani trochu nemá..

Gorby:
Moje cílová skupina zákazníků jsou převážně ženy ve věku 25-40 let
A na to jste přišla jak? Díval jsem se jak máte vyřešenou registraci. Datum narození/věk se tam nikde nevyplňuje. To Vám potom píšou ještě emaily, kde Vám oznamují svůj věk spolu s dalšími děkovnými přídavky?
To mi opravdu vysvětlete jak máte tohle zjištěný.. Podle mě prostě lžete stejně jako v těch smyšlených referencích.

A právě ženy spíš přitáhne příjemný kvalitně zpracovaný design než tohle..

Nevím kolik je quatzaeli let, ale v 90 letech žádné e-shopy nebyly :-)
Ale byly. To, že jste v 90. letech Vy osobně ještě nepoužívala internet neznamená, že e-shopy nebyly. Prostě byly.

Sorry, možná Vás tady někdo z ostatních pochválí, ale já prostě říkám, že ten eshop je hodně slabej na to, aby dlouhodobě konkurenčně obstál.
A ty vymyšlený reference jenom vypovídají o neserióznosti celého Vašeho projektu.
jenikkozak
Profil
quatzael:
Podle mě většina seriózních e-shopů ani nemá kategorii reference.
Z toho však nevyplývá, že e-shop, který podobnou stránku má, seriózní není.

A už vůbec ne vymyšlené zákazníky.
Budeš působit lépe, když to něčím doložíš. Zatím jen dokola omíláš svou domněnku. Délka příspěvku ti nepomůže.

Naopak je naprosto běžné, že spousta takovýchle pokusů o "rádoby e-shop" se uchyluje k tomu, že si píše falešný reference.
Proč myslíš, že Radčin e-shop je jen rádoby e-shop?

Chceš mi opravdu říct, že věříš, že ty reference jsou pravý?
Ano, myslím si to.
Četl sis je tam vůbec?
Přelétl jsem je očima, část jsem četl.

Ty máš podle mě zase hodně zúženou představu o čem design je.
Co ty tak můžeš vědět o mých představách?

Ten web je trochu náročnější na to, aby se v něm zákazník zorientoval. Ale neznamená to, že Radka G. je podvodník, lhář a kdo ví co ještě.

To mi opravdu vysvětlete jak máte tohle zjištěný..
Byla by velmi špatný obchodník, kdyby neznala základní charakteristiku své cílové skupiny.

Ale byly. To, že jste v 90. letech Vy osobně ještě nepoužívala internet neznamená, že e-shopy nebyly. Prostě byly.
Že ty ses tehdy ještě nenarodil, neznamená, že se tehdy používal takovýto design.
Gorby
Profil *
quatzael:
Máte jiný názor na e-shop, dobrá. Ale psát o ně jako o lhářce - tak to jste přehnal!
Jsem poctivý živnostník a plátce DPH, svých zákazníků si vážím a podle toho s nimi i jednám a budete se divit, ale ani jedno hodnocení není vymyšlené.
quatzael
Profil
Gorby:
Ale psát o ně jako o lhářce - tak to jste přehnal!
Tak prosím vysvětlete jak jste přišla na ten věk Vašich zákaznic.
Když někdo střelí takovej blud, tak je prostě prostě jasný, že lže.. To se potom můžete vztekat jak chcete.

Já se na internetu pohybuju už od 90. let a za tu dobu jsem si vytvořil myslím že hodně slušný přehled na to, abych věděl jak věci fungují.
Tolik kladných referencí s vyloženě přehnaným zdůrazňováním těch nejlepších služeb a že "nikde jinde to není" u takto podprůměrného e-shopu, je prostě totální nesmysl.
jenikkozak
Profil
Dolož, quatzaeli, že je Radka G. podvodník. V opačném případě od tebe očekáváme omluvu.
quatzael
Profil
jenikkozak:
Budeš působit lépe, když to něčím doložíš. Zatím jen dokola omíláš svou domněnku. Délka příspěvku ti nepomůže.
Tady jste se taky nikdo moc nenamáhali dokládáním důkazů: Pomoc s přípravou e-shopu a jeho zprovozněním, prostě když je něco více než pravděpodobné tak je to jasné..

Proč myslíš, že Radčin e-shop je jen rádoby e-shop?
Protože ve skutečnosti toho moc neprodal (jestli vůbec). Možná má Radka G. nějakej malej krámek a k tomu se ještě snaží prodávat přes e-shop. Ale prostě to dělá takovým stylem, který zákazníky nepřesvědčí a proto si tam dává tyto klamavé reference..

Ale neznamená to, že Radka G. je podvodník, lhář a kdo ví co ještě.
Já neříkám, že je podvodník v tom smyslu, že nabízí zboží a když jí dojdou peníze tak zboží nedodá. Já jen říkám, že klame zákazníky v sekci a refrence a 1891 fanoušků na facebooku je neréalné číslo, pokud by se mělo opravdu jednat o klienty nebo o lidi, kteří alespoň web jednou navštívili..

Ty si snad dáváš do likes každej e-shop, ze kterýho nakoupíš?

Gorby:
Že ty ses tehdy ještě nenarodil, neznamená, že se tehdy používal takovýto design.
Haha. Asi by ses divil. Ale já ještě z dětství umím docela dobře v DOSu a programoval jsem v Pascalu (začátek 90. let) dřív než Ty jsi napsal svůj první PHP script..
(Pak jsem se počítačům už tolik nevěnoval takže to takhle dopadlo.. Víš o programování víc než já.:o))
jenikkozak
Profil
quatzael:
Protože ve skutečnosti toho moc neprodal (jestli vůbec).
Podej nezpochybnitelný důkaz. Nebo se omluv.

Jistě rád připojíš odkaz na archiv, které by tvé tvrzení dokládal. V 90. letech se takovýto design běžně nepoužíval.
quatzael
Profil
jenikkozak:
Vydrž, musím letět pryč. Napíšu odpoledne/večer..
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0