Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
WPoski Profil |
#1 · Zasláno: 3. 6. 2014, 12:13:54
Zdravíme všechny na jakpsátweb,
nedávno jsme spustili nový design projektu na kterém delší dobu pracujeme - e-shop se žaluziemi a sítěmi proti hmyzu www.k-žaluzie.cz E-shop nabízí tři hlavní produkty (2 typy žaluzií a 1 typ sítě) a umožňuje jednoduchou konfiguraci produktu. Na e-shopu se průběžně pracuje a sami vidíme určité možnosti na další vylepšování ať po stránce obsahu, použitelnosti i grafiky. Každopádně by nás zajímaly názory Vás zde na webu: Chybí na webu nějaké informace? Je pro Vás eshop přehledný? Vidíte nějakou barieru nákupu? Co by Vám v roli zájemce o žaluzie na webu chybělo? Proč byste na tomto eshopu nakoupili / nenakoupili? Předem díky za jakékoliv konstruktviní připomínky. |
||
juriad Profil |
#2 · Zasláno: 3. 6. 2014, 12:46:56
Ze všech stran něco trčí:
nahoře - fixní menu vpravo - kontakty dole - „Máte dotaz“ vlevo - Heureka a „Proč nás“. Ta fixní blbost nahoře je užitečná jen pro košík, jinak vůbec; o těch ostatních škoda mluvit. Všude možně něco přetéká: „vyberte si typ žaluzie nebo sítě a pokračujte v konfiguraci“ - slovo konfiguraci je až pod prvním prduktem. „vertikální žaluzie do interiéru“ slovo interiéru je na dalším řádku. Slovo od je až pod cenovkou. „Vložit do košíku“, „Přejít do detailu“ se nevejde na tlačítko Text v patičce je moc tmavý, nečitelný. Text na registrační stránce je černý na tmavém pozadí. Chybí mi IČ. Proč je na stránce http://www.kzaluzie.cz/o-nakupu něco justified a něco ne? Ta úvodní strana je taková divná. Je tam přiliš mnoho nesouvisejících věcí: produkty, náhradní díly, certifikáty, novinky (kterých jsem si nevšiml, dokud jsem nezačal psát tuto větu). „Náhradní díly“ takto samostatně vypadají jako, že se to každou chvíli rozsype a budu je potřebovat. Není to spíš příslušenství? „Je třeba nakoupit minimálně za 100 Kč.“ Cože? Já potřebuji jen jediný kolíček za 2,65 Kč! To jich mám koupit 40? |
||
Bubák Profil |
#3 · Zasláno: 3. 6. 2014, 14:05:56
Výběr ovládání - vpravo, nebo vlevo mi přijde podivný. Jako intuitivní bych viděl, že bych si vybral, kolik kusů od daného rozměru chci s levým a kolik s pravým ovládáním.
Místo 2 kusů jsem omylem odsouhlasil 1 kus, druhý kus se mi nepodařilo přidat, přestože jsem počet kusů jednoduše přepsal z jednoho na dva, po přepočítání byl v košíku jeden kus. Vrátil jsem se tedy zpět, aplikace to neumožňuje, použil jsem tlačítko zpět v prohlížeči. Navolil jsem dva kusy a vybafla na mne hláška „Bohužel se nepodařilo načíst požadovaný produkt. Možná se již neprodává. Zkuste si vybrat z naší aktuální nabídky.“ Mám tedy uzavřenou cestu tam i zpět. Mám trojdílné okno, zkusím tedy znova. Vymažu košík - ploška s x je velká, ale reaguje jen v úzkém proužku pod písmenem, ale podařilo se. Hážu do košíku dva kusy s levým ovládáním. Klikám na „Přidat nový rozměr.“ Rozměry ponechávám, zvolím pravé ovládání, pak jeden kus. Vybafla na mne hláška „Bohužel se nepodařilo načíst požadovaný produkt. Možná se již neprodává. Zkuste si vybrat z naší aktuální nabídky. Stačilo, ztratil jsem spoustu milisekund a jdu jinam. |
||
WPoski Profil |
#4 · Zasláno: 4. 6. 2014, 08:50:26
juriad:
Děkujeme za připomínky, "Ze všech stran něco trčí" - víme o tom, aktuálně sledujeme "oblíbenost" jednotlivých prvků u návštěvníků a poté provedeme redukci. "Všude možně něco přetéká" - můžete nám napsat jaký prohlížeč a OS používáte? Tyto věci jsme nezaznamenali... Patičku upravíme, IČ doplníme, náhradní díly - dobrý poznatek, upravíme. Minimální cena objednávky je dána požadavky výrobce - odesílat jeden kolíček za 3 Kč by předpokládám nebylo moc efektivní. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0