Autor Zpráva
johns
Profil
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o kritiku webu se slevovými kupóny Kuponer.cz, budu rád za každé vaše připomínky.
quatzael
Profil
johns:
Rychlý postřeh:
Graficky to nevypadá úplně špatně, ale je to trochu strohý a mdlý, zejména ta nabídka kuponů.. Docela by se hodilo tam dát i nějaký obrázky zboží, na který je sleva, protože jinak když nepočítám loga e-shopů, žádný obrázky nemáš.
Nahoře má obrovskýma krávama napsaný: Uživatelé si oblíbili což nechápu k jakýmu kontextu se to váže..
celý s tou vyhledávací lištou pod tím bych to zmenšil a posunul nahoru.
Nevím jakej máš ty monitor, ale já na svým laptopu vidím tu Tvoji hlavní navigaci až úplně dole..
Na hlavní stránce by měla být samozřejmě navigace, ale tak, že zabere 20 - 30% procent z viditelný stránky, zbytek by měla být už prezentace produktů.. Ty tam máš prázdnou modrou plochu a nabídku v nedohlednu někde dole..

Místo toho Tvýho modrýho oceánu, ve kterým se to všechno utápí, bych dal radši nějaký ilustrační foto na pozadí, mírně rozmazaný, nějaký holky v obchoďáku s hafo taškama s nákupem, ať je to trochu živější..
Davex
Profil
johns:
Když kliknu na „zobrazit kupón“, tak přejdu rovnou na cílový obchod a žádný kupón se nezobrazí.
Taurus
Profil
Když to vezmu úplně od začátku, nelíbí se mi název projektu. Je zkrátka vidět, jak je trh přesycený a pak se vymýšlí takové patvary z českého a anglického slova. Nepovažuju to za šťastný nápad, bohužel.
quatzael
Profil
Davex:
To je affiliate, přeposílá se tracker id..


johns:
Taurus má v tomto pravdu, trh je přesycenej a ty děláš jen další nevýraznou variaci na to samé. Nemyslím si, že název projektu je zas tak špatný. Když něco děláš dobře tak si můžeš i z takových názvů vytvořit hodně slušný brand. Ale podmínka je, že to opravdu budeš dělat dobře. Tohle je zatím strašně moc nevýrazný..
johns
Profil
Davex:
Ale ano, zobrazí se a automaticky se zkopíruje do clipboardu.

Taurus:
Trh není zcela určitě přesycený, je sice řada zaregistrovaných domén, ale na každé stránce je pořád to stejné. My se snažíme přicházet s valstními slevovými kupóny, které si vyjednáme. Název se mi nezdá špatný.

quatzael:
nemyslím si, nová verze stránky byla spuštěna před několika dny a teprve ji plníme kupóny a akcemi. Naše kupóny jsou na rozdíl od ostatních unikátní.
quatzael
Profil
johns:
Naše kupóny jsou na rozdíl od ostatních unikátní.
Kupony klidně můžou být unikátní kdovíjak, ale když to z tý vaší stránky prostě nepoznám a nezaujme mě, tak vám to moc velký efekt nepřinese..
Z prvního rychlýho pohledu na úvodní stránku by měl zákazník hned vidět co tam všechno máte a místo toho tam je jen modrej background a na něm gigantickej vyhledávací input. Takhle obrovskej nemá ani google a vzhledem k tomu, jak máte zatím ještě omezenou nabídku je to opravdu jen střílení naslepo jestli tam náhodou něco z toho co hledám bude.. Takže je to úplně k ničemu.

Proč tam nemáš na úvodní stránce hned ukázaný loga eshopů, se kterými spolupracujete? Víš jak jen tohle zanedbání šílená chyba. Když někdo narazí náhodu na Tvoje stránky a ty mu tam dáš přes celou obrazovku vyhledávací input, tak hned odejde, protože nebude chtít plýtvat časem něco hledat co tam nejspíš ani není.. Za to, když hned uvidí logo svého oblíbenýho e-shopu, ve kterým pravidelně nakupuje a dojde mu, že by tam mohl nakupovat se slevou, tak ho to rozhodně zaujme..

Ale ty to máš zatím celý takový mdlý.. Ty kupony jsou strašně obrovský na to jak málo informací na sobě mají..
Ten text na kuponech bys mohl taky trochu barevně oddělit podle kontextu, nevím proč je to všechno takhle šedý..

A s datumy sis taky nedělal moc práce. Rovnou jsi to tam hodil ve formátu SQL RRRR-MM-DD.. Sis spletl zákazníky s MySQL databází.. Moc jim to prostě neulehčuješ..
johns
Profil
quatzael:
Díky za příspěvek, plný užitečné kritiky. Na úvodní straně jsou loga eshopů, ale vzhledem k tomu, že jich je nebo spíš bude celkem hodně, je to omezeno počtem. Z homepage jsem se snažil udělat takovou "bránu", jsou zde právě ty loga eshopů, kategorie a vyhledávání, nenapadá mě co sem ještě přidat pro ulehčení hledání. S datem máš samozřejmě pravdu, to opravím. Ještě k těm eshopům, nevím jestli jsi si všiml rozdílné hlavičky na homepage a na ostatních podstránkách, je to proto, že HP by měla být takový rozcestník, zatímco na zbytku webu je již jasné, že uživatel je (měl by být) tam kde chce být. Ale díky moc za příspěvek. Web je teprve nový a určitě na něm budeme dále pracovat, doufám, že se nám podaří významně odlišit od řady dalších podobných stránek.
quatzael
Profil
johns:
Na úvodní straně jsou loga eshopů
Já tam žádný nevidím.. Jestli myslíš to co se objeví v tom select boxu po najetí myší, tak to jsem říkal, že potenciální zákazník odejde dřív než to začne zkoumat. A loga na těch kuponech nejdou na mým monitoru vidět, protože ty kupony jsou tak strašně dole, že jsou hodně mimo obrazovku.

Když je těch log strašně moc, tak je tam můžeš dát vertikálně do nějakýho slideru nebo posouvacímu carouselu nebo podobně..

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0