Autor Zpráva
czmarci
Profil *
Ahoj lidičky,

chtěl bych Vás poprosit o kritiku webu www.netbrana.cz, už se s tím patlám dost dlouho a pořád nejsem spokojený (nevím jestli vůbec nikdy budu).

Taky bych chtěl poprosit o kritiku formuláře na stránce www.netbrana.cz/pridat-poptavku platíme si PPC reklamy u google a facebooku vedoucí na tuto stránku. PPC sice lidi přivede, ale svou poptávku většinou nezanechají, tak by mě zajímalo co by jste na ní změnili vy, aby prokliky z PPC častěji vedli k úspěšnému odeslání formuláře.

PS: Asi tam budou nějaké překlepy a hrubky, snažíme se to s kolegou vše najít a fixnout ale možná jsme něco přehlédli.

Děkuji všem :)
mimochodec
Profil
Formulář je moc dlouhý. Rozložil bych ho do dvou stránek. Kromě toho: čekal bych, že "Titulek poptávky" a další budou labely.

czmarci:
PS: Asi tam budou nějaké překlepy a hrubky, snažíme se to s kolegou vše najít a fixnout ale možná jsme něco přehlédli.
Snažte se víc.

Web jako celek naprosto zabíjí ten banner.
czmarci
Profil *
mimochodec: děkuji za rychlou reakci :)

Souhlasím s tím že je formulář moc dlouhý, chtěl bych to přes jQuery řešit rozdělením do dvou fází, kde první budou informace o poptávce a v druhé by byly kontaktní informace atd. S nadpisů udělám labely, to mi nedocvaklo :)

Překlepy a hrubky chceme fixnout ještě během zítřka. Bohužel nám dnes došli síly :(

Bannery mi lezou trochu na nervy, ať je dám kamkoliv, jsou strašně vidět a obsah jako takový zaniká. Zase na druhou stranu jsou pro nás do budoucna nesmírně důležité.
mimochodec
Profil
czmarci:
Souhlasím s tím že je formulář moc dlouhý, chtěl bych to přes jQuery řešit rozdělením do dvou fází,
Nerozumím, proč přes jquery, ale jako návštěvníkovi by mi to asi bylo jedno. Ty fáze odpovídají: nejdřív to, čeho se poptávka týká, v druhém kroku ta neatraktivní fáze - kontakt, platnost, atd.

Bannery mi lezou trochu na nervy
V mém případě to není "trochu". Kdybych se na ten web dostal nějakým způsobem jako potenciální klient, pomyslel bych si něco o vaší neschopnosti vydělat míň agresivním způsobem a stránku bych obratem zavřel. Sorry, píšu to tak, jak to cítím. Ten banner vpravo je jakžtakž v pohodě, ten horní je daleko za hranicí snesitelnosti a ten necit pro míru je pro mě známka amatérství. Stejně jako gramatické úlety "vaší firmu", "aby jste" nebo 15 dalších. Podtrženo, sečteno, ten web je pro mě nedůvěryhodný.
joe
Profil
Po odeslání chybného formuláře - "Některé prvky formuláře byly vyplněny chybně, zkontrolujte prosím údaje".

Taková hláška mě jako uživatele vůbec nezajímá, chci vědět, co kde mám konkrétně špatně a chci rovnou opravovat, nechci formulář celý procházet a hledat, kde mám chybu.

Tlačítko s textem "PŘIDAT PŘÍLOHU" má jednak stejný styl, jako odesílací tlačítko a to je podle mě chyba, tady by stačil pouhý odkaz, protože pak to působí stejnou vahou, jako odesílací tlačítko. Text sám o sobě mi přijde dvojsmyslný, co udělá, když na něj kliknu? Přidá to už mou nahranou přílohu?

Při chybném vyplnění se mi celý formulář smaže.

Fakt by mě nebavilo to tisíckrát psát všechno znova.
czmarci
Profil *
mimochodec: ještě jednou děkuji za reakci. Na přestavbě celého formuláře pro přidávání poptávek pracujeme. Ve finále je jedno jestli se druhá část formuláře načte přes jQuery nebo odesláním první části formuláře.

Bannery jsou bohužel věc, o které nemohu rozhodnout sám. To že banner nad hlavičkou je za hranicí snesitelnosti je však pravda. Pokud jde o češtinu, tak za tu se opravdu stydím, nasekal jsem tam nějaké texty při programování CMS systému a šablonovacího systému a texty tam nakonec zůstali.

joe: děkuji za reakci, to co píšete je samozřejmě pravda, za normálních okolností tam je kontrola stejně tak jako při registraci, tzn, formulář se vůbec neodešle a označí se chybné pole s vysvětlením, proč je pravděpodobně pole chybně vyplněno. Tlačítko pro přidání přílohy zmizí úplně, místo input file tam bude drop and down oblast.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0