Autor Zpráva
Lahvicky
Profil *
Dobrý den,
spouštím eshop na prodej láhví na pití. Prosím o kritiku a kontrolu jestli se někde neudělala chyba, jak v textu, tak ve struktuře.

Eshop je plně responsivní a protože je to upravená ecommerce šablona, tak mne spíše straší skryté chyby.
Do toho se chci zaměřit na správné SEO, můžete mi to prosím zkontrolovat a zhodnotit? Děkuji

http://salab.cz/lahve/
quatzael
Profil
Lahvicky:
Na to, že na tý stránce nic zvláštního není, tak se načítá hodně dlouho.
Nabídku zatím moc pestrou nemáš. "Logo" láhev na pití vycentrovaný doprostřed působí dost divně. Podobně divně působí i název domény.
No nevím, je to dost divný. Než zaměřování se na SEO bych spíš doporučil rozšířit nabídku. Vymakaný SEO, který bude fungovat na jedinou lahev, kterou máš v nabídce se asi moc nevyplatí, ne?
Už jsi něco prodal?
Kolemjdoucí
Profil *
Dobrý den,

prezentace vypadá dobře, ale produkt bych si nekoupil. Nemám takovou potřebu a nikdy jsem neměl. To ale nechme stranou. Pokud bych takovou potřebu měl, stejně nechápu, jak přesně láhev funguje. Po zkušenostech s rodinou a mytím všemožných pítek a lahviček mě předně zajímá, jak je udělaná... nikde jsem nenalezl detailnější fotku... Hrdlo ústí rovnou do lahve? Pokud ji tedy nakloním, voda rovnou teče? Nebo je tam nějaká ochrana, kdy musím sát, aby voda tekla? Pokud ano, dá se jednoduše vyčistit? Na hrdlu vidím závit, trochu bych se bál, jestli nebude při pití vadit. Vrchní část krytu se šroubuje stejně jako spodní část? Když budu chtít láhev otevřít, nebude se šroubovat tedy i spodek? Plátěná rukojeť se v případě ušpinění čistí jak? "Láhev je odolná proti teplu a chemikáliím" - mohu v ní ohřívat čaj v mikrovlnné troubě? Je možné ji umývat v myčce? Zde bych opět nevěděl co s rukojetí...

Pokud by se jednalo jeden produkt z mnoha na nějakém eshopu, tak tam takové informace ani nečekám, ale u stránky výrobce(distributora) ano, zvláště pokud jsou celé stránky věnované pouze tomuto produktu. Jako reklamní předmět je to zajímavé, ale pokud bych ji někde dostal, netuším, na co by mi byla. Tedy ani já bych si je nenechal vyrobit a nerozdával je.

Evidentně nejsem cílová skupina, to budou ty ženy ve fotogalerii. Jinak se mi stránky líbí. Umístění loga ale také považuji za "divné"... v mém prohlížeči ani nepoznám s čím má být zarovnáno nebo vycentrováno...

Pokud chcete prodávat kusově takové lahve po internetu, raději bych zvolil Aukro, případně nějaký inzertní web zacílený na ženy, než vlastní eshop a řešit jeho propagaci. Jestliže se bude jednat pouze o jeden produkt, hodnocení uživatelů se o úspěch či neúspěch postará samo. Pokud bych chtěl lahve vyrobit pro vlastní firmu, rozhodně bych si nejel vzorek prohlédnout to bytu v panelovém době v Jirkově. Na to bych být Vámi raději využil nějakou reklamní agenturu, kde prodávají reklamní předměty a mají showroom. Reklamu a prezentaci vzorků bych nechal na nich (za provizi) a na stránky bych umístil odkaz na ně. To je ale pouze v případě, pokud bych byl jediný výrobce, či distributor tohoto produktu.

Omlouvám se, pokud jsem moc kritický. Každopádně každá snaha se cení... přeji hodně úspěchu....
performance
Profil *
par performance triku by google pagespeed

1, zapni na serveru gzip a budes stahovat o POLOVINU min dat.
2, optimalizuj bezztratove obrazky
3, prehod js z head pred </body> alespon pro mobilni zarizeni
4, uprav si na serveru nastaveni cache. jquery neni potreba co dve hodiny stahovat znovu.
5, nesly by js sloucit do jednoho, dvou, tri souboru misto 16ti.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0