Autor Zpráva
michal8012
Profil
Ahoj všem, jsem docela začátečník samouk, a touto cestou bych vás chtěl požádat o kritiku webu www.english-day.cz. Uvítám především negativní kritiku, abych se alespoň něco naučil. Klady samozřejmě potěší. Děkuji všem.
Michal
Mistr
Profil
michal8012:
(1) Sjel jsem si ve Firefoxu 32.0.3 úplně naspod titulní stránky. Následně jsem se podíval na vrchol okna a nalezl jsem, že je zcela nečitelné. Prosvítající nápis Vítejte na stránkách English Day je zcela překryt nabídkou Česko-anglická školka Tábor
Produkty
atd.
(2) Proč je v patičce anglický text Contact Me, když je jinak celý web v češtině?
(3) Je text Připravili jsme pro vás zajímavé kurzy a aktivity. Nehledejte u nás klasické vzdělávání, učíme se hraním a poznáváním světa. ve stránce Angličtina pro děti dostatečně kontrastní?
(4) Stránka Angličtina pro děti obsahuje strašně složité ovládání (Najeďte kurzorem na příslušný obrázek a klikněte levým tlačítkem myši. Budete přesměrováni na příslušný odkaz.). Raději bych pod ty tři obrázky vložil text, který se zobrazí na daném obrázku po najetí myši. Ten text by byl stále vidět. Pokud bych na něj nebo na příslušný obrázek najel, odkryl by se text i v obrázku, a mohl bych na obrázek nebo na text pod ním kliknout.
(5) Ze stránky Kontakt jsem chtěl odeslat prázdný formulář. Namůže být výstražná hláška - Error: Jméno, příjmení: is required. Váš email : is required. Předmět : is required. Zpráva : is required. - v češtině?
(6) Ve stránce Přihláška bych zkrátil ten popisný text. Místo Přihlášky: Nacházíte se v sekci přihlášky. Níže jsou uvedeny odkazy, které vás po kliknutí na ně převedou na příslušnou elektronickou přihlášku k uvedenému produktu. byl pouze napsal například vyberte si kurz apod.