Autor Zpráva
Zdenek Bobek
Profil
Prosím o vaše názory, kritiku chyb i nápady. Jsem ve tvorbě webu amatér a začátečník.
Vytvořil jsem nové stránky pro svoje podnikání http://www.anglos.cz
... a teď mám zásek a zmítají mnou pochybnosti o kdečem: od barev, přes šířku, tvar, až po obsah. Ale návrat k původní verzi už nechci, ta byla udělaná v roce 1997 a vypadala jak od puberťáka.
Stránky ještě nejsou úplně hotové, chybí několik textů v anglické části a soubory ve "Ke stažení", ale co ...
Budu vděčný za každou radu.
juriad
Profil
Moc výhrad nemám, stránky se mi v mezích možností líbí. Prostě fungují tak, jak člověk očekává.
Barvy jsou v pohodě (ale neřiď se mým názorem), kompresí hlavičky bys mohl zrušit tu modrou (ale nevím, jestli by to potom nebylo moc tmavé). Šírka mi vyhovuje.

Chybí mi tam větší zaměření na žáky - představ si, že jsi nastoupil na střední školu a plaveš v angličtině. Proč by si měl zvolit zrovna tebe? Je jasné, že máš spoustu zkušeností, ale nejsem si jistý z té prezentace, že jej hodiny budou bavit. Možná toto není tvá cílová skupina.

Hlavička:
1) Citát přemístit jinam, třeba do černé části hlavičky. (Aha, ona není černá, jen se tak na mém displayi jeví pod určitým úhlem; v tom případě vymysli něco jiného). U citátů mi chybí uvozovky.
2) Anglos a přepínání jazyka možná zakomponuj přímo do toho velkého obrázku.
3) Zobraz jen vlaječky jazyků do kterých lze přepnout a ostatní nějak znevýrazni. Vlaječkám bych také přidal atribut title s popiskem „přepnout do češtiny“, „switch to English“ (podle cílového jazyka).
4) Uvědom si, že hlavička na výšku zabírá polovinu stránky (alespoň u mě).
5) Klikací hlavička - měla by vést na úvodní stránku

Menu:
1) Zvaž počeštění FAQ, i když čtenář tvých stránek by již s touto zkratkou měl být obeznámen.
2) Změň „Vítejte“ třeba na „Úvod“

Obsah:
1) Prolinkovat stránky, občas máš poznámku „Viz učebnice“ - udělej z toho odkaz.