Autor Zpráva
J. Bereza
Profil *
Zdravím, navrhoval jsem grafiku pro tento e-shop: http://www.nutri-exact.cz
Zajímal by mě váš názor k webu obecně, ale hlavně mě zajímá webdesign, grafika, dojem z webu, navigace a obsah.

Dělal jsem i obrázky produktů. Vím, že je to všechno jedna barva a občas není text na etiketách hezky zalomený. Do budoucna se to vylepší.
Chamurappi
Profil
Reaguji na J. Berezu:
Web se mi vizuálně líbí, až na ten kolotoč, ten mi tam moc nesedí.

Narazil jsem na mírně matoucí situaci: pokud nechám něco hledat, menu vlevo si pamatuje, co hledám. To mi připadá nestandardní, i když asi užitečné. Bylo by lepší, kdyby vypadalo trochu jinak než běžně (třeba bys mohl napsat, co se hledá, někde nad ním) a kdyby v něm nebyly položky, které neobsahují žádné nálezy.

U položek v levém sloupci pod „Garance kvality“ jsem očekával, že na ně půjde také klikat, když ostatní seznamy v levém sloupci jsou klikací.

Proč si u výrobku musím před přidáním do košíku vybrat velikost balení? Zobrazená cena odpovídá jedné z možností, lze předpokládat, že chci přidat tu. Pokud to má být mazaná finta, jak zákazníka přimět, aby si jiných velikostí balení všiml, tak bych se zamyslel nad tím, zda místo <select>u nepoužít okamžitě viditelnou skupinku <input type="radio">.

Chtěl jsem si do košíku přidat 999 999 kusů nějakých zázračných bonbónků, ale přidalo se jen 65 535, což mě odradilo od nákupu, raději utratím své stovky milionů jinde :-)
Str4wberry
Profil
Přemýšlím, jestli by se nedal ten výpis produktů udělat nějak lépe. U každého produktu je v podstatě tatáž piksla, potom jakýsi anglický název a až nakonec mrňavý popis, z kterého bych se snad i něco dozvěděl.

Bohužel u řady produktů není medle nikde napsáno, proč bych si je měl koupit. Třeba na stránce Alfa-lipoová kyselina jsem se důvod pro užívání nikde nedočetl.

Líbilo by se mi, kdyby produkty měly nějaké štítky s informacemi o positivních účincích nebo tak něčím. Ale je samozřejmě možné, že cílová skupina webu o nic takového nestojí.

Vzhled se mi líbí, je mi přijde, že je na hlavní straně použito zbytečně moc barev. Hlavně ty červené odkazy mi tam moc neladí.
J. Bereza
Profil *
Díky za podnětné komentáře. :-) Pokud by vás zajímali i odpovědi, tak zde jsou.

Chamurappi:
1) nesedí barevně? Nebo by tam vůbec taková věc neměla být? Nebo je to neurčitý pocit?
2) jo to je funkčnost daného systému od programátora. Toho jsem si nevšiml a není to z mého pohledu v pořádku. Dám info programátorovi :-)
3) Ano ty položky garance kvality tak působí. Já z toho mám ten pocit a i další člověk, kterého jsem sledoval jak používá web.
4) souhlas. Příchutě i balení budou víc na očích. Nebude jich zas tolik, aby museli být v selectu.
5) NutriExact je přímo výrobce těchto suplementů. Pro domluvení velkoobchodního prodeje nebo spolupráce volejte (+420) 776 184 641 :-) Což mi připomíná, že si tam ještě nepřidali stránku s velkoobchodním prodejem :-)

Str4wberry:
1) souhlasím... do budoucna budou mít snad etikety různé barvy podle druhu určení. Předpoklad je takový, že tam budou nakupovat lidi, kteří tak nějak ví co a jak. Bohužel to je jen neověřený předpoklad. Nápad se štítky mi přijde velmi dobrý. Pokud to nezpůsobí nepřehlednost a přeplácanost. Např. štítek "vhodné před/po zátěži"
lionel messi
Profil
J. Bereza:
Celkovo web hodnotím kladne, pôsobí na mňa príjemne. Dodám ešte pár postrehov:

1. Pri zmenšení stránky pod 960 pixelov šírky, prípadne jej výraznom zväčšení sa objaví horizontálny posuvník.
2. Zmenil by som pozadie textu informujúcom o dočasnom udržiavaní starej adresy — fialová nie je škaredá ani rušivá, ale použil by som motív pozadia stránky (modrú), prípadne farbu, ktorú má pozadie položiek ľavého menu po nájdení myšou, asi by to pôsobilo konzistentnejšie (detail).
3. Ak v registračnom formulári zadám nesprávny tvar prezývky aj e-mailu, zobrazí sa mi najprv hláška upozorňujúca iba na jednu chybu, privítal by som, keby sa všetky chyby vypísali súčasne.
4. V rámci zadávania fakturačných údajov sa mi podarilo uložiť neplatný formát tel. čísla (nečíselný).
5. Drobné chyby na stránke O nás: „Protože jsem výrobci, nabízíme samozřejmě i spolupráci větším odběratelům.“, „Kromě kvalitních výrobků, Vám nyní nabízíme i lepší servis…“ (prebytočná čiarka, navyše pred touto vetou je viacnásobná medzera), „kterých je po ČR hodně desítek“ (asi by lepšie vyznelo „mnoho desítek“)
6. Nikdy nepodčiarkuj text, ktorý nie je odkazom (napr. nadpisy v článku).
7. Niektoré texty majú uvedený copyright z roku 2013, pričom boli podľa dátumu napísané o rok neskôr.
8. Typograficky je zle uvedený copyright, správne viď: www.liteera.cz/slovnik/copyright.
J. Bereza
Profil *
výborně další užitečné info :-) Takže moje odpovědi:

1) Na responzivní verzi nebyl rozpočet. Už takto se museli dělat kompromisy. Snad bude v budoucnu :-)
2) Souhlas, ten box nebyl součástí mého grafického návrhu
3) Souhlas. Já osobně mám nejraději validaci už během vyplnění pole
4) V tomhle nemám až tak jasno. Je třeba možné, že by tam někdo mohl chtít nacpat předčíslí +420 nebo (420)
5) Tohle je zcela v režii zákazníka/majitele webu. Dám mu to vědět.
6) viz bod č. 5
7) viz bod č. 5
8) díky za odkaz. Vypadá to dobře. Myslím, že si ho přidám do záložek.
_es
Profil
lionel messi:
4. V rámci zadávania fakturačných údajov sa mi podarilo uložiť neplatný formát tel. čísla (nečíselný).
A čo z toho vyplýva? Je predsa v záujme zákazníka vyplniť formulár správne a ak zadá telefónne číslo, aby sa mu dovolali. Ak bude otravovaný neplatným tel. číslom, lebo programátor nemyslel na všetky možné formáty tel. čísla, môže veľmi ľahko odísť ku konkurencii.
J. Bereza:
Pre zrak je nepríjemná kombinácia tmavého pozadia a bieleho písma, kombinovaná ešte s tým, že texty o produktoch sú tmavým písmom na svetlom pozadí. Lepšie by bolo to zjednotiť len na tmavé písmo a svetlé pozadie.
lionel messi
Profil
_es:
Ak bude otravovaný neplatným tel. číslom, lebo programátor nemyslel na všetky možné formáty tel. čísla, môže veľmi ľahko odísť ku konkurencii.
S tým možno súhlasiť (až na „veľmi ľahko“), prílišné otravovanie je rozhodne na škodu, často napr. oddeľujem telefónne čísla medzerou po troch a vždy ma „poteší“, keď mi formulár vzápätí vráti chybu (a ideálne ešte aj vymaže všetky zadané údaje :-)), myslím si ale, že ošetriť všetky prípustné formáty je ešte vcelku únosné. Šlo len o istý námet na detailné dotiahnutie validácie, ale asi som sám, kto sa zamýšľa nad podobnými vecami.
_es
Profil
lionel messi:
S tým možno súhlasiť (až na ‚veľmi ľahko‘)
Je snáď málo konkurenčných e-shopov na podobný sortiment?

myslím si ale, že ošetriť všetky prípustné formáty je ešte vcelku únosné.
Čo keď k číslu zadá, že ide o číslo do práce, či doma, alebo tam zadá tel. čísla dve? Samozrejme dá sa na dané účely formulár nejako „zozložitiť“, no prečo brániť zákazníkovi, nech tam zadá čo chce?
lionel messi
Profil
_es:
Čo keď k číslu zadá, že ide o číslo do práce, či doma, alebo tam zadá tel. čísla dve?
Výborný postreh, na to som nepomyslel.

Je snáď málo konkurenčných e-shopov na podobný sortiment?
To by sme sa dostali už príliš mimo témy.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: