Autor Zpráva
papirek
Profil *
Dobrý den, prosím o názor na web www.partes.cz děkuji...
lionel messi
papirek:
1. Nie som odborník na grafiku, netrúfam si radiť, ale modrá farba, navyše takýto odtieň mi na web nesedí, vyskytuje sa len na pár miestach, ale ťahá oči.
2. Podmienky používania by sa mi mohli otvoriť v novom okne, ale nie je to úplná nutnosť, mnoho užívateľov to vie spraviť samo.
3. V registračnom formulári mi neprejde číslo obsahujúce znak + bežne používaný v medzinárodných predvoľbách.
4. Na rovnakom mieste mi ponúka na výber kraj v rámci ČR, ale štát nie.
5. Pre bližšie testovanie (častí vyžadujúcich registráciu) nám prosím poskytni testovacie údaje.
6. Zdá sa, že text obsahujúci apostrof sa neuloží do databázy, bolo by vhodné používat escapovanie.
7. Stránke Kontakty by som dal vhodnejší titulok než „formulář“.
8. O kúsok by som zvýšil riadkovanie a taktiež i mierne zväčšil písmo.
9. Odkazy na jednotlivé stránky (napr. v katalógu firiem) majú medzi sebou pomerne malé medzery a plochu, čo je obzvlášť na mobile nepraktické.
10. V rýchlosti som vyskúšal aj režim Responsive Design v Mozille, už pri šírke 830 pixelov sa mi zobrazuje horizontálny posuvník a navyše mi fixné odkazy na katalóg firiem a vloženie inzerátu dosť prekážajú. Obdobne sa správa stránka pri zoomovaní.
11. © 2013-15 by Partesgroup.cz nie je správny spôsob uvádzania copyrightu, viď: www.liteera.cz/slovnik/copyright
12. Zvážil by som význam sekcie „Napsali o nás“.
13. Pri nahrávaní súboru so zlou príponou sa mi zobrazí anglická hláška: Error #-601: File extension error.. Zvážil by som jej preloženie.
Corwin
ahoj, pár postřehů:

- grafika se mi líbí, je to jednoduché, vzdušné. akorát ten odkaz na katalog firem bych zkusil umístit jinam, trochu mě tam bije do očí. zvlášť na podstranách.
- ty záložky v detailu (popis / podrobnosti) jsou hrozné... menší písmo, vertikálně vycentrovat. celkově ten detail je hodně odfláknutí oproti HP a výpisu inzerátů...