Autor Zpráva
Pavel V
Profil
Oslovil mne kamarád k vytvoření jeho firemní prezentace... Amatérsky se tomu nějaký čas věnuji a budu rád když mne bystrým okem zdejších expertů bude obšírně zhodnocen/zkritizován tento webík:

www.rekonstrukce-ustecko.cz

Předně, není vše ještě zcela 100% hotové, např, chystám responzivní variantu, zatím je to CSS takové neodladěné... Díky za zhodnocení všem.
lionel messi
Profil
Pavel V:
1. Nemám zrovna najlepšie grafické cítenie, takže bližšie neporadím, ale kombinácia farieb modrá/žltá/šedá mi príde v týchto odtieňoch až príliš pestrá.
2. Web by som možno oživil faviconkou.
3. V texte (napr. na hl. stránke) neodlišuješ odkazy od okolitého textu, že sú niektoré časti textu klikacie som zistil až po nájdení myšou, užívatelia však nebudú skúmať myšou slovo za slovom, či náhodou nejde o odkaz.
4. Rozmýšľam, či potenciálneho zákazníka bude zaujímať informácia o počasí na Ústecku v ľavom stĺpci. Asi nie, zmazal by som ju.
5. Zvýraznenie odkazov v rámci textov na webe je veľmi nekonzistentné, od odlišnej farby a podčiarknutia cez podčiarknutie až po nič (pozri bod 3).
6. V menu by sa mohla zvýrazňovať aktívna položka (napr. keď kliknem na Tipy na opravy a pod.), pridalo by to na prehľadnosti. Obávam sa však, že červená, ktorú používaš na hover efekty, spôsobí úplný farebný chaos. Takisto v ľavom menu.
7. Asi by som z chybovej hlášky v kontaktnom formulári vyhodil slovíčko „Jejda“.
Mistr
Profil
Pavel V:
(1) Podtržené písmo se doporučuje používat jen pro klikatelné hypertextové odkazy. Nikoliv tedy pro odkaz www.rekonstrukce-ustecko.cz ve stránce Kontakty nebo text Uvedená koupelna ve stránce Cena rekonstrukce koupelny ("panelákového jádra").
(2) V Kontaktech chybí adresa (číslo domu atp.). Doplnit by bylo možné i mapičku.
(3) Oprav si v textu čárky apod.
(4) Nezlomitelnými mezerami si zajisti, ať se Ti na koncích řádků nezobrazují předložky v, s, z apod.
(5) Ve formuláři ve stránce Napište nám online si první položku oprav z Jméno a Příjmení na Jméno a příjmení.
(6) Když ve formuláři ve stránce Napište nám online klepne na položku Vyčistit formulář a bude ve formuláři něco vyplněno, bylo by vhodné zobrazit hlášku s dotazem, že budou vymazána data z formuláře, tak zda se mají skutečně vymazat nebo ne. Tím ochráníš uživatele před náhodným klepnutím na tento text.
(7) Sjednoť si typografii v nadpisech: Ve stránce Ceník prací je nadpis Naše cenová politika tak trochu jiný přístup k zákazníkovi a ve stránce Kontakty je nadpis Kontakty - živnost Zdeněk Koráb.
Corwin
Profil
Pavel V:

ahoj,

1. grafika : bohužel se mi nelíbí. červeno-černo-žlutá působí dojmem webu o vosách, celkově to vypadá jako zastaralá grafika. ta modrá navíc se k tomu už moc nehodí.
2. responzivita : no u takového webu se bude dělat opravdu špatně... spíš bych zvážil alternativní styl pro mobilní telefony + pár hacků pro tablet, ale dynamickou šiřku s postupnou transformací desktop verze > tablet verze > mobilní verze tady půjde opravdu špatně.
3. typografie : na web o 950 pixelech je 15px font v ostavcích fakt hodně. působí to na mě jako copy+paste z wordu kde zbyl nepořádek...
4. levé menu : ta kombinace modrá+bílá na mě působí jako reklama, nikoli jako ta nejdůležitější navigace webu :-)

doporučuji proklikat korporátní tempaty, inspirovat se třeba i u konkurence, prostě trochu pobrat nápady jak web zlepšit u úspěšných firem. k fukčnosti už se dobře vyjádřili kolegové nade mnou.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0