Autor Zpráva
Věra Habudová
Profil
Dobrý den,
prosím o zhodnocení mého webu http://www.e-utulnydomov.cz
Díky.
Věra H.
anonymníí
Profil *
Věra Habudová:
Co na tom chceš hodnotit? Je to klikačka, výběr z nějaké šablony.
dafq
Profil *
Vytvořeno systémemwww.eshop-rychle.cz ....... takže naklikáno během 2-3 minut. Co přesně máme hodnotit?
lionel messi
Profil
Věra Habudová:
1. Web sa pomerne dlho načítava.
2. Stránky by som oživil faviconkou.
3. Možno by som sa trochu pohral s titulkom. Navyše mnohé stránky majú titulok rovnaký, čo je chyba.
4. Pre kontaktné údaje by som zrejme vyčlenil samostatnú sekciu a mail by som rozhodne vypísal do stránky, bolo by to lepšie než odkaz „Napište nám“, uľahčilo by to prácu užívateľom, ktorý nepoužívajú napr. Outlook.
5. Za čiarkou vo vete sa píše medzera (týka sa napr. textu pod zobrazeným košíkom a ponúkaným spôsobom dopravy/platby).
6. Nikdy nepodčiarkujte text, ktorý nie je odkazom (napr. nadpis „Všeobecné obchodní podmínky“).
7. Chýba akýkoľvek náznak responzívneho dizajnu.
8. Zväčšený obrázok produktu, ktorý sa objavuje automaticky po nájdení myšou na mňa pôsobí otravne. Zväčšeninu by som zobrazoval až po kliknutí.
9. Naozaj by nebolo možné odlíšiť názvom od seba 6 produktov s rovnakým názovm „Hodiny nástěnné“? Taktiež som narátal 10 rovnomenných budíkov.
10. Použité farby nie sú vyslovene najhoršie, ale ani sa mi veľmi nepáčia.
Věra Habudová
Profil
lionel messi:
Děkuji za názor,zapracuji na tom,o faviconce slyším poprvé,to musím nastudovat.Jinak barevně jsem měla donedávna do fialova,ale objevovaly se názory,že je to příliš agresivní.
Corwin
Profil
otázkou je, co z toho je vaše práce a co je vygenerováno systémem eshop-rychle... pakliže je to celé pouze vygenerované (se změnou hlavičky třeba...), nemá smysl cokoli komentovat. pokud jste si vhled vytvářela sama, zkusím přidat pár postřehů. (asi se budu opakovat).

celkově:
1. ano, favicona
2. obrázky v jednotlivých shopových kategoriích jsou sice pěkné, ale zabírají celou obrazovku ve chvíli, kdy chci vidět produkty.
3. nelíbí se mi patkové písmo na úvodu.

detail produktu:
4. cena je malá. že nejste plátci dph je mi upřímně fuk, já chci vidět koncovou cenu za kterou nakoupím.
5. řádek s dostupností by to chtělo zvýraznit.
6. sekce "odkazy" s blikajícími bannýrky na seriózní eshop fakt nepatří.

ostatní:
7. napište nám by to chtělo i jako formulář. někdy je pohodlnější psát přímo z webu.
8. je sice hezké že máte vlevo FB likovátko, já bych tam ale raději viděl boxík s FB profilem, do kterého se můžu podívat.
9. proč je pod tím lajkovátkem taková kopa prázdných odstavců?
10. článek obchodní podmínky : rozdělil bych to na 3 články. 1 - kontaktní údaje, 2 - obchodní podmínky, 3 - o nás.
11. na co ty blikající bannery vlevo? eshop přece není od toho aby vydělával reklamou... (a když už, dám tam pořádnou reklamu ne jen výměnu odkazů...)
anonymníí
Profil *
Corwin:
že nejste plátci dph je mi upřímně fuk, já chci vidět koncovou cenu za kterou nakoupím.
To je docela podstatná informace.

Jako koncový zákazník tam cenu samozřejmě vidíš. Pokud bys chtěl nakupovat na firmu, hned vidíš, že si nebudeš moci zažádat o vratku DPH.

Většinou toto bývá uvedeno jen ve VOP, ale přímo u produktů tomu fandím.
Corwin
Profil
anonymníí:

pravda, při nákupu na firmu to důležité je. tímto komentářem jsem ale spíš narážel na to, že v kartě produktu není uvedeno, jestli ta cena je finální... asi takto : jakožto nezkušený uživatel nemám zdání co znamená že nejsou plátci DPH a je mi to fuk. naopak - nevidím tam nikde magické spojení "cena včetně DPH" a bojím se, že na posledním kroku objednávkového procesu se mi přičtou nějaká procenta k částce.

pakliže vím co to znamená a zajímá mě to, tuto informaci na viditelném místě samozřejmě uvítám. teď jde o to, na jaký typ uživatele je shop primárně cílen.
anonymníí
Profil *
Corwin:
Neplátce nemůže psát "cena včetně DPH", protože tam žádné DPH není. Ani nulové, prostě není. "Neplátce DPH" je v tomto případě totéž, co v případě plátce DPH formulka "vč. DPH".

Pokud by se k ceně mělo něco přičítat, byla by cena uvedena jako "bez DPH", typicky velkoobchody.

Takže, nejde o cílovou skupinu, informace je uvedena zcela korektně, byť je trochu nezvyklá (protože většina obchodníků jsou plátci DPH).
Jan Kozák
Profil
Věra Habudová:
Doporučuji upravit bod: „V případě neuhrazení platby,případně odmítnutí převzetí zboží na dobírku bez jakékoliv omluvy,vysvětlení,či odstoupení od kupní smlouvy,je prodávající oprávněn zapsat kupujícího do registru nespolehlivých zákazníků na www.nespolehlivizakaznici.cz ,kde bude uvedeno jeho jméno a příjmení,město a kontaktní email.Portál www.nespolehlivizakaznici.cz uvádí informace v souladu se zákonem 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Navrhuji následující znění: „V případě, že si kupující zboží nevyzvedne, má prodávající právo mu zabít koně a jeho zakrvácenou hlavu schovat pod peřinu kupujícího. Prodávající si vyhrazuje právo provádět jakékoliv další mafiánské praktiky, a to kdykoliv se mu zamane.
Corwin
Profil
anonymníí:

jasné, rozumím. pak ale očekávám hlášku ve smyslu "uvedené ceny jsou konečné" nebo tak něco. prostě nějaké ujištění, že nebudu platit víc než vidím.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0