Autor Zpráva
calvan
Profil
Ahoj, zkoukli byste taky prosím mé stránky? Nejsem žádný programátor a stránky jsem vytvářel ve frontpage, tak se bude určitě spousta věcí dát zlepšit. Těším se na vaše názory a návrhy.
Děkuju
http://www.calvan.ic.cz
musicstudio
Profil
No vzhledem že to je dělané ve frontpage není to nejhorší. Jedině co mě osobně trochu vadí:
1) Na úvodní stránce prostřední sloupec (pod nápisem vítejte) bych doporučil změnit barvu písma - zkus třeba bílou. Je to dost blbě čitelné.
Anonymní
Profil *
nepiš tam optimalizováno pro MSIE, prosím... a stejně mi to de =)
jinak, bude to fajn stránka, pokud vyhodíš jezdící text, blikající sněhuláky a blueboard =) eště by se dalo trochu zmenšit písmo a rozestup řádků a menu by mohlo mít hover... jinak na FP hodně dobrý =)
ronan
Profil *
calvan
Změnil bych font.

Podle mě je docela dost velký nedostatek to, že každá stránka na tom webu vypadá jinak (kliknu na link z menu a místo toho, aby se obsah zobrazil uprostřed té samé stránky, na které jsem, vidím najednou úplně jinak koncipovanou stránku).

Být tebou vynechám ten jezdící text (marquee). Důvody tu byly zmiňovány už několikrát, bohužel z hlavy nevím link, kde jsou všechny zrekapitulovány. Řeknu ti ty, které si teď vybavím a které padnou na tvůj web (nebudu vyjmenovávat ty, které by mohly být problemém při jiném marquee): ruší to při čtení textu, ruší to celkový design stránky, důležitý text (uvítání návštěvníka) se dá zvýraznit jinak.

Novinky bych od sebe nějak lépe odlišil (oddělil) a celkově je zvýraznil.

Na frontpage fakt dobrý, ani ten kód nevypadá tak chaoticky, jak ho frontpage většinou plive:)
calvan
Profil
Dík moc za připomínky zkusím s tim něco udělat:)
Ale nevim jak se poperu s hoverem, musim toˇnějak vyšpekulovat....