Autor Zpráva
morca
Profil
Dobrý den,

mám eshop s cyklistickým a fitness zbožím www.bikeboss.cz, chtěl jsem Vás poprosit o hodnocení. Moc děkuju

Moderátor Davex: V titulku „názor na eshop“ chyběl název či adresa webu.
jujklu
Profil
Hezké, jen:
1.) Před otazníkem se mezera nepíše!
2.) Nadpisy se většinou píší s velkým písmenem.
Mistr
Profil
morca:
(1) Nefunguje odkaz na titulní stránku - při klepnutí na logo BIKEBOSS.
(2) Zkratka naší měny se píše s velkým počátečním písmenem a mezerou těsně před ním. Chybně je tedy popisek pod prostředním obrázkem

(3) Není jasné, co znamenají ty velké symboly vedle košíku ve stránce Nákupní košík.
(4) Mezery se píší jinak, než zápisem      
davidfronek
Profil
Mistr:
(3) Není jasné, co znamenají ty velké symboly vedle košíku ve stránce Nákupní košík.

Já myslím, že to jasné je, tedy, jestli myslíš ty čísla v kroužku a "fajfku" - kroky v nákupním procesu před dokončením objednávky? :-)

Jinak mi přijde zmatená hlavička, není "klikací" (nevrátí na úvodní stránku).

Jinak je to nejspíš šablona, takže moc úprav tam asi nebude možných...
morca
Profil
díky moc všem, hlavičku jsem dal klikací, tu měnu upravím. Ty velké symboly .., přesně jak píše davidfronek, ukazují stav v jakém se při objednávce uživatel nachází.
Taurus
Profil
Doporučoval bych přečíst Steva Kruga nebo něco o použitelnosti. Ty symboly uživateli řeknou stejnou informaci, jako ve Windows "chyba x33333330edc22" nebo na webu "ouha, chyba 404". Přitom to jde tak jednoduše spravit. K čemu je uživateli "krok 1" a "krok 2"? Buď tam nedávej nic (což zvyšuje frustraci uživatelů, protože nevědí, že budou muset zase klikat...) nebo čísla s popisky.

Podobný je odkaz "užitečné informace". Pro každého člověka je užitečné něco jiného. Pro někoho kontakt, články, informace o dodání. Byl bych konkrétnější.

Poladil bych i češtinu, jeden z příkladů: "Společnosti BIKEBOSS, neposkytujeme službu osobní odběr." Mistr psal správně o měně, ještě navíc u košíku je zase jiný styl: "CZK". Hmm...

Když vlezu na katalog zboží, vidím jen filtr a nic víc. To mi nepřijde moc přívětivé. Zas musím klikat, cosi nastavovat. Navíc dobrý obchodník by tam podstrčil něco nejprodávanějšího nebo nového...

V patičce je nadpis "Další informace" a pod tím pět odkazů. To samé je v levém menu, ale s jiným nadpisem. Buď konzistentnější. Vpravo je pak "partneri".

Design je dost slabý, stejně tak práce s prostorem a detaily. Např. proč je produkt v obdélníku napláclý nahoru a dole je pod cenou spousta prázdného místa?

Považuju to bohužel za dost nedotaženou práci.
Mistr
Profil
davidfronek:
Já myslím, že to jasné je, tedy, jestli myslíš ty čísla v kroužku a "fajfku" - kroky v nákupním procesu před dokončením objednávky? :-)
Ano, dá se to odvodit, nicméně na první pohled to není jasné, není to intuitivní. Na jednotlivé body toho objednávkového cyklu - když se chci vrátit - nelze klepnout.

Další problém: v nákupním košíku klepnu na tlačítko Dokončit objednávku. Pokusím se coby soukromá osoba odeslat formulář. Nejprve jsem vyzván ke vložení mailu. Vložím ji a dám Pokračovat. Následně jsem - úplně jiným grafickým způsobem (!) - vyzván k doplnění jména, příjmení a dalších údajů. Proč to není najednou?

Něco z toho tady již zmiňoval kolega Taurus. A souhlasím i s jeho hodnocením - přijde mi to takové nedotažené...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0