Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tony693 Profil * |
#1 · Zasláno: 14. 12. 2016, 11:03:09
Ahoj, zajímal by mě Váš názor na web www.planetacestovani.cz.
Co byste vylepšili? Díky za názory, Tony |
||
Taurus Profil |
#2 · Zasláno: 14. 12. 2016, 13:04:42
Nelíbí se mi logo – přijde mi, že jsi deformoval font.
Text "Tipy na levné zájezdy každý den. Zažijte svět!" je dost krkolomný, moc mi ani nedává smysl. Dá se to napsat líp. Hambáč menu nech pro mobily (ani tam nemusí hned být). Abych ho měl při rozlišení 900 px, to mi přijde celkem ujeté. Vidím jen širokej modrej pruh a vlevo ikonu hamburgeru. Naprosto nevyužité místo. Pokud menu vidím, tak ikony hamburgerů jsou chybně celkem nízko, pod úrovní textu. Proč mají obrázky při hoveru tužku? Detailu článku to přeci vůbec neodpovídá. "Před pěti dny" vede do detailu článku. Taky podivný chování. Čekal bych články napsané před pěti dny. Detail článku obsahuje odkaz "pro cestovatele" a "ubytování". Moc nechápu rozdíl a co to má značit. Po kliknutí mi to taky nepomohlo. Umístění data článku vypadá odflákle. Texty justify vypadají v úzkých sloupcích nehezky a mají vysoký line-height. Efekt přejetí myší na červené tlačítko a jeho zezelenání je nepříjemné na oči. I samotná červená. Jak jsou ošetřena práva na obrázky? V patičce "Přihlásit se k odběru" je zase neintuitivní. Není dost jasné, jestli to je input a co značí. Ano, spousta lidí to odhadne, ale takto se to prostě nedělá. Co nějaký popisek, jasnější a návodnější návrh? Myslím, že by to dost zasloužilo polepšit použitelnost i grafiku. Je to takové nemastné a nedodělané, i když aspoň pěkně přehledné. |
||
Tony693 Profil * |
#3 · Zasláno: 14. 12. 2016, 13:43:36
Super, moc díky za zpětnou vazbu, je to k zamyšlení.
Slogan změním. Hambáče na desktopu jsem dal pryč. Tužka při hoveru je daná od výrobce šablony a nikdy mě nenapadlo to měnit... zamyslím se nad změnou V zásadě by to před pěti dny nemuselo být proklikávací a nebylo by to na škodu. zamyslím se nad změnou Pro cestovatele a ubytování jsou názevy kategorií kam jsou ty články logicky na webu řazeny. Je fakt, že zrovna u těch recenzí hotelů to moc smysl nedává... S justify je to těžké, mě se naopak absolutně nelíbí číst text co není justify a je mi to proti srsti. Ale samozřejmě uznávám, že to mají novinky idnes apod klasicky a ne do bloku. Je to prostě můj názor a mě se to tak líbí mno... Práva na obrázky mám pořešené velmi dobře :) Stejně jako youtube nebo facebook :) Neručím za obsah nahraný třetí stranou. :) (PS: drtivá většina fotek je pod licencí CC0 Public Domain) Bohužel barva toho tlačítka se ti možná subjektivně může zdát jako nepříjemná do očí nicméně je to barva s nejvyšším CTR z celkem 20 testovaných barev... Jop, odběr newsletteru budu určitě měnit. Ještě jednou díky moc za názory. |
||
Taurus Profil |
#4 · Zasláno: 14. 12. 2016, 14:52:11
Rádo se stalo. :-)
Ad justify: Problém je, že v úzkých sloupcích vznikají nehezké řeky, které zhoršují čitelnost. Zarovnání doleva zase nemusí vypadat hezky na pravé straně, ale aspoň zachovává čitelnost. Ani jedno není ideální a chápu, že zarovnání vlevo může být proti srsti. Taky jsem to tak dřív měl. Ad barva: bohužel se jedná o agresivní základní barvu #ff0. Fakt bych se zamyslel nad střední cestou mezi CTR a jemností barvy, protože navíc spolu s ostrou změnou na sytou zelenou jde o fakt otravnou věc. I z hlediska estetiky nedoporučuju využívat barvy blízké kombinacím ff0 f0f 00f 0ff apod. |
||
Časová prodleva: 8 let
|
0