Autor Zpráva
Pavel Pastor
Profil
Ahoj všichni! ;)

Jako každý, tak i my chceme vylepšit naší webovou stránku, aby lépe profitovala. Byl bych rád za každý váš názor a námět.. Ať už se jedná o grafickou stránku, přehlednost a orientace na webu, připomínky z hlediska UX, nebo SEO. Nebo cokoliv jiného vás napadne.

Jedná se o webovou stránku gastromania.cz která se zabývá distribucí a prodejem profesionálního gastronomického vybavení nejvyšší kvality. Vybavení je prodáváno všem, od kaváren, jídelen až po velké restaurace.

Děkuji moc všem, za každý námět.
Taurus
Profil
První dojem ve mně bohužel vyvolal nepřehlednost. Trvá mi, než se zorientuju, zobrazujete moc informací najednou. Už např. menu – vidím tam čtyři (!) – část s přihlášením, kontaktem, FAQ a ikonové menu.

Jde to řešit např. tím, že některé odkazy by šly slít (FAQ a Poradna (máte zvláštní jméno odkazu – „porady.html“), Přihlášení a Začněte tady aj.), stejně tak celá menu.

Velká část (nebo i všechno) z pravého postranního panelu by tam být nemusela, nejsou tam tak důležité prvky. Klidně by mohly být až nad patičkou nebo v ní.

Mít u výrobků tři ceny mi přijde taky až až. Za prvé jsem imunní na škrtlé částky, tyhle triky e-shopů jsou léta známé. Za druhé cena v kolečku je jen výsledek odpočtení výsledné ceny od škrtlé. Přijde mi to zbytečný, protože to jde lehce brzo odhadnout a pak je to další prvek, který zesložiťuje celou stránku (v součtu s dalšími zbytečnostmi). Navíc pokud je tam „7 Kč“, tak to vypadá vyloženě směšně – jak částka, tak snaha lidem ukázat, jak je to prostě „levnější“. Na to bych se fakt vykašlal a zamyslel se, jak k cenám přistupovat líp.

Vyjížděcí menu z ikonového menu je šílené. Obsahově velké a tam kde je míň položek, tak jsou prázdné sloupce. Vypadá to odflákle, nedodělaně.

Slider s trojicí „Akční výprodej, Graef, ...“ – u Graefu je prázdné kolečko s cenou. Zase je to nedomyšlené. Navíc u některých položek Vakuových balíčků je cena v kolečku „42841 Kč“. Ukazuje se další nevýhoda toho výpočtu – vyjde přesné číslo, které na první pohled vypadá komplikovaně. Aspoň bych to zaokrouhloval, když už.

Chybí mi title po najetí myší na tlačítka, kde si nejsem jistý, co dělají – u košíku u položek, u Callback, online katalogu. Hodil by se i hover.

Nelíbí se mi angličtina u Callback a u košíku „0 product“. Dal bych si pozor i na typografické drobnosti typu psaní rozsahu a pomlčky.

Podezřívám patičku z toho, že hraje na SEO a klíčová slova. Je zbytečná, dlouhá. Hlavně ta textová část dole.

Na hodnocení podstránek se mi už nechce, myslím, že jsem toho napsal dost. Jinak po grafické stránce je to fajn. Ale zásadní zjednodušení to dost potřebuje.
Ondřej Mareš
Profil
Podíval jsem se na stránky přes mobil a hned jsem objevil první, podle mě velký nedostatek. V dnešní době, kdy se většina lídí pohybuje na internetu přes mobil je prostě potřeba mít web optimalizovaný na mobilní zařízení, za každou cenu, tento web to však nemá.

Barevná kombinace se mi celkem líbí, asi bych také zredukoval ten pravý sloupec, ubral trochu šířku, aby zbylo více prostoru na to hlavní - produkty, takhle mi přijde, že je celkem dost informací na jedné stránce.
mckay
Profil
Poděkování za registraci je v polštině a vygenerované odkazy k "show_account" "back_to_shop" nejsou očividně lokalizované. Ani nadpisek info hlášky není lokalizovaný.



Při registraci při neplatných hodnotách v registračních políčkách dojde k AUTOMATICKÉMU zaškrtnutí "přihlásit k odběru novinek", přestože před tím to zaškrtnuté nebylo. Na můj vkus lehce nevhodné.

Chválím za (dnes snad již standardní) potvrzovací mail při přihlašování k odběru novinek skrze formulář k tomu určený.

Proč v adresách máte po názvu stránky číslo a proč někdy je předcházené pomlčkou a jindy podtržítkem? Toto není asi ani tolik kritika, jde spíše o mou zvědavost.

Web na mě působí trochu těžkopádně - doba mezi načtením jednotlivých stránek, atd.

Edit: Lehká nekonzistence u přidávání hodnocení. Když zadám hodnocenní vyšší než 5, ale méně než 10, zobrazí se informace o tom, že hodnocení musí být mezi 1 a 10, když ve skutečnosti má být pouze mezi 1 a 5.
rafej
Profil
Na webu používáte jako název obě vaše domény. Pomlčkovou i bezpomlčkovou verzi a náhodně se v textu střídají.
Doporučuju to sjednotit , vybrat pouze jednu variantu a té se držet. V poslední době se upřednostňuje bezpomlčková verze, z druhé zachovat přesměrování pomocí 301. A všude se držet pouze jednoho jména, nezapomenout na offline zdroje (adresáře, inzerci, vizitky apod.).

Po kliknutí na obrázkové menu (bar, kuchyň, ...) se nic nestane, jen se vysune další menu. Čekala bych přesun do sekce a výpis výrobků. Uživatel může mít problém vybrat si z tolika podřízených kategorií. A co když si bude chtít prohlédnout více druhů výrobků naráz. Tak se ukliká.

O slevách v detailu zboží už tu byla řeč, doporučuju uvádět pouze procento (méně směšné) nebo vynechat uplně.
Důkladnější popisy zboží by neuškodily. Čirou náhodou jsem před pár dny narazila na váš obchod a uvažovala jsem o nákupu nějakého zboží, ale chyběly mi informace o materiálu nebo rozměrech některých výrobků.

Populární kategorie a výrobky na spodku stránky bych výrazně omezila. Maximálně 10 položek více ne. Zavání to tapetováním klíčovými slovy.

Totéž obsáhlý popis na ve spodní části úvodní stránky. Informace o vaší firmě patří spíš na stránku O nás a popisy kategorií přesunout do výpisů kategorií, kterých se týkají. Tam mohou posloužit i jako pomocná informace pro zákazníky.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: