Autor Zpráva
Sylar
Profil
Prosím o vyzkoušení a zhodnocení zbožového srovnávače tipcen.cz. Budu rád, pokud i nějaké eshopy přidáte a vyzkoušíte i načítání feedů.

Díky, těším se na názory
T-fon
Profil
Zdá se mi to, nebo jsi to vůbec neudělal responzivně?
Tomášeek
Profil
Sylar:
Vyzkoušel jsem, nic mi to nenašlo (hledal jsem nejprve "Omega", následně pak "hodinky").

Zeptám se tedy z pohledu tvého zákazníka, resp. provozovatele e-shopu.

Co mi nabídneš za to, že se k tobě zaregistruji, budu posílat feed, atp. s aktuálně nulovou návštěvností (nechci samozřejmě, abys mi něco platil - spíše důvod, proč ta služba vznikla)? Proč bych měl s přípravou feedu a registrací obchodu ztrácet čas, když je na trhu silná heuréka, zboží a google? Do té doby, než to pro mě bude mít nějaké alespoň zajímavé zdůvodnění není důvod, abych ti odkrýval mou cenovou politiku v rámci dodaného feedu.

Když už jsem se konečně po X pokusech dobral nějakého zboží, něco ti tam hapruje.
www.tipcen.cz/zbozi/ferrino-x-m-t-32-w-t-s-horolezecko-alpinisticky-batoh-686470 cena: 3285 Kč, skladem
Po kliku na "Do obchodu" je cena 3591 Kč (stará 3990 Kč, čili ani jedna z nich není ta tvá "aktuální") a stav "vyprodáno"
Tomášeek
Profil
Ještě doplním, co jsem předtím nenapsal.

- na HP deformuješ vložené obrázky, za to bych ti moc nepoděkoval, viz screen
- některé prolinky jsou do artiklů, některé do konkrétní varianty produktu, viz screen, kde první bota je artikl (bez velikosti), druhá je konkrétní varianta (vel. 8)
- jak na potvoru, ani u druhého produktu, který jsem prokliknul, což byla ta bota výše zmíněná, neseděla ani cena, ani dostupnost. Něco tam nesedí, působí to amatérsky a beru to jako další důvod tam neinzerovat (měl bych znišené obrázky a nereálnou informaci o skladu a ceně produktu).
- není úplně zřejmé, na základě čeho se zobrazují/filtrují obrázky na HP. Mám tam sadu se dvěma botami, pak něco jiného (ok, náhodný výběr, řeknu si), ale po dalším refreshi opět předchozí sestavu. Je tam tedy několik sestav, které se točí/náhodně zobrazují? Proč tam není něco, co odpovídá mému hledání a procházení portálu?

Taurus
Profil
Vezmu to ještě z jiného (rychlého) pohledu – obsahového/propagačního. Když půjdu odshora...

• Tipcen mi přijde zvláštní – jak slovní spojení, tak logo vypadá bohužel amatérsky
• "copak hledáte ... ?" – nesedí mi "copak", kolem trojtečky nepatří mezery a čekal bych, že text zmizí při focusu; šedé podbarvení a oranžový blur nevypadá moc hezky
• "Statický" popis o "O cenovém srovnávači" je takový... nijaký, nečtivý, vágní. Je lepší, když stránka s uživateli komunikuje jako s osobou, ne jen stroze popisuje. Celé to jde napsat jasněji a úderněji... a za pomocí nějaké vhodné infografiky.
• hodilo by se probrat to s grafikem a textařem a zamyslet se nad brandstormingem, jinak to bude vypadat jak zkušební projekt na bakalářku
Tomášeek
Profil
Přidám další dotaz, který jsem měl na jazyku/klávesnici už včera, ale neodeslal ho.

V odkazu na specifikaci XML feedu odkazuješ na Zboží.cz. Tedy nejen svého konkurenta, ale pokud zpracováváš jejich feed, co budeš dělat, až udělají nějaké změny? Budeš mít správu e-shopů, pokud ještě bude tvůj projekt v té době žít, dočasně zastavenou, dokud feedy nezesynchronizuješ? Nejen, že mi to nepřijde moc moudré, přijde mi to spíše hloupé.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0