Autor Zpráva
UPB
Profil
Přátelé, kamarádi, doufám, že se máte v těchto těžkých dobách skvěle a trávíte svůj volný i pracovní čas někde zavřený v pohodlí domova. Já to tak mám.

Jsme banda grafiků a jednoho UX/UI specialisty, která se notnou dávkou podílela na redesignu alkowebu www.warehouse1.cz. A nás strašně moc zajímá zpětná vazba od IT lidí, jestli je to dobře poskládané a informace jsou dostatečně přehledné a lidi to snadno vede k nákupu. Cokoliv by vás napadlo na vylepšení, uděláte mi velkou radost.

Najdete si chuť?
blaaablaaa
Profil
Ha, tam občas nakupuji rumy:)

Pár postřehů (jinak povedený redesign):

Logo - podtitulek (obchod bájnou kořalkou) nejde téměř přečíst

Menu - nechápu řazení v ostatních produktech

Výběr dárku - nelíbí se mi, jak při postupném výběru celý formulář skáče, nechal bych pevnou šířku; posuvník pro výběr ceny je zlo, nevím, na koho cílíte, ale osobně většinou kupuji flašku v rozmezí 500-3000, u rumu půlku stupnice zabere 8860-16000 (jen dvě polohy) a mé požadované rozmezí jen cca 10%, beru, že je to asi počítané podle aktuálního výběru, ale asi by byl lepší progresivní slider (u dražších stejně člověk asi tolik neřeší, jestli za flašku nechá 10 nebo 11k); po vyfiltrování dárků by se hodila možnost změny řazení

Seznam produktů - přijdou mi zbytečně velké mezery mezi řádky, možná bych zkusil dát menší a košík po najetí bych nechal přetékat; oblíbené jsou dost upozaděné; po přidání do oblíbených většinou nechci odcházet ze stránky, ale vybírat dál

HP - strašně upozaděné expresní doručení apod. - tohle je pro mě často důležitá věc, když kupuji dárek (i když 2-3 dny už až tak expresní nejsou); osobně se mi nelíbí dlaždice, ale asi věc vkusu

Detail produktu - kolem 1100px vám ujel padding na brand-info boxu; u obrázku mi přijde zbytečné otevírat lightbox, ve kterém je stejně obrázek v +- stejné velikosti jako by byl v náhledu na stránce;

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0