Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
UPB Profil |
#1 · Zasláno: 27. 10. 2020, 18:55:05
Přátelé, kamarádi, doufám, že se máte v těchto těžkých dobách skvěle a trávíte svůj volný i pracovní čas někde zavřený v pohodlí domova. Já to tak mám.
Jsme banda grafiků a jednoho UX/UI specialisty, která se notnou dávkou podílela na redesignu alkowebu www.warehouse1.cz. A nás strašně moc zajímá zpětná vazba od IT lidí, jestli je to dobře poskládané a informace jsou dostatečně přehledné a lidi to snadno vede k nákupu. Cokoliv by vás napadlo na vylepšení, uděláte mi velkou radost. Najdete si chuť? |
||
blaaablaaa Profil |
Ha, tam občas nakupuji rumy:)
Pár postřehů (jinak povedený redesign): Logo - podtitulek (obchod bájnou kořalkou) nejde téměř přečíst Menu - nechápu řazení v ostatních produktech Výběr dárku - nelíbí se mi, jak při postupném výběru celý formulář skáče, nechal bych pevnou šířku; posuvník pro výběr ceny je zlo, nevím, na koho cílíte, ale osobně většinou kupuji flašku v rozmezí 500-3000, u rumu půlku stupnice zabere 8860-16000 (jen dvě polohy) a mé požadované rozmezí jen cca 10%, beru, že je to asi počítané podle aktuálního výběru, ale asi by byl lepší progresivní slider (u dražších stejně člověk asi tolik neřeší, jestli za flašku nechá 10 nebo 11k); po vyfiltrování dárků by se hodila možnost změny řazení Seznam produktů - přijdou mi zbytečně velké mezery mezi řádky, možná bych zkusil dát menší a košík po najetí bych nechal přetékat; oblíbené jsou dost upozaděné; po přidání do oblíbených většinou nechci odcházet ze stránky, ale vybírat dál HP - strašně upozaděné expresní doručení apod. - tohle je pro mě často důležitá věc, když kupuji dárek (i když 2-3 dny už až tak expresní nejsou); osobně se mi nelíbí dlaždice, ale asi věc vkusu Detail produktu - kolem 1100px vám ujel padding na brand-info boxu; u obrázku mi přijde zbytečné otevírat lightbox, ve kterém je stejně obrázek v +- stejné velikosti jako by byl v náhledu na stránce; |
||
Časová prodleva: 3 roky
|
0