« 1 2 »
Autor Zpráva
Jan Tinka
Profil
Jsem amatérem a tento web je mým druhým, prosím proto o schovívavost po této stránce. Uvítám jakoukoli radu ze všech hledisek webdesignu...Pokládám to ppouze za návrh, není použit zatím žádný obrázek...vše až s vámi :) Předem díky za rady...
A ještě drobnost-ve FF zlobí hlavička, ví někdo co s tím?
Jan Tinka
Profil
Dále také: jak na vás působí barvy použité na stránce?
Fred
Profil
Barvy působí velmi příjemně. Ve firefoxu je obsah širší než hlavička, kvůli tomu borderu, nastav ho i hlavičce.
Jan Tinka
Profil
Díky ten border samozřejmě pomohl...ještě ale zlobí dole patička...ve FF přesahuje :( předem díky
Filips
Profil
Ahoj, barvy nejsou špatné ale to menu (je to menu? to nahoře) to je takové nenápadné, sem si ho ani nevšiml tak nějak... něco... nevim co bych ti poradil. Třeba udělej menu pod tou hlavičkou (odkazy vedle sebe)

Filips
Jan Tinka
Profil
Filips: Ano je to menu, inu menu vodorovne pod hlavickou pouziva velke mnozstvi webu, ja to chtel trochu odlisit, mozna menu zvetsim, ael premistit? Nevim...

Jinak ve FF uz jsem oravil patičku, zobrazuje se jak má, ale zase utíká ta hlavička :-( Nevíte někdo? Mě už bolí hlava :-)
Jan Tinka
Profil
A ještě dotaz pro profíky :-)
Prý se nemá používat
<div align="center"></div>

tak jak mám vycentrovat reklamu od WZ?
Anonymní
Profil *
margin: auto
Jan Tinka
Profil
margin: auto mam pridelit cemu?
Jan Tinka
Profil
Nevíte někdo kde seženu "backgroundy"?
Anonymní
Profil *
Jan Tinka

tak to vycentruj pomoci CSS a paradne to ochc*jes :-)

Za profika se nepovazuju, ale myslim, ze jinak to proste nedas... mozna nechat tu reklamu nahore a odsadit samotnou stranku... nebo ji nechat tam kde je, ale na wz.cz si nastavit, aby reklama byla dole...
Anonymní (2)
Profil *
margin:auto pridel tomu divu. A pre IE pridel elementu, ktorý je nadradený tomu divu text-align:center. Ciže:

<div style="width: 100%; text-align:center;">
<div style="margin: auto;">
<!-- neco co chces mat v strede -->
</div>
</div>