Autor Zpráva
Rudla
Profil
Jsem PC začátečník a chtěl bych pomoci rakouskému příteli s překladem jeho www. stránek, které jsem zkopíroval a upravil v Microsoft Office Word, kde jsem pro jeho orientaci napsal český text přímo pod německý, což se mi celkem dařilo. Nedaří se mi však některé takto upravené dokumenty s více obrázky uložit. Jak to udělat, aby to nemusel znovu přepisovat a jakým způsobem to odeslat?
Děkuji za radu.
Cody
Profil
Rudla
Co to píše za chybové hlášení? Ve Wordu?

BTW: Asi to tématicky nepatří sem ...
Rudla
Profil
Omlouvám se jsem tu prvně , asi do patří do rubriky "Problémy v začátcích" dá se to tam nějak přesunout? Díky.
Mistr
Profil
Rudla
(1) Patří to do jiné kategorie.
(2) Zkus se pro příště poohlédnout po nějakém jiném programu na tvorbu www stránek (Microsoft Word opravdu není to úplně nejlepší).
(3) Tvému dotazu prakticky vůbec nerozumím.
jozob
Profil
Rudla
"dá se to tam nějak přesunout?"
Keď si to všimne Moderátor, môže to premiestniť.

K Tvojej pôvodnej otázke. Ako už bolo povedané Word nie je pravý program na žiadnu vec spojenú s webom, v skutočnosti Word nemá s webom nič spoločné, on sa len tak tvári. A nevidím dôvod, prečo by si to nemohol preložiť ako obyčajný text a poslať mu len text.
Rudla
Profil
Díky za odpověď. Původně jsem chtěl,aby to měl srozumitelné a co nejméně pracné. Nyní jsem zjistil, že při mém věku a hlavně vědomostech o PC bude pro příště lepší se do takových experimentů nepouštět.
Jinak díky všem za toleranci!!!!!!
jozob
Profil
"Nyní jsem zjistil, že při mém věku a hlavně vědomostech o PC bude pro příště lepší se do takových experimentů nepouštět."
Prečo? Radi Ti pomôžeme. Ja osobne poznám 80 ročného pána, ktorý si kúpil PC a do rána do večera "brouzdá" internetom :-)
Rudla
Profil