Autor Zpráva
M.Prosecký
Profil *
Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o kritiku a hodnocení serveru www.ceskeshopy.cz. Projekt byl dnes spusten a zajimal by mne Vas nazor. Predem všem moc děkuji.

Adresa webu: www.ceskeshopy.cz

M.Prosecký - webmaster
gajdynator
Profil
jednoduche a celkom pekne
gajdynator
Profil
kód je validný...
Mistr
Profil
Na stránce http://www.ceskeshopy.cz/?id=detske-hracky je text v červeném proužku v záhlaví strašně naražený na levý okraj. Odsunul bych ho.
Mistr
Profil
Teď koukám, že ten text je vlastně takhle umístěn všude, nejen na zmíněné stránce. Přesto bych ho od levého okraje odsunul.
M.Prosecký
Profil *
Díky za upozornění. Mrknu na to.
Glacier
Profil
Já teda nevím, projekt zajímavej ale píšete že dbáte na kvalitu a uvadíte jen prověřené e-shopy a přitom se k vám může "za ikonku" registrovat každý. Pokud to ručně filtrujete tak proč se o tom u registrace nezmiňujete a pokud ne tak to prohlášení je minimálně zavádějící.

A potom také v sekci Spolupráce bych uvítal náhled té ikonky kterou si na web umísťuji, pokud ji nevidím tak bych se s tím vůbec nehodlal zabývat a zkoušet jak vypadá.

Nakonec k těm ikonkám v pravo nahoře bych doplnil title protože minimálně u té první není jasné kam směřuje.
Timy
Profil
M.Prosecký
- asi bych zvětšil písmo, přijde mi takové malé a moc nahuštěné na sebe
- k těm třem ikonám vpravo nahoře bych přidal title, k čemu ten odkaz slouží, takhle to není úplně jednoznačné
- logo by mohlo být klikací
- ten text "Hry, playstation, playstation2, games..." je podle mého názoru příliš přilepený na levý okraj, buď bych ho vycentroval nebo alespoň trochu poposunul
- u těch jednotlivých kategorií by mohly být klikací i ty obrázky, já si třeba radši kliknu na větší obrázek než na odkaz krčící se pod odstavcem

ke kódu:
- trochu dlouhé keywords a description, zdá se mi
- <span lang="en"><font face="Verdana">»</font></span> tak tohle moc nechápu...
M.Prosecký
Profil *
Glacier
Umístění za ikonku sice nabízíme ale obchod nejdříve prověříme jestli odpovídá našim parametrům a pak jej teprve zařadíme. Neradi bychom dopadli s kvalitou obsahu jako ostatní, kteří mají mnohdy i obchody, které už nefungují :-(

Timy
- Písmo je podle nás optimální pro rozlišení 1024x768 a 1152 a jak sám uznáte jedná se o nejpoužívanější. Co se týče hustoty je běžná.
- U ikonek v pravo nahoře title je a byl. Nevím proč se vám nezobrazil.
- Klikací logo je jakýmsi standardem a uživatelé jsou na něj zvyklí upravíme to.
- Nalepený název kategorií na levou stranu je problém, který řešíme a nebyl to úmysl.
- Klikací loga obchodů (pokud máte namysli) uděláme rovněž. Zajímavá připomínka.

Ke kódu : KeyWords je dlouhé jen na HP a projde menší změnou. A řádek který nechápete vyrábí odrážky v menu. Máte jiný nápad jak jej vyrobit? Obrázky by v kódu způsobily větší zátež....

Děkuji Vám za připomínky a komentáře
Klára
Profil *
Líbí se mi, že stránky nejsou přeplácané.
Ale - přimlouvám se za náhled ikonky, kterou si mám umístit na stránky
- taky se mi title u tří obrázků vpravo nahoře nezobrazuje (koukám na to ve FF)
- co se skrývá pod odkazem strom zjistím až po kliknutí, z názvu to není moc patrné
- to počítadlo od Toplistu nic moc - navíc tam ani nezapadá barevně, takže na sebe strhává zbytečnou pozrnost
A nakonec taková možná hloupost... text na úvodní stránce je docela dlouhý, tak jsem ho automaticky přeskočila. počítám, že to udělá spousta lidí. A pokud nebudou zrovna hodnotit web, nenapadne je odrolovat dolů a podívat se na novinky.
smajli
Profil *
Trochu mě mate tlačítko TOP na levé straně, obvykle ho hledají uživatelé vpravo.
M.Prosecký
Profil *
Děkuji Vám za zajímavé názory.

Klára
- Náhled ikonky tedy přidáme :-)
- Titulky jsou vidět všude dokonce podle mých informací i ve FF. Budeme řešit
- Strom je podle mého dost hojně používaný výraz, který by měl zajímat spíše vyhledavače než uživatele.
- TopList se mi taky nelíbí ale inzerenti mají rádi přehled :-)

A hloupý text na stránce je bohužel dnes nutností. Roboty vyhledavačů fungují jak fungují a tomu se musíme přizpůsobit. Očekávám, že většina náývštěvníků pochopí zaměření z první věty a pak už budou hledat konkrétní nákup v kategorii pomocí menu...

smajli
Máte pravdu. Jen k nám to nějak zapadá více doleva. Ze zkušeností vím, že tyto tlačítka používá méně než 2% návštěvníků :-( Takže to nepovažuji za tak zásadní problém... (Navíc rolovat umí všichni)

Děkuji Vám za názory!
Tweety00
Profil
Jo, je to v pohode, jen to neni zarovnany na stred a pouziva(s/te) docela minipismo!
Timy
Profil
M.Prosecký
U ikonek v pravo nahoře title je a byl. Nevím proč se vám nezobrazil.
Nezobrazil se mi ve Firefoxu 1.5.0.1 a v Opeře 8.51, v IE ano.

A řádek který nechápete vyrábí odrážky v menu. Máte jiný nápad jak jej vyrobit? Obrázky by v kódu způsobily větší zátež....
Ano, to chápu, ale proč je nutné dávat odrážce anglický jazyk?

Ještě jedna drobnost, co jsem si teď všiml - je příliš nutné mít u toho první divu atribut align s hodnotou left? Používáte-li běžný text zleva doprava, je výchozí hodnota align právě left, takže je to IMHO zbytečnost.
Anonymní
Profil *
U ikonek v pravo nahoře title je a byl. Nevím proč se vám nezobrazil.
Nezobrazil se mi ve Firefoxu 1.5.0.1 a v Opeře 8.51, v IE ano.

--- Řeším


A řádek který nechápete vyrábí odrážky v menu. Máte jiný nápad jak jej vyrobit? Obrázky by v kódu způsobily větší zátež....
Ano, to chápu, ale proč je nutné dávat odrážce anglický jazyk?

--- Díky vyřešeno
Glacier
Profil
U ikonek v pravo nahoře title je a byl. Nevím proč se vám nezobrazil.
Nezobrazil se mi ve Firefoxu 1.5.0.1 a v Opeře 8.51, v IE ano.


imagemap moc neznám ale pokud je to jako normální obrázek tak IE považuje alt za title a zobrazí ho, astatní prohlížeče né a zobrazí jen to co je v atributu title který tam nemáte.
mat
Profil
jako provozovatele internetového obchodu by mě zajímalo, jak ověřujete kvalitu jednotlivých shopů - viz tento odstavec:

Jako katalog klademe maximální důraz na dostupnost propagovaných obchodů a jejich kvalitu, zabezpečení i poskytované záruky. Navíc se snažíme poskytovat veškeré informace s ohledem na nejvyšší možnou dostupnost uživatelům českého internetu. Náš katalog je jako jediný plně validní, tudíž určen všem dostupným internetovým prohlížečům a tím je tzv. bezbariérový

a ještě jedna otázka - jak souvisí validita s bezbariérovým přístupem? Odpovím si sám - nijak...
M.Prosecký
Profil *
mat
Obchody skutečně ověřujeme. Některé parametry jsou veřejné jiné z důvodu objektivity ne. Měříme dostupnost obchodu, hledáme zkušenosti nakupujících, zkoumáme validitu, pagerank, stáří, dostupnost nabídky a mnoho dalších parametrů...

Bezbariérovým přístupem myslíme možnost přístupu s jakýmkoliv prohlížečem, který dodržuje obecné standardy W3C. Tudíž validita je přímo spjata s naším výkladem "bezbariérového přístupu" neboť neklademe bariéry prohlížečům uživatelů což se jednoznačně nedá říci ani o jednom z katalogů českých eshopů natož mnohdy i eshopů samotných.

Jako provozovatel shopu by jste měl vědět že tato problematika je na .CZ velmi zanedbávána.

M.Prosecký
kohout
Profil
Dovolím si přidat svůj návrh, http://kohoutovo.net/navrhy/ceskeshopy.png - akorát jsem to moc nevychytal s šířkou, takže se to zdá moc naplácané na sebe, ale pokud by se hlavní tento (tím myslím hlavní tabulka [nebo chcete li, DIV, neboť preferruji css a xhtml :)]), pochytalo by to takovou vzdušnější atmosféru a nemuselo by to být špatný.

Vím že tu kritizujete jiný web, ale co říkáte na můj návrh?? :)
Dingo
Profil *
nemuzu si pomoct, ale chybí mi tam horní menu...
Mistr
Profil
M.Prosecký
Možná než rozcestník mezi weby elektronických obchodů bych uvítal něco podobného jako je http://jyxo.cz/s?d=zb&q=
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0