Autor Zpráva
Saara7
Profil *
Ahoj,
prosím, zda by se někdo z Vás chytřejších a zručnějších podíval na moje stránky
http://saara77.czweb.org
Jsem naprostý začátečník a všechno tahám z této stránky, každý týden se mi zalíbí něco jiného, ale teď by to už mohlo z-stat, jak to je.
Vím, že tam není DOCTYPE a naprosto jsem nevstřebala kódování jazyka, resp. češtiny. Pokud by k tomu přibyla i nějaká rada, budu vděčná.
Předem díky.
P.S. nebuďte moc zlí ...
gajdynator
Profil
na zaciatocnicku celkom pekne...
Mistr
Profil
Z té kočičky studující v knize můžeš udělat odkaz, který povede na vstupní stránku. Uživatelé to ocemí.
Saara7
Profil *
Když ta kočka je v obrázku s mojí přezdívkou ( to už mi příjde pro odkaz moc velké), sama o sobě byla hýbající se gif a mně se strašně nelíbí hýbající se gify...
Jinak, díky. Není to úplně první, kdysi už jsem něco dělala, ale nezvládla jsem víc než hlava, <body>veselé pozadí, text zarovnaný do středu a odkaz <ende>( a to ještě za pomoci frontpage )
Až teď mě to začalo bavit a začala jsem číst, co píší chytří lidé:o)
pokec
Profil *
také si myslím že na začátek docela pěkné, ale hodilo by se nastavení jen jednoho kódování :)
Toto se mi nějak nezdá.


<!-- * Begin * Added by Unifier -->
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<!-- * End * Added by Unifier -->

<!-- * Begin * Removed by Unifier -->
<!-- <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2"> -->
<!-- * End * Removed by Unifier -->
Mistr
Profil
Saara7
Když ta kočka je v obrázku s mojí přezdívkou ( to už mi příjde pro odkaz moc velké)
Nemyslím si. Možná právě naopak.
jozob
Profil
pokec
Druhé kódovanie je zapoznámkované. A vyzerá to na nejaký editor.

Saara7
* Áno, celý vrchný obrázok urob odkazom.
* Atribút alt elementu img by mal obsahovať popis obrázku, ktorý je jeho plnohodnotnou náhradou, v Tvojom prípade napríklad "Něco o mně" atď. Súvisí to s prístupnosťou.
* Neuvedený DOCTYPE nie je žiadna chyba