Autor Zpráva
Ice
Profil *
Ahoj zhodnotte mi prosim po visualni strance web na ucetnictvi.naweb.cz. Funkcni je pouze uvodni stranka. Diky moc
Gekon
Profil
Jsme vám k dispozici 7 dní v týdnu, a máš tam tohle:

Provozní doba
Pondělí:
9.00 - 18.30

Úterý - čtvrtek
10.00 - 19.00

Pátek
9.00 - 18.30
WanTo
Profil
Odkazy (hlavně ten email v pravém sloupci) jsou při hoveru nečitelné.
Ice
Profil *
Gekon..

visualnim jsem myslel jak to vypada celkove vzhledove a ne textova cast! Lorem ipsum se me tam nechtelo davat. Ty informace jsou jen ilustracni.
Ice
Profil *
gekon...

ted jeste studuji ten text a dost dobry postreh s tou provozni dobou.
Richi
Profil
co má nemocniční lůžko s učetnitvím? :-)
ice
Profil *
to stejny co s tim text, je tam jen na ilustraci, cekam na klienta az doda nejake texty + obrazky.
k2
Profil *
jj tady lidi nejspíš nechápou co je to grafický návrh
RPG
Profil
- Škaredá hlavička, ta výplň písma, ve stylu barevného přechodu se mi vůbec nelíbí.
- Menu je takové... divné. Nevím proč, ale nelíbí se mi...
- Nadpisy bych více odsadil od textu.
- Položky telefon apod. bych zvýraznil.
- Barvy celkově se mi nelíbí.

V kódu

- <br />, <br />, <br /> ... všude samé <br />

OT:

Teda... vím, že to sem nepatří, ale od společnosti "Naweb" (http://www.naweb.cz/) bych si stránky napsat nenechal...
Důvody? Tady jsou:

Cituji z ,,ceníku".

,,Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Nejsem plátce DPH."
Tak co teda?

,,Všem zákazníkům garantuji zhotovení stránek v souladu s webovými standardy, které zaručují maximální přístupnost..."
Webové standarty ,,zaručují maximální přístupnost"? Ale ale...

A pak ty ceny... to je příšerné.
Ice
Profil *
RPG

-dik za kritiku, aspon nekdo neco napsal
-zkusim to nejak poopravit
-ale celkovy styl ohledne barev uz zachovam
-a co se ti nezda na cenach? Moc levne na zivnostnika? Ted ale vazne, vim ze jsi student, ale az budes muset jednou zivit rodinu, tak za 100/hod se to neda delat.
-kazdy nejak zacinal
Ice
Profil *
RPG

jeste k tomu br?