Autor Zpráva
pecino
Profil *
Tak asi predvčerom som si robil novy dizajn pomocou tabuliek a som zvedavi ako sa pači či nepači. Tak to ohodnote. Stránka je www.pecino.wz.cz
Cody
Profil
No mě se moc nelíbí to barevná ladění a to menu se strašně dlouho načítá a ten úvodní text ještě déle!!! Proč je tam tolik reklam? A co když mám vypnutý obrázky? Pak je to nic moc. Teda spíš nic nic. Tabulky se překrývají, proč???? Nelze hlasovat do ankety!
pecino
Profil *
Tak ja neviem je to len moja druha stranka a som ešte iba začiatočník . Čo sa tíka tlačidiel v menu som to zmenil dal som tam običajne odkazy. Čo sa tíka načítania poraď ako to mám zrýchliť. Reklamy len tak aby tam niečo bolo keď prídem na niečo lepšie zmenim a mam aj radosť s toho keď vidim ako mi narastaju kredity. Mne sa tabuľky neprekrývaju používam mozilu s rozlišením 1024x768 možno to ma niečo spoločne s tím že na inom rozliženi sa prekrívaju nevim Môžeš poradiť ako to urobiť abi to išlo aj na iných rozlišeniach ok. Anketu nemôžem oskúšat lebo sa dá hlasovať iba raz ale stále tam pribúdaju nove hlasi takže ak bi sa nedalo hlasovať tak neviem odkiaľ sú. Inak ďakujem že si sa na to pozrel. Pecino
Pitness
Profil
Trošku pomaly sa to načítava, ale inak celkom v pohode.
Ale mal by som pripomienku ku gramatike.
Letmým pohľadom som nechtiac zazrel dosť gramatických chýb.
A pokiaľ máš stránku v slovenčine, bolo by dobre, keby bolo všetko v slovenčine (napr. Ježišek; O tráve, špeku, liděch, pivu a o dobré nálade;...)
ax123
Profil
Je to vcelku dobrá yaátenická stránka.
pecino
Profil *
Tak gramatika bola vždi môj problém, ale pokúsim sa s tím niečo spraviť abi som sa za ňu nemusel hambiť keď už to je na nete a má k tomu prístup každý. Pecino
Cody
Profil