Autor Zpráva
Ufon
Profil
Co řikáte na to jak je udělaná tahle stránka? Je to pro jednoho zpěváka.
www.chavez.aktualne.cz
Marty
Profil
Trošičku nepochopitelná navigace, z kraje jsem se trošku ztratil, protože ty jednotlivé odkazy pro postup dál nejsou moc vidět. Taky se mi nelíbí to, že se každá stránka otevře v novém okně. A ačkoli nejsem žádný odborník přes SEO, tak si myslím, že vzhledem k míře použití JS budou mít roboti vyhledávačů trošku problémy. Ale graficky je to zpracovaný dobře.
Pitness
Profil
Vo Firefoxe sa ti načíta len reklama a veľký prázdny štvorec, ináč nič.
V Opere je to ok, nápad je zaujímavý, ale ako písal aj Marty, otvorenie každej podstránky v novom okne je dosť divné.
Kráťa
Profil
Mě se v Opeře otevře jen takové okénko asi tak 500x300.
Ufon
Profil
Stránky fungujou dobře jenom v Expoleru.
Pořád nemůžu najít tu chybu proč to nejde i v jinejch prohlížečích.
ax123
Profil
menu je moc tamvé
JiK
Profil *
ve Firefoxu to nejde, po nahodnym kliknuti do tmy [hneda dira po obrazku] se objevi nejake nesmysly ze nedefinovanym kodovanim cestiny...fuj.
JiK
Profil *
ale musim rict ze v IE jsou ty stranky nejen smysluplne ale i HEZKE.
krteczek
Profil *
Úvodní stránka je nějaký čtverec s neviditelnými odkazy.
po náhodném kliknutí se otevřela stránka s 2 alby bez obrázků , na hnědém pozadí...
moje doporučení: dej pryč tu javu a rozjeď ty stránky bez ní... stránky by měli být přístupné bez jakýchkoliv pluginů. až ti to poběží aspon v Mozille, Opere,a IE zhruba stejně, můžeš přidávat javaskripty na blbinky, ale ne na odkazy a podobné věci... to musí jet i bez javaskriptu.
krteczek
JiK
Profil *
souhlasim. Funknost musi byt i v linksu bez buhvijakych win-only nesmyslu. myslis ze vyhledavaci boti umej resit casecne funkcni skripty? Ne, neumeji.

Dopln meta tag s kodovanim cestiny (asi to bude win 1250) pro nove otevirane odkazy. V exploreru jsou ty stranky hezke, jinak nefunguji...A IE ma rekl bych min jak 80% lidi, z tve cilove skopiny mozna i min jak 50%
JiK
Profil *