Autor Zpráva
Martinka
Profil
Prosím o kritiku, páč jsem začátečník, tak to moc potřebuju! Ať se můžu učit a zlepšovat.... díky
www.kreativni-stranky.wz.cz
mata
Profil
bílé kytičky na hnědém pozadí jsou hezké, ale ten žlutý vnitřek, na kterém sněží, se k tomu vůbec nehodí :(

Menu bych dal na jednobarevný podklad, aby bylo lépe čitelné + třeba linky mezi jednotlivé položky.
Vnitřek nedávat do framu, ale uznávám, že pro začátečníka je to nejjednodušší řešení.
Na titulku dát fotku z "o mně" - ta je podstatně hezčí :-)
Do nadpisu bych nedával Toto jsou ... ale jen "Kreativní stránky" a napis bych zkusil nějak graficky zpracovat.

Graficky bych se "nebál odvázat" - nápady na to máš (viz třeba spirálky na taškách) tak proč ty stránky nepojmout podobně?
wimstr
Profil
Takže

- Zruš to sněžení v obsahu (Na stránce by mělo být co nejméně animací)
- Menu je takový nečitelný na tom kitičkovym pozadí
- Máš tam 4x body a nemáš ukončený ani BODY ani HTML
- Chtělo by to nějaký hover do menu a celkově to menu nějak vylepšit
- ještě bych uvítal nějaký logo

Pohraj si s grafikou jak už psal mata nápady na to máš
Error
Profil *
Zdarec
Co si myslíš máš aspoň trochu cit pro webdesign?

a) Dal bych podklad pod menu!
b) Pozadí "v tymto případě dostivyjadřuje "něco" to co by asi vyjadřovat nemělo..
c) Ty kapky jsou mírně rušivé..
d) Prvně bych si vymyslel barvy které využiji na str...
e) Dívej se na ostatní str a vem si z nich příklad "samozdřejmě na nějaké podařené!"
f) Necej si poradit od skušenějších :)

A měj se!

Než jsem toto dopsal tak už se dívám že přibyli rady .. :D
Martinka
Profil
Jsem naprostej začátečník - není to ani týden co jsem poprvé náhodu narazila na stránky www.jakpsatweb.cz
Tak proto potřebuju ty rady a kritiku a pomoc... časem to snad bude lepší. SNAD!
jinak dík za komentáře
xkomczax
Profil *
V sekci "moje království" bych dal ty obrázky pod sebe, mail bych dal proklikávací, v sekcích kreslení, savování, malování na textil, batika bych vypnul ten sníh.
Miloš
Profil