Autor Zpráva
Ice
Profil
Ahoj, zhodnotte mne prosim stranku http://advokat.naweb.cz Hotova je pouze uvodni. Diky
wimstr
Profil
Na první pohled se mi to líbí.
Jediné na co bych měl výhradu je logo.
computerworld
Profil
supér HUSTÁ stránka
vylepšit:
-barvu
-logo
-obrázek na poozadí
Ice
Profil
computerworld
tomu moc nerozumim- husta? A pak reknes ze skoro vse zlepsit?
Tomik
Profil
Ice
Nejsem odborník na hovorovou mluvu, avšak domnívám se, že když je něco "hustý", neznamená to, že to je bez chyb... ;)

Jinak návrh je pěkný, ale:

~ chybí tomu výrazné logo
~ menu bych posunul níž, vlevo nahoře bych čekal logo
~ kontaktní formulář bych udělal plnohodnotný a dal na zvláštní stránku
~ jinak je to pěkné
~ kód hezký

chválím...
Luqa
Profil *
Vcelku celkom dobré, ale nebudí to moc dôležitosti a serioznosti na to že to je advokátska stránka, chcelo by to viac elegancie a trocha viac jednoduchosti v grafike.
Franta21
Profil
Co to znamená reference, ceník, myslím si že takto se advokátní kancelář neprezentuje, jinak změnit obrázek člověk čelem vzad, to asi nebude to pravé, logo doleva.Jinak v pohodě asi. Možná moc barevné.
Plaváček
Profil
Čím to je, že důvěrně poznávám zdrojové kódy jak prezentace http://www.naweb.cz , tak i těchto advokátů, včetně mých komentářů v HTML kodu?
www.ravafol.sk
Profil *
Jednoduche a dodava dojem serioznosti
habendorf
Profil
Plaváček: Čím to je, že důvěrně poznávám zdrojové kódy jak prezentace http://www.naweb.cz , tak i těchto advokátů, včetně mých komentářů v HTML kodu?

To máš z toho, že opisuješ, konečně to prasklo :o)))
Webster
Profil *
me se nelibi ta barva v pravem divu, kde jsou obsazeny informace. Vic bych ji zesvětlil. Jinak dobry. Menu niz a nad to logo at lidi vi o cem ta stranka je.
Plaváček
Profil
Habendorf
Já tušil, že to jednou praskne, ale tak rychle a takhle veřejně? Ach jo.
jozob
Profil
Plaváček
Možno, že Ti tie kódy autor v spánku pomocou telepatickej metódy nadiktoval. :-)
Plaváček
Profil