Autor Zpráva
Stáňa
Profil
Foto-mobil
Stáňa
Profil
foto-mobil
Stáňa
Profil
foto-mobil.cz
RPG
Profil
To je vtip?
Stáňa
Profil
RPG
Proč?
Stáňa
Profil
Spletla jsem odkaz, tak se omlouvám.
RPG
Profil
Stáňa
Aha, pardon, na stránku jsem se díval v FF (ostatním, nedoporučuji!).

Zdá se, že tvé stránky jsou funkční jen v IE.
Coto, zdá se mi to, nebo je to dělané v Excelu...? Tak to je unikát :-).

Jelikož se mi stránky jakožto uživateli FF nezobrazí, nemohu hodnotit, omlouvám se.
Miloš
Profil
Já na to koukal v Opeře jak puk, ale když jsem nahodil FF, musel jsem se za břicho papodat. Blééééééééééééééé

Stáňa
1) Koukni se na to zmíněnými prohlížeči
2) Pokud to myslíš aspoň trochu vážně, tak učit se, učit se … a to třetí jsem zapomněl
2b) Pokud se nechceš učit, nech si poradit nějaký jiný wysiwyg editor. Excel a Mord se k tvorbě stránek opravdu nehodí.
Stáňa
Profil
RPG
Já používám IE a zobrzí se mi každé stránky. Je to dělané v Publisheru, jsem začátečník, tak bojuju s HTML.
Miloš
Profil
Stáňa
Je to dělané v Publisheru
Neznám; to je taky nějaký mrqosoftí off-ice?
Stáňa
Profil
Co pořád máte s FF a Operou, vždyť neotevřou žádný stránky, tak k čemu jsou teda dobrý?Miloš
Stáňa
Profil
No je vidět, že tady panuje povýšenecká nálada a rady se tu nikdo nedočká.
Miloš
Profil
Stáňa
Co pořád máte s FF a Operou, vždyť neotevřou žádný stránky, tak k čemu jsou teda dobrý?
To si děláš srandu, ne? To že jsou stránky?
BTW koukni se na screenshoty.

Opera mi otevře většinu současných webů. Jestli, jak píšeš, bojuješ s HTML, na Tvém webu to není vidět. Ten kód je absolutní bastl (za to nemůžeš Ty, ale editor, ve kterém's to spáchala).

No je vidět, že tady panuje povýšenecká nálada a rady se tu nikdo nedočká.
Nemyslím, že by tu obecně panovala povýšenecká nálada, ale u takového pokusu je každá rada drahá. Mám-li citovat klasika, tak „vypouštěním tabákového kouře do vody zlato nevznikne“; programem tohoto typu skutečně nemůžeš udělat kvalitní stránky.