Autor Zpráva
Huťka
Profil *
Dobrý deň prosím vás pozrite sa na moju stránku môžete využiť aj moje služby srdečne vás vítam michal-hutka.chytrak.cz
Casero
Profil
krásný stránky, taky sem jednou začínal(jako každý).. :-))))
Filips
Profil
www.michal-hutka.chytrak.cz
Filips
Profil
Tak to s tím mejle mě dorazilo.
Stáňa
Profil
Jsem laik, ale tohle je děsný, ještě teď mě bolí oči. Nedá se to vůbec číst na tom pozadí a barevně to naprosto neladí. Ale snaha se cení.
lumpy
Profil
Filips
Ved je to paradne :) co sa ti na tom nepaci?
lumpy
Profil
POZOR!!! Ak sa chcete vrátit spat na moju takzvanu Homepage tak stlacte hore taku tu sípku co ukazuje dolava.

proste nadhera :)
Mila
Profil
Máš co mazat!!!
Radek Hrabůvka
Profil
http://forum.zive.cz/viewtopic.php?t=29065&
llook
Profil
Kdyby Filips neupozornil na tu stránku s mailem, tak bych řekl že to je pěkně ohranej fór, ale takhle: Hustý!!!
Michalek
Profil
Je to ukradeny! :-D
http://www.mujweb.cz/cestovani/jirkatokoraj/
lumpy
Profil
Mila
Ehm to som myslel ironicky ;)
RPG
Profil
Tady se to poslední dobou hemží vtipálky. IMHO ROFL.
Gekon
Profil
Opravdu, nemám slov
Juross
Profil
Nemá obdoby takovouz chabou věc kopírovat !
Mistr
Profil
Huťka
K Tvému předkládánému výtvoru bych měl několik poznámek:
(1) Špatný kontrast. Použitá barva písma není na pozadí prakticky čitelná. Znalci sice znají způsoby, jak to udělat, ale to jsou věci, které znají jen ti, kteří se webem trošku zabývají. Většina lidí takové fígle nezná, o čemž jsem se přesvědčil u kolegy v práci v Seznamu.
(2) Stránky pojmenovávej cesky, tedy bez háčků a čárek. A také se vystříhej mezer. No, to jsem použil trochu archaický pojem, prostě to nepiš s mezerami. Místo nich použij raděj pomlčku či podtržítko.
(3) Stránky více provázej hypertextovými odkazy. Jednak bude procházení stránkami komfortnější pro návštěvníka a jednak pomůžeš i sám sobě, resp. sám svým stránkám (robotům procházející Tvé stránky).