« 1 2 »
Autor Zpráva
Gekon
Profil
Brý večer, páni kolegové..
Zkusil jsem si vytvořit blog na serveru blog.cz, a celkem se mi to i zalíbilo. Tady to je: http://gekon.blog.cz/
Nechci kritiku, není co kritizovat, spíš jenom radu, co a jak byste změnili na barvách, a tak...
A byl bych rád, abyste se tam aspoň jednou za měsíc podívali, aby tam kromě mě chodil i někdo jiný, díky moc:))
Kote
Profil *
Víš, že jsem laik, ale to pozadí mi nějak neladí. Dala bych tmavší modrou nebo odstín z těch bublinek. Jinak zajímavé čtení.
Gekon
Profil
Kote
Pozadí v záhlaví, nebo pozadí stránky?
Zajímavé v jakém slova smyslu? :))
Kote
Profil *
Gekon
Pozadí stránky bymohlo být v barvě (světlý odstín) těch bublinek.
Zajímavé čtení - je to pro mně poučné, spoustu věcí nevím a tady se je dozvím. Takže tam budu chodit i nadále.
Gekon
Profil
Kote
No, pokusím se Tě nezklamat, a budu chrlit jeden článek za druhým. S tím pozadím zkusím něco udělat, každopádně děkuju.
Kote
Profil *
Gekon
Počítačům teprve přicházím na kloub, ale maluji oleje, tak barvy mi nejsou cizí. Tady čerpám hodně informací všeobecně. Taky díky.
Gekon
Profil
Kote
Co na to říkáš teď? Jako pozadí jsem dal hodně světlou verzi záhlaví, a myslím, že to vypadá lépe...
Kote
Profil *
Gekon
Je to lepší, ale ten odstín by měl být asi jako nejsvětlejší barva v těch bublinách v záhlaví. Ale klidně to takhle může být, vypadá to líp.
Kote
Profil *
CornflowerBlue - tuhle bych tam zkusila nebo RoyalBlue nebo DodgerBlue.
Gekon
Profil
Kote
Jo, asi máš pravdu... Ale jen tak mezi námi, to je jako co? Je mi jasné, že to asi bude něco s modrou kukuřicí, ale... :))
Kote
Profil *
?Gekon

Nerozumím co myslíš
Gekon
Profil
Kote
CornflowerBlue - tuhle bych tam zkusila nebo RoyalBlue nebo DodgerBlue.
Co to je???
Kote
Profil *
Gekon
No odstíny modrých barev přece hi hi. Nevím jaké mají kódy tak jsem napsala názvy.
Gekon
Profil
Kote
Jo, to jsem pochopil, že asi půjde o barvy:))
Spíš by mě ale zajímalo, co s tím mám dělat, když tyhle názvy vůbec neznám?
Kote