Autor Zpráva
petin@helenka
Profil *
Zdravím, Po několika pokusech jsem vyplodil stránky, které se snad budou někomu líbit.
Jsem zvědav na reakce ostatních.
...Díky...
petin@helenka
Profil *
http://www.petin-helenka.unas.cz
tiso
Profil
...asi nie som niekto... "nelíbí"
petin@helenka
Profil *
ďakujem, nevadí:-)
Railbot
Profil
Me take ne, ale aby ten nazor k necemu byl tak take pridam duvody proc:

- tabulkovy layout
- zadne styly
- zastarale formatovani pomoci HTML
- obrazky postradaji alt
- zbytecnosti jako kalandar, anketa...
- animovane logo a dalsi
- pouzity iframe

+ PSPad

Vzhledove nic moc, kod take ne...chtelo by to "zmodernizovat" a hned by to bylo o mnoho lepsi.
petin@helenka
Profil *
No, pokusím se. Jsem začátečník, takže na mě se musí opatrně:-)
Railbot
Profil
No, pokusím se. Jsem začátečník, takže na mě se musí opatrně:-)

Opatrne se musi na agresivniho kone, na zacatecnika se musi vecne a primo. Takze prostuduj jakpsatweb.cz - sekci CSS, podivej se na nejake moderni weby jak vypadaji a snaz se :)
petin@helenka
Profil *
O.K. Už se na tom pracuje.
pitbull
Profil *
Ta anketa s možností klikat pořád do nekonečna asi taky nebude to pravé ořechové.
petin@helenka
Profil *
Vyřešeno
klokyn
Profil
Celkovo je to také nepoužiteľné. Skús si preštudovať: http://www.jakpsatweb.cz/pouzitelnost.html, alebo Použiteľnosť
DZer
Profil
souhlasim z Railbot + na hoře na stránce by mnělo být logo a ne uplně zbytečné blikací přivítání
+ pokusit se aby web aspoň trochu barevně ladil
+ trošku zapojit nějakou grafiku, sice se řiká že v jednochosti je síla, ale todle je až příliš jednoduché, připomíná to spíš barevně upravený textový dokument než webové sídlo
ikoner
Profil *
no neviem, ale ja som hľadal menu asi pol minúty...
RPG
Profil
petin@helenka
To já bych to zase neviděl tak špatně, na první výtvor. Jenom by se tam toho mohlo hýbat méně.
Mistr
Profil
petin@helenka
Doplnil bych své předhodnotitele o tyto poznámky: