Autor Zpráva
All4Net
Profil
Zdravim,

prosim ohodnodte tento web www.protes.sk

Sekcia ponuka je poloprazdna, nakolko zakaznik si ju este cez spravenu administraciu nedoplnil celu.
Kotě
Profil *
Jsem jen laik, ale mě se líbí moc. Hezké barvy a přehledná navigace. Kód hodnotit neumím. Pěkné.
jonweb
Profil
Připadá mi to až příliš zelené.
- rámy fuj
- spousta chyb ve validátoru
- ten sloupeček reklam mi připadá šílený
- neklikací hlavička
Jinak se mi to docela líbí. 60% ;-)

EDIT: v opeře se mi při hoveru v menu zobrazí takový nehezký bílý rámeček (v IE to jde v pohodě)
All4Net
Profil
Kotě
Dakujem

jonweb
- ramy : ono je to len docasne koli presmerovaniu, bo na zakaznickom hostingu su mensie problemy, inac stranka ramy nepouziva
- ten stlpcek reklam pripada hrozne aj mne. Vysvetloval som zakaznikovi stale, ze je to zle a da sa to spravit krajsie. Nie, on trval na ROVNAKYCH ROZMEROCH vsetkych log. Takze vsetky loga su viac-menej zdeformovane
- klikacia hlavicka - dobra pripomienka, doplnim
- hover menu v opere - to som si vsimol az teraz vdaka Tvojmu upozorneniu, dakujem, opravim ked bude cas :o)

Povodny navrh dizajnu vyzeral takto , po pripomienkach zakaznika sa to upravilo tak ako to teraz vyzera na www.protes.sk.
Kotě
Profil *
All4Net
Tak jsem jukla na původní design a musím říci, že byl asi hezčí. Ale "náš zákazník - náš pán". Nemohl bys ty výrobce pouze vyjmenovat bez těch log? Asi by to vzhledově bylo hezčí.
jonweb
Profil
Původní návrh se mi zdá lepši, ale zákazník má (někdy bohužel) hlavní slovo :-)
Ještě jedna drobnůstka: na tom původním návrhu designu ty šikmé čárky na pozadí stránky pěkne na sebe navazují, ale na té stránce www.protes.sk na sebe ten vzor na pozadí nenavazuje - možná je to účel, ale spíš bych to viděl na chybičku při řezání obrázku na pozadí (odhaduju to tak na 1px :-), ale to je detail.
tiso
Profil
...takto to vyzerá keď zákazník "vie" čo chce... a webdesigner "vie" čo robí... Skrátka hrôza (obsah i kód, neprístupnosť, ...).