Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Boy Profil |
#1 · Zasláno: 3. 7. 2006, 17:45:35 · Upravil/a: Boy
Zdravím vás,
před nedávnem jsem zde dal ke kritice návrh redesignu stránek www.okna-dvere.cz Dnes vám dávám ke kritice tento návrh už jako HTML a CSS. Je to zatím jen jedna stránka, tak prosím kritizujte. Chci slyšet všechny chyby, které tam mám a buďte přísní!!! Nový návrh stránek jako HTML |
||
Stáňa Profil |
#2 · Zasláno: 3. 7. 2006, 18:48:02
Jsem laik, takže odborně to posoudit nemůžu, ale jako zákakník, bych byla spokojená. Design se mi moc líbí, působí velmi seriózně. Moc pěkné.
|
||
Railbot Profil |
#3 · Zasláno: 3. 7. 2006, 19:00:14 · Upravil/a: Railbot
- stale ten nevhodny obrazek s mobilnim telefonem
- textu v tele by neskodilo zarovnani justify - odkazy dole na strance maji malo kontrastni barvu - odkazy na validni html a css jsou uplne zbytecne - stejne jako slovo copyright, ktere cesky zakon vubec nezna - nelibi se mi hover v menu, vypada to blbe - ikonky pro zmenu jazykove verze atd. mi pripadaji moc male a nevyrazne na povsimnuti beznym navstevnikem - obrazky, ktere maji jen dekorativni charakter patri do CSS, ne do IMG <h1 class="reference">Reference:</h1> <h1 class="bez_mezery">Vítejte na našich stránkách</h1> <h1>Nabízíme:</h1> Semantika nam zrejme nic nerika, ze ano? ;) |
||
Boy Profil |
#4 · Zasláno: 3. 7. 2006, 20:09:18 · Upravil/a: Boy
Railbot