Autor Zpráva
Boy
Profil
Zdravím vás,
před nedávnem jsem zde dal ke kritice návrh redesignu stránek www.okna-dvere.cz Dnes vám dávám ke kritice tento návrh už jako HTML a CSS. Je to zatím jen jedna stránka, tak prosím kritizujte. Chci slyšet všechny chyby, které tam mám a buďte přísní!!!

Nový návrh stránek jako HTML
Stáňa
Profil
Jsem laik, takže odborně to posoudit nemůžu, ale jako zákakník, bych byla spokojená. Design se mi moc líbí, působí velmi seriózně. Moc pěkné.
Railbot
Profil
- stale ten nevhodny obrazek s mobilnim telefonem
- textu v tele by neskodilo zarovnani justify
- odkazy dole na strance maji malo kontrastni barvu
- odkazy na validni html a css jsou uplne zbytecne
- stejne jako slovo copyright, ktere cesky zakon vubec nezna
- nelibi se mi hover v menu, vypada to blbe
- ikonky pro zmenu jazykove verze atd. mi pripadaji moc male a nevyrazne na povsimnuti beznym navstevnikem
- obrazky, ktere maji jen dekorativni charakter patri do CSS, ne do IMG

<h1 class="reference">Reference:</h1>
<h1 class="bez_mezery">Vítejte na našich stránkách</h1>
<h1>Nabízíme:</h1>

Semantika nam zrejme nic nerika, ze ano? ;)
Boy
Profil
Railbot

ad 1 - nový obrázek mi ještě nebyl dodán a navíc jsem žádal o hodnocení kódu né obrázků
ad 2 - zarovnání justify je na webu z hlediska typografie hrubkou více na http://typografie.dero.name/typografie-sazba.phtml
ad 3 - odkazy dole na stránce jsou schválně málo kontrastní.. neměly by rušit, ale přidat na kontrastu jim můžu
ad 4 - podle toho jakou váhu přikládáš správně (podle specifikací) napsanému kódu
ad 5 - text v patičce se změní na něco smysluplnějšího (mimochodem "copyright" máš také na svém webu v patičce, tak co proti tomuto slovíčku máš?)
ad 6 - podle mého názoru hover v menu nevypadá "blbě", je to subjektivní.
ad 7 - nesouhlasím s Vámi v tom, že jsou malé... na kontrastu jim přidám, to ano.