Autor Zpráva
Grim
Profil *
Prosím o zhodnocení stránky group42.cz - tvorba webových stránek a aplikací.
Díky za všechny připomínky.
Anonymní
Profil *
kýč
Harold
Profil
Jo tak dobrý ale chtělo by to uvést ňáké reference..to lidi zajímá
iru
Profil
Ta barva je strašná.
Nejsou tam posuvníky, nevidím konec stránky.
Harold s těmi referencemi souhlasím
Anonymní
Profil *
graficky pekny, jinak nic moc. asi 10x sem se pokousela klikat na ty napisy internetove stranky apod, jakoze tam budou reference nebo naky kecani k tomu a ono nic =(((. nemely by napisy v paticce zpravidla odkazovat na validatory? proste grafika velmi dobra, ale obsahove dost naprd. kod by se dal trochu zlepsit, ale nic hroznyho. 6/10
klokyn
Profil
- Škoda, že ľudia s vypnutými obrázkami (a sú aj takí) neuvidia nič, len kontaktný formulár.
- Prvky navádzajú na kliknutie.
- Strašne ostré farby, roztiahnuté na veľkej ploche. Pôsobí to nepríjemne na oči a unavujú ich.

Design: 55% (iné farby a moje hodnotenie by bolo vyššie)
MZF
Profil
Opravdu mě tyto stránky zavalily informacemi...
Grim
Profil *
Díky za kritiku
Harold - s těmi referencemi souhlasím, zatím vybírám ty nejlepší


iru - to co vidíš je celá stránka, pokud si okno zmenšíš, posuvníky tam samozřejmě jsou


klokyn - ok, ty obrázky se pokusím nějak vyřešit...

Jinak s těma barvama je to tak udělané schválně, na internetu jsou stovky až tisíce webů nabízejících webdesign, proto se chci trochu odlišit, tahle barva aspoň lidi zaujme, a stránku si zapamatují.
house
Profil *
já z toho taky mám dojem, že pod group42 jsou nefunkční odkazy, kdybych si měla vybrat tvůrce svého webu, asi bych su vybrala někoho, kdo mi tam o své práci napíše víc... jinak ta barva je pěkná, ale stránky si spíš nechávaj dělat firmy a dokonce mám takový dojem že častěji muži než ženy a nevím nevím, asi bys měl zvolit nějaký společensky přijatelnější odstín, aby si to všichni nezepamatovali jen tak, že to je ta hrozně fialová stránka, na které nic není
Plaváček
Profil
Grim

tahle barva aspoň lidi zaujme, a stránku si zapamatují.

Nezapamatují, věřte mi. Problém vašeho webu je v tom, že je absolutně skoupý na informace a graficky je, jak to říci, příliš nespoutaný až divoký. Převážná většina klientů webdesignerských studií o takovýto typ designu zájem nemá, ač je to někdy k vzteku. Čili, hodláte-li vyrábět i komerční weby a oslovit co největší spektrum potenciálních zákazníků, uberte raději na malířské rozmařilosti a nebuďte lakomí na informace. Mě osobně by tento váš jistě originální design spíš odradil, než donutil k tomu, objednat si u vás web.

Ale je to jen můj názor a nejsem odborník.
Grim
Profil *
asi máte pravdu, pokusím se navrhnout trochu jiný design a přidat další doplňující informace.

ještě jedna otázka OT: Myslíte si, že je lepší mít všechny informace na jedné stránce, nebo je rozdělit do několika stránek?
Grim
Profil *
Plaváček

Převážná většina klientů webdesignerských studií o takovýto typ designu zájem nemá

Tím chcete říct, že prezentace webu poskytující webdesignerské služby by se měl co nejvíce podobat webům, které vytváří svým zákazníkům?
Zahon
Profil
Grim
Já bych to viděl takto.. vzhledem k nulové informační hodnotě vašeho webu, kdepak má asi klient zjistit jaké weby vytváříte?? Každý se koukne: "hmm, nemají reference, dobře, tak jak vypadá ten jejich web...hmm.. to opravdu neumějí nic napsat? Hmm.. tak tady si asi web neobjednám.. hmm... ale mají tu velký formulář. No nic, jdu dál. "
Asi takto bych viděl úvahu budoucího zákazníka. A to není příliš dobré.. řekl bych že studio může mít zajímavý a odvážný design, ale musí ukázat reference, aby zákazník viděl že jsou schopni také dělat "normální" weby.
Plaváček
Profil
Grim

To snad ani ne. Předávám jenom své vlastní zkušenosti. Klienti jsou většinou konzervativní a nechtějí žádné výstřelky. Má to svou logiku, protože pokud touží po webu, chtějí, aby jim vydělal nebo přinesl další zákazníky. Není jim k užitku, když budou mít skvělou návštěvnost sto lidí denně, ale nikdo si u nich žádnou službu neobjedná.

Pokud se týká webdesignerské prezentace, to je otázka složitější. Pavel Kout (http://www.webface.cz) šel cestou jedné stránky a pochvaluje si to. Naproti tomu kupříkladu studio MiradiX (www.miradix.cz) má poměrně obsáhlý web a také dostatek zákazníků. Asi záleží na vás, ale opravdu platí, že střídmá a do detailů propracovaná elegance vám poskytne větší službu, než geniální grafické dílo, které většina obyčejných uživatelů internetu prostě neocení.

Protože platí, a prosím, zapište si to za uši: lidé obecně nechodí na web kochat se krásami webových prezentací (až na čestné výjimky), oni hledají informaci, připadně možnost, jak co nejlépe investovat své peníze.
Railbot
Profil
Plaváček
Čekám, že na sklonku svého života sepíšeš a vydáš svou knihu plnou podobných rad a zkušeností, které si za svou webdesignerskou kariéru pochytil. Jistě by se taková literatura neztratila :)
Grim
Profil *
Zahon
Plaváček
díky vám oběma.

v prvé řadě teda přidám reference a pár dalších informací.


Railbot
Souhlasím s tebou ;-)
Zahon
Profil
Plaváček
Vzal jsem si lihovku, zapsal jsem si Vaší radu za uši a zjistil jsem že si jí můžu přečíst maximálně v zrcadle a to u počítače nemám.. špatné. Jinak, pokud byste srovnal obsáhlost webface.cz a group42.cz tak zjistíte, že webface.cz je o 100% obsáhlejší. Myslím si že každý web musí něco sdělovat. A jako sdělení mi nepřipadá "My děláme weby, kontaktujte nás"...
Railbot
Jo tak ta knížka by mě také zajímala...
Plaváček
Profil
Zahon

Kniha bude, zatím se jmenuje pracovně "Podivuhodná cesta mimozemského kněze po české webdesignerské scéně". Bude to tak trochu sci-fi, ale problém je, že hlavní hrdina, tedy kněz, se mi asi ve druhé kapitole nešťastně zamiloval a já teď nevím, co s tím. No, uvidíme :)
Anonymní
Profil *
nic moc
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0