Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Walter Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 8. 2006, 11:55:32
http://www.eternita-food.eu/
prosim o rady z typografie, zda se mi text trochu neprehledny. Co bych mel vylepsit? Diky |
||
zimmi Profil |
#2 · Zasláno: 1. 8. 2006, 12:06:53
No mě osobně se to čte dobře. Mezery mezi řádky jsou tak akorát, i velikost písma a barva je taky příjemná.
|
||
Casero Profil |
#3 · Zasláno: 1. 8. 2006, 12:23:35
ja taky myslím, že je to bodrý..aspon podle mého typografického cítění
|
||
Joker Profil * |
#4 · Zasláno: 1. 8. 2006, 12:53:27
Text se mi zdá OK, ale přijde mi trochu agresivní ta oranžová barva pozadí. V mém rozlišení 1280x1024 je tam už docela hodně té oranžové plochy kolem a špatně se pak soustředí na text.
Textu bych vytkl akorát hrubku v nadpisu: "Proč jsme zvolily italské výrobce Pavesi a Invernizzi..." |
||
Knopi Profil |
#5 · Zasláno: 1. 8. 2006, 13:08:14 · Upravil/a: Knopi
Walter: Určitě ti tam chybí podle mého dost podstatná věc a tím je tvrdá mezera . Například by měla býti mezera s. r. .o. Pak ji nemáš třeba u předložek v Itálii. Jinak jsem si ničeho dalšího nevšiml a musím uvést, že se mi sránka velmi líbí. Povedený design. :-)
http://typografie.dero.name/typografie-entity.phtml |
||
zimmi Profil |
#6 · Zasláno: 1. 8. 2006, 13:18:50
Joker: A já jsem si říkal, že mě tam taky něco ruší, to byla ta oranžová, fakt že jo.
|
||
MZF Profil |
#7 · Zasláno: 1. 8. 2006, 13:20:40
Klikněte pro více informací o invernizzi Gisberto
Více informací o invernizzi Gisberto - takhle to bude určitě lepší. Jinak fajn. |
||
Keilew Profil |
#8 · Zasláno: 1. 8. 2006, 13:55:15
Nelíbí se mi provedení aktivního odkazu v menu. Je to takové ... no divné... chápu, že jde o inverzi, ale zkus to jinak...
|
||
caledon Profil |
#9 · Zasláno: 3. 8. 2006, 13:20:04
Walter
souhlas s Keilew vypada to divne |
||
Mistr Profil |
#10 · Zasláno: 4. 8. 2006, 04:13:05
Walter
O pravopise se zde již zmínil kolega Joker. Já bych měl poznámku ke kontaktům v levém sloupečku: (1) Jaký je rozdíl mezi Telefon a Tel/fax? Že na druhé číslo lze i faxovat jsem pochopil. Spíš mám teď na mysli, proč jeden údaj uvádíš s plným názvem a druhý jen ve zkratce. (2) A když už jsme u té zkratky, patří za ni tečka. A ke stránce Kontakt: (1) Proč je v nadpisku formuláře Zeptejte se, na co chcete čárka? (2) Podobně jako v předchozím bodě: Dotaz, či přání přímo ve formuláři. Proč? (3) Na konci prvního odstavce je zeleně psaná věta Jsme tu přeci pro Vás. Stejnou zelenou (nebo vizuálně velmi podobnou) píšeš i odkazy. Dochází tím k matení čtenáře, že se též jedná o odkaz. Na závěr poznámka ke stránce Catering. Jaký důvod má, dle mého, výkřik do prázdna Výhradně s italských produktů. Alespoň to tak působí. Podle grafických konvencí předkládaného webu se jedná o nadpis článku... Krom toho bych zaměnil "s" za "z". |
||
Mistr Profil |
#11 · Zasláno: 4. 8. 2006, 04:16:02
Walter
Jo firma dováží uzeniny a sýry? Tak toho jsem si až teď jen tak mimoděk všiml. Já myslel, vycházejíc z loga celého webu, že se jedná o dovozce těstovin. Zapracoval bych na tom. Ovšem možná jsem tak blbej jenom já a ostatním to při prvním pohledu na kolínka došlo. |
||
Bubák Profil |
#12 · Zasláno: 4. 8. 2006, 05:28:19
Společnost založili...
Proč jsme zvolily... tipický produkce sýrů... |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0