Autor Zpráva
gamberro
Profil
Prosím o pár názorů na http://www.honzik-agency.cz/macala/

Web ještě nemá svoji doménu. Prosím o vyjádření hlavně k designu, jelikož jsem zaznamenal různou kritiku na neobvyklé umístění hlavní části, textu (vpravo) a na moc velkou modrou plochu. Snažil jsem se ovšem udělat něco trochu neobvyklého. Zajímá mě hlavně jestli vás ruší umístění textu.

Děkuji.
DJ Miky
Profil
Zajímavý počin, určitě to je originální.

Text je ale jakž takž na středu, takže to nevadí...

Design je příjemný, čístý,...

Jen tak dál :-).

Jo ještě ta modrá plocha - myslím si, že nevadí, protože ta barva není sytá a nepřitahuje tolik oči, takže v pohodě...
iru
Profil
umístění textu vlevo mě vůbec nevadí, ale levá strana mě přijde dost prázdná. To na první pohled. Druhý pohled: je tam hezky vyjádřená výška. Je vidět, že ten člověk je hodně vysoko. Ale myslím si, že ta modrá plocha by mohla být o trošku užší, aby to nebylo tak prázdné.
Harold
Profil
je to pěkný...........
iru
Profil
já vidím text napravo - asi menším rozlišením....
gamberro
Profil
já vidím text napravo - asi menším rozlišením....
No on má být mírně napravo. Na stránce je vycentrovaná část strom+text.

Jinak díky za pochvaly. Slyšel jsem už od více lidí, že bych měl modrou část zůžit, ale mě se líbí tak jak je - působí to neobvykle.
MZF
Profil
Dle mého názoru není v grafice žádný problém.

Zaměřil bych se na jinou část webu, kde je dle mého názoru zakopaný pes, a tím je copywriting. Bude to taková malá a poměrně přísná přednáška, ale pouze za účelem pomoct a ne jakkoli peskovat nebo pohrdavě poučovat.

Firma A-Z Výškové práce působí po celé ČR - V pořádku.

Začínala v roce 1999 jako fyzická osoba s bohatými zkušenostmi ve sféře stavebních, natěračských a lesnických prací i v oblasti sportovní horolezecké činnosti. - Zajímá se váš potencionální zákazník o historii vaší firmy? Asi těžko. Přišel zjišťovat informace o službách. Pokud ho bude zajímat historie, zajde si do knihovny. Smazat.

Postupem času se podařilo spojit tyto činnosti v ucelený celek a na takovém základě bylo již možné postavit nosné pilíře a renomé firmy A-Z Výškové práce. - Stejná záležitost.

Veskrze vzato je z prvního (a tedy nejdůležitějšího) odstavce použitelná pouze první věta. A to je hodně málo. Vždycky by se mělo psát o tom, co zajímá zákazníka. A zákazníkovi, který přijde na stránky o výškových prací, bude historie vaší firmy ukradená. I když chápu, že vám rozhodně ne. Ale jde tu o vás nebo o získání nových klientů?

Hlavním cílem naší firmy bylo a je rychlé a seriozní jednání v návaznosti na využití všech prostředků pro překonání výškové bariery v souladu s bezpečností práce a s důrazem kladeným zejména na zachování kvality provedeného díla našim odběratelům. - Zamyslel bych se na možností použití seznamu.

Např.: A-Z výškové práce nabízí:
- rychlé a seriózní jednání
- kvalitní a profesionální provedení
- atd...

V současné době je naše firma schopna bez nadsázky zajistit většinu prací ve výškách a nad volnou hloubkou. - To zákazník věděl už před příchodem na vaše stránky. Do vyhledávače si totiž zadal něco ve smyslu "Výškové práce" a neočekává, že se dostane na stránky s hračkami. Smazat.

Váháte proč zrovna práce ve výškách pomocí horolezecké techniky? - Ano, tohle mě potěšilo. I když jen zprvu. Je výtečné, že používáte tento nadpis, který dokáže zaujmout, i když by šel napsat ještě lépe. Např.: "Výhody výškový prací." Jasné, stručné, úderné. Navíc se u vašeho nadpisu zákazník poprvé setká s použitím spojení "horolezecká technika". Nikde dřív o ní není ani zmínka, to jej může zmást.

- Odpadá finančně a časově náročná stavba lešení spojená s omezením provozu - Dobré!

- Minimální problémy se záborem veřejné komunikace
- Horolezecká technika nemá omezení na rozdíl od použití automobilových plošin, za které je třeba platit pronájem
- Horolezecké vybavení umožní skutečným mistrům ve svém oboru pracovat v opravdu exponovaných místech


- Jedno z pravidel říká, že by se měl na webu používat jazyk, kterému všichni dobře porozumí. A na komerčním webu to platí dvojnásob. Zvýrazněná slova zákazníka tak maximálně zmatou, rozhodí, bude nad nimi přemýšlet, nakonec je nepochopí, znechucen odejde a už se na vaše stránky nikdy nevrátí. Používat srozumitelný jazyk je cesta k úspěchu.

V mnoha případech je horolezecká technika jediné možné řešení vašeho problému - To zákazník ví. Z toho důvodu je na vašich stránkách. Smazat.

Jak jsem psal na začátku, neberte to jako poučování. Copywriting mě baví a snažím se pomoct.
gamberro
Profil
Díky, díky. Bohužel, já nemám s copywritingem žádné zkušenosti, text je komplet převzatý od zadavatele. Ale určitě bych se tím měl začít aspoň trochu zabývat, to uznávám... Každopádně děkuji za podnět a za strávený čas;)
habendorf
Profil
MZF: Copywright mě baví

To je bezva, ale aspoň si zjisti jak se to píše :o)
Mistr
Profil
gamberro
Řekl bych, že ve stránce Kontakt máš chybu. Dle mého názoru, podloženého zkušenostmi ze současné brigády, by DIČ měl být ve tvaru CZ8006244598. Podobně se již nepíše IČO, nýbrž jen .
moskyt
Profil
pekny a originalni ...

jeste bych mozna poladil nektere drobnosti ...

- adresu v kontaktech do tagu address
- u seznamu bych zrusil list-style-image a pouzil background-image
- u formulare bych od sebe odsadil input a doplnil povinne a nepovinne polozky
- v hlavicce po vypnuti obrazku zmizi text, udelal bych tak aby zustal
- v Opere se mi nahore a na prave strane dela od okraje stranky bily pruh a menu nabidka se mi nezobrazuje korektne ... hlavicka je odskocena o pixel doleva ...
MZF
Profil
habendorf

Psát takhle něco na noc, to je u mě téměř jisota fatální chyby :) Opraveno, díky.
house
Profil
mě se to taky líbí, ta levá část se stromem + modrá plocha, je to dobrý nápad. ale neladí mi to s pravou částí webu, myslí, že by to chtělo něčím trochu propojit, aby to působilo jako celek. nezkoušels třeba tu pravou část v trochu jiných barvách? třeba ty červené nadpisy ladí s klukem v červené kombinéze, to je hezké, ale nestačí to
Dizzy
Profil
Perfekt. Čisté a originální.
gamberro
Profil
mistr:
IČO, DIČO, PI*O, ...:) Nevím. Dle zadavatele. Ale když to říkáš, zeptám se, díky!

moskyt:
Díky za přípomínky ohledně kódu, ten asi není 100% tak jak by měl být a měl jsem v plánu to ještě projít a poopravit, zpřehlednit atd. O Opeře vím a pošťourám se v tom, ač zatím vůbec netuším, čím to je.
Nicméně, 1) proč bych měl použít u <UL> background-image místo list-style-image?
2) nevím, co přesně myslíš dosazením inputu, ale to, že je zvlášť na řádku je schválně a chci to tak, přehledné je to stejně. Koneckonců doporučuje to tak i např. Plaváček v jeho příručce k tvorbě formulářů.

house:
No mě se ty barvy líbí, barevných kombinací jsem vyzkoušel hodně a takhle mi to docela sedí. Ta modrá část byla (alespoň ze začátku:) myšlena v podstatě jako nebe, a tak jsem ji naopak nechtěl nijak vázat s tím zbytkem.
DJ Miky
Profil
Ještě jedna drobnost - logo neodkazuje na hlavní stránku, ale na současnou stránku... To je ale asi tím, že to nemá svou doménu, co?
gamberro
Profil
DJ Miky:
Jasně, odkazy budu řešit až s doménou. Mod_rewrite a tak (mám rád pěkný věci:).
Acci
Profil
Možná by nevypadalo špatně, kdyby levý obrázek stále stále na místě.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0