Autor Zpráva
Ram(pa)
Profil *
Dobrý den, nedávno jsem si tady nechal ohodnotit jakýsi "výtvor" mého začátečnicky dělaného webu. Usoudil jsem i podle odpovědí, že jej musím změnit, jak vzhledově, tak obsahově. Nyní na něj budu dávat pouze Flash hry.
Dříve jsem dělal stránky ve FrontPage ale ne pomocí HTML,.... To bylo strašné, tak jsem se rozhodl naučit se HTMl, CSS a pokusit se stvořit něco lepšího. Po krátké době učení jsem zkusil vytvořit návrh. Odkazy zatím nefungují a logo asi změním, je to jen "beta verze".
Tady je odkaz.

Doufám, že to vypadá ve všech prohlížečích téměř stejně, u mě to bylo celkem v pořádku, tak snad.

Děkuji za hodnocení
Ram(pa)
Profil *
Sorry
Tento odkaz
venca163
Profil
hlavička je vycentrovaná, zbytek ne (IE,FF,O)
pokud je to tak správně, tak se mi to nelíbí
Ram(pa)
Profil *
Nechápu, jak to myslíš. Jsem začátečník a potřeboval bych to trochu lépe vysvětlit.
venca163
Profil
normálně,
hlavička (to nahoře - logo a 5 odkazů vedle sebe) je na středu,
ale zbytek mi začíná od levého kraje (kategorie, něco na úvod atd.)

(to v tý závorce jsem psal prohlížeče, ve kterých jsem si to zobrazil Internet explorer, firefox, opera)
Anonymní
Profil *
Nemůžeš sem dát nějaký obrázek, jak to u tebe vypadá? U mě to má vypadat takhle a tak to i má být.
Ram(pa)
Profil *
Ten anonymní jsem byl já.
Boy
Profil
No to se nemůžeš potom divit, když pracuješ v rozlišení 800×600. víš jak to vypadá třeba v 1280×1024?
Ram(pa)
Profil *
Ne, jak to mám optimalizovat pro rakové rozlišení?
Boy
Profil
V tomto kódu změň u té tabulky atribut align="center" na align="left"
<!-- 

============================
Logo
============================
-->
<table width="770" height="55" align="center" border="0">
<tr><td align="right" valign="bottom">
<div id="logo">
<a href="http://www.amatermhry.wz.cz" title="Úvod amatermhry.wz.cz"></a>
</div>
<!-- Webove menu -->
<table width="320" align="right" bgcolor=C0C0C0
<tr><td align="right">
|&nbsp;<a href="#"><b>O webu</b></a>&nbsp;|