Autor Zpráva
anděla
Profil *
obec Borovník - jaké jsou stránky, jsem úplný začátečník, si jako každý tady, v obci se to všem líbí, ale moc tomu asi nikdo nerozumí, a co vy? líbí-nelíbí? www.borovnik.wbs.cz
Casero
Profil
anděla
nic moc...šablona, a celkově je to poskládaný z nějakých strránek, každá vypadá jinak, a hudba na webu fuj
Markétka
Profil
anděla
upřímně se mi to moc nelíbí...

- svislé menu by bylo určitě lepší + nějaká hezká hlavička
- obrázek na úvodní straně bych zmenšila, zbytečně zabírá moc místa
- pokaždé jiné pozadí a animace nejsou dobrou volbou
- taky sjednoť písmo (nejlépe nějaké bezpatkové - např. Arial)
- a nešla by ta raklama umístit někam dolů? popřípadě se zaregistrovat úplně někde jinde (např. www.ic.cz)
anděla
Profil *
opravdu je to tak hrozný? no vidíš a tady si všichni myslí jak je to pěkný, tak nevím, počkám na další názory, není to poskládyný z žádných stránek
Casero
Profil
není to poskládyný z žádných stránek
sry...sme ymslel, jako ty jiný písma, pozadí, že to vpadá, jako každá jiná strana, chápeš?..
anděla
Profil *
takže když udělám pozadí všude stejný, tak to bude lepší ? a zkusím udělat všude stejný písmo
Peca
Profil
Hnusná a nepoužitelná šablona z wbs.cz, tak se stránky nedělají. Jinak je to opravdu docela hrozné, na této diskuzi se pochvaly těžko dočkáš.
Casero
Profil
takže když udělám pozadí všude stejný, tak to bude lepší ? a zkusím udělat všude stejný písmo
tak to určitě...aspon to bude takový jednolití...ale jak píše Peca tady každej kritizuje za všecko a nic ti nenechá zadarmo
anděla
Profil *
tak to určitě...
díky za kritiky, vezmu si ty rady k srdci, jak bude delší chvíle, tak dám vše tak jak říkáš, to víš malá zapadlá obec, a lidi neví co teď frčí, a jak to má být, já to prostě udělala, jak mě to napadlo, ani starosta nic neříkal, že by se mu to zdálo divný
Casero
Profil
ani starosta nic neříkal, že by se mu to zdálo divný