Autor Zpráva
Ram(pa)
Profil *
Tak zdar všem.
Udělal jsem novou verzi svého webu. Je vzhledově velmi jednoduchá a už není dělaná v tabulkovém layoutu, nýbrž v layoutu v CSS. Je to jen jedna stránka a odkazy nejsou funkční. Nechci nějak přeplácaný web, jde mi hlavně o jednoduchost a přehlednost. U mě to vypadá stejně jak v IE, ve FF, tak i v Mozille. V Opeře to trošku zlobí, ale ne snad tak moc, aby to nějak vadilo.

Jsem začátečník a budu vděčný za každé připomínky a nápady.
DyBoy
Profil
No chtělo by si to trochu pohrát s pozadím a taky logo bych nějak zaoblil, ale jen kapku, jo a ještě ten marquee mi tam nesedí, dost mě to ruší. Jinak to celkem jde a na takovou stránku bych se rád díval a četl si v ní :)
Ram(pa)
Profil *
To logo změním, tohle je jen tak na rychlo dělané, ještě s photoshopem pořádně neumím,ale učím se. To marquee je tam proto, protože chci mít na každé stránce ikonky spřátelených webů které mají vysokou návštěvnost. Ale nevím, jak to udělat, když třeba za měsíc bych tam chtěl přidat jestě nějakou, aby se mi nezměnila výška levého panelu, tak proto jsem to vyřešil tímto způsobem.
Casero
Profil
Ram(pa)
je rozdíl mezi jednoduchostí, a nedodělanou věcí, toto mi příde jak to druhé
1, logo žádné
2, asi bych si trošku pohrál s menu
3, celkově je to hrozně obyčejný
Mistr
Profil
(1) Zauvažoval bych nad "hluchými" prostory nalevo a napravo od loga. Třeba by bylo možné je něčím zaplnit, ne? Dávám to jen k úvaze.
(2) Více bych si graficky pohrál s hlavním prostorem stránky. Například názvy her bych zvýraznil. Jednotlivě nově přidané hry třeba i nějak graficky oddělil (vodorovná čára?). Zkus to a sám uvidíš, jak to vypadá.
(3) Snaží se na mě v MSIE 6 SP 2 vyskočit nějaké pop-up okno.
(4) Proč jsou Nově přidané hry odkazovány na úplně cizí server VšeVJednom.cz? To kvůli počítadlu stažení?
Ram(pa)
Profil *
Mistr
Proč jsou Nově přidané hry odkazovány na úplně cizí server VšeVJednom.cz? To kvůli počítadlu stažení?