Autor Zpráva
heli
Profil *
Adresa webu: http://www.rklogic.cz
omrkněte to, jak se vám líbí barvy, celkový dojem, jednoduchost pro uživatele,
použité písmo, atd.
Prosím, kritizujte, ale konkrétně, abych se mohla poučit. Co bych měla
předělat?
Děkuji. Heli
Casero
Profil
heli
myslím,, že je to povedený, sice sem neviděl předešlé verze, ale myslím, že je nejlepší..ale určo bych dal stránkování, abych nemusl jezdit tak šileně dolu...pak asi bych si víc pohráls logem...a dole ty věci sou dost velký, a možná bych je dal do kontakty, nebo tak něco
house
Profil
heli

nechápu docela ten pravý sloupec.... tvá reklama tam jako bude takhle pořád? a co ta spořitelna a proč počítadla? zabírá to tak velkou část webu a přitom to k němu neptaří.....?

logo je okousané, souhlas s Casero rolovat tak moc dolů je velice nepříjemné
heli
Profil *
Casero, jak se vlastně dělá odstránkování? jako další stránka, nebo se používá jiná funkce?
House, spořitelna, je tam, protože spolupracuje s realitkou - financování nemovitostí.
Moje reklama, protože jsem dcera majitelky, tak ze známosti :-)) zatím nemám své stránky.
Počítadlo pro oživení . . .

díky za názory

Heli
Casero
Profil
heli
hledej stránkování
Kamil4F
Profil *
U detailu nemovitosti je vetsi font pisma, dal bych to na stejnou velikost, max. tucne.
Proc nejde klikat na fotku ?
Zkus dat kolem fotky nemovitosti ramecek 1pt.
Kamil4F e-realitka.com
MVK
Profil *
Graficky je to přijatelné.
- Vodorovný posuvník ve FF 1.0 (1024x768) je holá zbytečnost. Zmenšit patičku.
- logo je docela podobné Wüstenrot - stavební spořitelně http://www.wuestenrot.cz/ , která je v oboru. Jasně, není to plagiát, ale není to ani dobré.
- Kolegové již hodnotili neúčelnost pravého sloupce, ale reklama KB a stavební spořitelny není nelogická - je to web realitky.
- Naopak strašná je blikající reklama TwujWeb, která shazuje grafický dojem do suterénu. V FF 1.0 navíc není vycentrovaná, ale přilepená vlevo (v IE 6 je na střed). Chápu, že si chcete jako autor udělat reklamu, ale blikající dětičky jsou v decentním webu realitky jak pěst na oko. Když už, tak statický banner a pod kontextové reklamy (KB a stavebku).
- Statistika návštěvnosti zajímá výhradně majitele stránek a pokud není počítačový ignorant, jistě zvládne prohlédnout i skrytou statistiku.
- Datum a čas je také holá zbytečnost, navíc mám ve FF datum 29. 3. 107. (v IE 6 v pořádku).
- Na stránce "O nás" překrývá pravý sloupec část patičky i s textem - v FF i IE. (1024x768)
- Je to naschvál, že ve stránkách nalinkovaných v horním menu není v pravém sloupci KB?
- V těchto stránkách bych také zmenšil řádkování, dostávám mozol od kolečka při rolování dolů. Písmo je koukám také větší než v nabídkách - sjednotil bych ho na menším.
- Subjektivně se mi nelíbí zvýraznění textu odlišnou barvou pozadí.
- Odkaz ve formě zvýrazněného řádku v nabídce (např. RD 3+1 Beroun) jsem našel jen náhodou. Velmi nevhodné zvýraznění odkazu, když jinde jsou odkazy tradičně podtrhané.
- Několik obrázků je nefunkčních:
http://www.rklogic.cz/katalog/kat566.php (např., není jediný)

Obsah:
- Striktně bych oddělil prodej a pronájem.
- Velmi velmi chybí vyhledávání podle kritérií - velikost, cena, lokalita. Před rokem jsem kupoval byt a stránky bez vyhledávání jsem rovnou ignoroval. Stejně to máte nejspíš v databázi, tak by to neměl být až takový problém.

Typografie a gramatika:
Nedám si pokoj a napíšu to i tentokrát.
- 30 000 kč/měsíc (Kč)
- 1000m2,dostupnost D5 (dvojka patří do horního indexu, chybí mezera za čárkou)
- 10km (= desetikilometrový, patří 10 km = deset kilometrů)
- soc.zař. (chybí mezera za tečkou)
- perlička: Ing.Marie Babková (chybějící mezera za tečkou je i v hlavičce)
- a desítky dalších

Kód studovat nebudu, jen škoda toho mixu CSS a atributů (BGCOLOR kupříkladu)

Doufám, že to není příliš zničující kritika, ale tato stránka reprezentuje firmu a měla by být perfektní. Chyb je tam sice dost, ale jsou to spíše detaily.
saybye
Profil
Souhlasím s MVK. Ptala jsi se na názor k "jednoduchosti pro uživatele" takže:
Kupoval jsem byt před půl rokem a tuhle stránku bych také kvůli absenci vyhledávání ignoroval.

Stejně tak již zmiňované rozdělení pronájmu a prodeje.
Zašel bych ještě dál: máš tam
"Nabídka"
"Domy"
"Byty"
"Pronájem"
"Poptávka"
To jsou kategorie, které se různě překrývají. Nevím, kde mám hledat. Chci koupit byt. Když budu koukat do "Byty" neunikne mi něco, co je třeba v "Nabídce"?
Chci prodat dům. Mám koukat do poptávky nebo do "Domů"?
Je to subjektivní názor, ale orientuje se mi v tom špatně. Zvlášť když při hledání bydlení procházím desítky webů a nemám čas se na každém zdržovat déle než je to nutné.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.