Autor Zpráva
SkorkyLand
Profil
Moderátor DoubleThink: Přesunuto ze zaniklé kategorie Názor na můj Flash.

Prosím o kritiku těchto stránek,jsem amatér tak to berte s nadhledem ,předem díky


skorky land porfolio
flz
Profil
az na tu vstupnu stranku to je super. odkial mas tie zvuky ak smiem vediet? :D
Steve
Profil
SkorkyLand
je to hodně pěkné, jen mi to přijde trochu přeplácané... na každé stránce jiný preloader a jiný typ písma... jinak super
SkorkyLand
Profil
tak zvuky se dají sehnat tady flashkit
tady taky neco je
free webdesign stuff

hudbu delam ve Fruity loops studio je tam spousta samplu

a tady se da sehnat všechno možné bluevertigo
Kolibáč
Profil *
Mi to nefunguje (Firefox, bez Flashe). Zobrazí se jen počítadlo, které se po aktualizování zvýší o jedna.
WanTo
Profil
Mně to taky nefunguje, Opera, Linux, Flash Player 7.
SkorkyLand
Profil
mě to funguje v IE i Firefox, možna to chce Flash player 8
brizzan
Profil
Libi se mi to..akorat me trochu prekvapilo ze v nabidce jazyku jde jenom anglictina..cekal bych to naopak:D
yenna
Profil
moc se mi to líbí, akorát mě docela iritoval ten "ocásek Skorky land" za myší, při načítání galerií je to docela dobré rozptýlení ale když pak najíždím na menu a miniatury, tak mě docela štve...
u zvuků by platilo, že méně je někdy více ;)
jinak animace menu perfektní :)
niky
Profil *
Graficky pěkně líbivý stránky, na to, jak řikáš, že jsi "amatér" tak to je super. Jenom mě tam vadilo, jak už bylo řečeno, ten ocas za kurzorem - je to trochu rušivý element.
chil
Profil
take se pridam, velmi pekna prace, nemam co dodat :). jeslti zacinas tak se mame na co tesit :). at se dari ja chil! :)

hxxp://cillik.net
Ok3y
Profil *
Skorky : pekny pokud bys mel zajem o nejaky zakazky den vedet na phazer@tiscali.cz
skorkyland
Profil *
tady něco novějšího ke kritice yellow
flowers
Gekon
Profil
Tak se mi to líbí, nevytvářet pro stejnou stránku více témat, ale pokračovat v předchozím, i když je to půl roku staré:)