Autor Zpráva
Mitchell
Profil
Rád bych znal Váš názor na stránky, které zde již sice byly diskutovány, doznaly však dalších úprav.

Zde tedy je "vývojová verze" č.III : [url=http://rcteam.wz.cz
]http://rcteam.wz.cz
[/url]
.
Wan-To
Profil *
Polaroid
Máš fakt super názory na některé stránky. To, že nemají nějakou extra grafiku neznamená, že jsou špatné. Když nerozumíš modelařině, tak alespoň neříkej, že je to humus.
Mě se ty stránky docela líbí, jen bych trochu vylepšil tu grafiku...
Marty
Profil
Je to barevně nesladení, na moje oko to působilo trhavě.
Zdroják taky není nic moc.
Pořiď si Photoshop a hraj si s ním, a pak předělej grafiku.
Mitchell
Profil
Vidíš, Polaroide, to je právě to, proč jsem se opovážil svůj odkaz sem znovu strčit. Vím, že můj web není ani zdaleka bez chyb, ale já nejsem žádný programátor, nýbrž samouk bez zkušeností a ten web vedu zejména kvůli svým kolegům a mám jen omezené časové možnosti se mu věnovat.

Snažil jsem akceptovat maximum zde dříve vznesených připomínek, a to i Tvých, přestože jsi jinak tuto stránku hodnotil "...jako vcelku povedenou...".

Pokud tedy nyní je to takový "humus" a pokud ještě budeš mít tu sílu, napiš mi, prosím, co je špatně.
V opačném případě sem raději nepiš nic, ať nekazíš náladu sobě, mně i ostatním, kdo si to tady přečtou.

Je mi trochu líto, že jsem narazil na takovouto reakci na tomto, jinak svělém "jakpsátweb", který mi byl jednou z mála opor.
.
Polaroid
Profil
Mimochodem modelařině zrovna docela rozumim!

Ale tady se hodnotěj (nebo alespoň já sem to tak pochopil) jiný věci. Jako třeba grafika, kód, použitelnost, přístupnost...

Kapiš?!
mat
Profil
neboj se mitchelli, tvoje stránky nejsou zase takový propadák - možná jen pár dobře míněných rad:

- ten nápis RC Team Vysoké mýto v hlavičce bych udělal jako klikací logo, aby se návštěvník mohl vracet nějak na index webu

- vpravo bych vyhodil tu radarovou animaci z chmi - i na adsl 512/128 se mi ta animace natahuje kolem dvaceti sekund