Autor Zpráva
pds
Mám svoju stránku už nejaký ten piatok. Zaujímal by ma Váš názor naňu.

http://pdsoftware.host.sk

Chcem Vás len upozorniť že Host.sk sa občas správa DOSŤ divne a nenačítava niekedy na 1.x. Som amatér a stránky dopĺňam ako mám čas.
YoSarin
1) škoda těch rámů - posuvníky uvnitř stránek nemám moc rád
2) reklama v menu a v hlavním rámu je vidět jen do té doby, dokud se stránka kompletně nenačte - je to divné, když během načítání na stránce je nějaký prvek, který pak najednou zmizí (ještě že normálně používám AdBlock)
3) to logo s létajícím textem (jestli to vůbec je logo) by bylo 100% hezčí bez létajícího textu
4) obarvená lišta hezká, ale jen v IE, zbytečná (někdo to opravdu nemá rád)
5) Na stránce "O mne" : "Zkratka - Shortcut" no, nebylo by lepší "Přezdívka - Nick"?
6) ta reklama mě fakt štve - objeví se v každym rámu a na pár sekund mi znemožní přečíst si to, co je zrovna pod ní...
7) datum, čas - sice tam ten rámeček vypadá pěkně, ale je to IMHO zbytečné
8) Mobilmánia - designově naprosto odlišná stránka (ale hezká)... aha teď koukám, že to je vlastně odkaz ven, mimo tvůj web - nemělo by se to otvírat v rámu (a potažmo by to nemělo moc co dělat ani v menu, ale mělo by to bejt někde mezi odkazama)
9) Dobré stránky - nadpisi jednotlivých sekcí jsou na podkladu skoro neviditelné
10) logo je jen na hlavní stránce
11) místy chybí obrázky (třeba Zábava - Sudoku)
12) proč máš na každý odkaz v menu speciální prvek DIV? Stejně by to šlo nastylovat i kdyby tam byly jen ty <a>
13) prozatím vše ;)
Jinak - ty stránky vypadají celkem pěkně... - žádná přeplácaná příšerná barevná slátanina ;)
Yo'Sarin
pds
>YoSarin

Vďaka za názor.
ad2. Jasom tú reklamu ešte ani nevidel . Mám Firefox a asi som to dal blokovať neviem .
ab3. Mal som to doteraz len ako obrázok, no chcel som to trošku ozvláštniť...
ad5. dík prerobím to...
ad8. mobilmánia je tiež moja. webhost už bol plný tak som ho dal kamarátovi. chcel som tam zmeniť aj design aj keď je podobný ostatným.