Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
jmills Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 9. 2006, 16:06:03
Zdravím vás. Budem rád ak zhodnotite moj web. Som začiatočník, takže je tam určite veľa chýb, ale práve preto sem píšem. Ďakujem. www.oxi.szm.sk
|
||
DJ Miky Profil |
#2 · Zasláno: 18. 9. 2006, 16:12:47
- Odstraň tu vstupní stránku. Odstraň celý panel Hodiny. Odstraň nějaké ty blikací obrázky. - Všechno tam je naprosto zbytečné...
- Patička nejde přečíst. - Z podstránky se nedostanu na fórum. - Proč má "fórum" vstupní stránku? (Ještě k tomu takový nečitelný obrázek) Když už to musí být od BB, tak to dát alespoň do iframu, nebo tu knihu v menu linkovat přímo... - Trochu zmenši ty náhledy fotek, obrázek o rozměrech 100x75 px a velikosti 125 KB bych opravdu nečekal... - Proč je ve fotogalerii jiný design? Snad ti to pomůže. |
||
MZF Profil |
#3 · Zasláno: 18. 9. 2006, 23:05:59
1. Nevím kde jsem a nevím, co tvoje stránky nabízejí. Update: Teď jsem si všiml blikajícího textu "osobní stránka". To není dostatečné. Jednak text bliká, jednak je malým fontem. Nějaká úvodní věta v textu by nebyla od věci.
2. Odstraň nějaké ty blikací obrázky - Odstraň všechny. Vše co bliká, bere uživatel jako reklamu a podle toho se k blikacím obrázkům chová. 3. Mimo hodin odstraň i počítadlo (nulový až záproný přínos pro návštěvníka) a polož si otázku, jaký užitek má pro tebe anketa. 4. Odkazům dej hover. Jinak na začátečníka pěkná práce. |
||
house Profil |
#4 · Zasláno: 19. 9. 2006, 00:22:59
Teď jsem si všiml blikajícího textu "osobní stránka". To není dostatečné. Jednak text bliká, jednak je malým fontem. Nějaká úvodní věta v textu by nebyla od věci.
jj, já jsem tu hlavičku nejdřív vůbec neregstrovala, myslela jsem, že je to reklamní proužek!! chtělo by to nějaký úvod na 1 stránce - něco o tobě, nebo k čemu stránka je, čím se rád zabýváš (=focením), proč a tak co do důležitosti bych dala ty hodiny až pod anketu jinak je to pěkné, takové jednoduché a funkční, jestli to bude o focení tak se to hodí:) |