Autor Zpráva
Lexter
Profil
jde o blog mé mamky, ale to je fuk, pokud můžete ohodnoťte mi vzhléd, co dál vylepšit a podobně.- díky za rady.

http://flamengo.ljt.cz/
rkomoras
Profil
pěkný hodnotim za design: 20/20
Lexter
Profil
Ou, tak to se divím, jinak tedy strašně moc děkuji za hodnocení.

přidal jsem no prostě pozadí neroluje a udělám patičku a nějaké to zakončení hlavičky nahoře, uvidíme jak to bude vypadat.
filip186
Profil
Proč tam je tlačítko search, když je celá stránka v češtině?
Nox_lbc
Profil
1) design je pěkný, ale jednolitý ... chybí mi tam něco originálního, zajímavého ...
2) Search ? Proč ? (jak zmínil Filip)
3) "Zadne komentare..." ... duvod ? proc tam nemas hacky a carky ?
4) Nadpisu u článku chybí hover ...

jinak celkem fajné ;-) 8/10
Lexter
Profil
Jak asi víte, já nejsem kodér a ani programátor, tak maximálně zkóduji grafiku. Použil jsem pro základní kódování defeaultní vzhled, (spoustu věcí jsem musel doděla, který ovšem pro češtinu není a tak kódování jazyka zatím nechávám na později. )takže práce tam ještě je, pro mě to bude na dýl. Díky za dobrou kritiku :)
RaDeoon
Profil *
Líbí se mi to ... Jen jsem chtěl kliknout na datum a ne na článek...
Lexter
Profil
ano to je hrubá chyba a jsem si jí vědom, určitě brzy napravím, díky, nevšiml jsem si toho
Miloš
Profil
1) Na webu je normální diakritika, ale co ten text zadne komentare – to jsou zadné komentáre alebo čo?

2) Search… Mě nejprve – na česky psané stránce – zarazilo nečeské slovo home, načež jsem zazíral, spatřiv Prosinec 2nd, 2006, jakož dole nemenší hnus « Previous Entries. Připadáš si kůl? Simply klévr? Máš to ve svých rukou? NAU!? Opravdový rauch? Aj mlaviny?
A co Jan Tleskač?
Lexter
Profil
Máš problém být nad věcí? Máš problém přečíst si o pár řádků výše co jsem napsal?

Základní kódování jsem použil z defeaultního templatu na wordpress a to počeštěný není, když vpíšu přímo do templatu háčky atd... tak mi z toho vyjdou nesmysly a zatím nemám moc času toto napravovat.