Autor Zpráva
zulu
Profil
ahoj, prosím o vaše názory na moje stránky zulu's rats
je to můj první výtvor, jsem teprve začátečník. vím, že v kódu asi budou chyby, spíš mě zajímá jak na vás působí vzhled a takový ten celkový dojem ze stránek:)
Icepoint
Profil
na zacatecnika dobry...
1) trochu mi vadi male pismo v aktualitach
2) neni hover v menu (snad vis i kdyz ses zacatecnik, co je hover :))
3) dale by v menu mohlo byt nejak oznaceno, na jake strance se nachazime
4) paticku bych nedaval pod menu
5) ty jednotlive casti stranky (menu, hlavicka, obsah ...) by to chtelo oddelit necim jinym, nez jen jednoduchou carou
6) nauc se CSS, hodne to usnadnuje praci ...
7) kdyz uz to delas ve fronpagi, tak smaz radky
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> a
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
aby to nebylo tak evidentni...
na programovani webovych stranek je lepsi se naucit HTML nez pouzivat WYSIWYG editory, dale divim se, ze ve FP lze udelat takovyhle stranky :)
bylo by toho vic (treba nevalidni kod atd) ale to asi momentalne nepotrebujes ... jestli chces, muzu ti poslat moji rocnikovou praci o HTML a CSS, to by ti mohlo pomoct :), je to takovy hodne jednoduchy navod na kodovani HTML
HajekJirka
Profil
První stránky?
SUPER!
Mé první stránky neměli ani odkazy. :-)
AlešD
Profil
Trošku mi vadí, že v Opeře se ten design rozhodí: "moje smečka" - texty lezou mimo tu zelenou oblast, obrázky jsou taky rozhozené (ve FF i IE je to O.K.), dále texty (zase "moje smečka") bych odsadil dál od obrázků, na úvodě zvětšil písmo v novinkách.

Dál bych udělal:
- obsah atributu title unikátní pro každou stránku ("Zulu'sRats - úvod", "Zulu'sRats - moje smečka"), třeba takhle.
- dal pryč ty hvězdičky z menu a udělal tomu nějaký hover (zmenu něčeho, třeba podkladu při najetí myší)
- podtrhl odkazy, alespoň ty v textu, odlišení barvou se nepovažuje za dost dostatečné pro označení odkazu

Chválím za klikací logo.

Hodnocení :-)). Na první web dobrý!