Autor Zpráva
Cejn
Profil *
Zdravim. Jsem skoro úplný začátečník, toto je mů první web který alespoň trochu za něco stojí. Jaký je váš názor? Případně poraďte co mám udělat líp. Předem dík!

Stránky
DJXjozin
Profil *
Nevím jestli je to záměr ale ve Firefoxu to podtrhávání a nadpisi či co to je přes stránku asi tak 5px
Dole odkaz Nahoru... to se ještě používá???
Moc se mě nelíbí že je to tak úzký ikdyž viděl jsem i užší web...

Ou a koukl sem do zdroje první co mě prásklo přes oči tabulkovej layout.... pryč s tím je to starý nepoužívá se to a obsah se zobrazí až po načtení celýho webu...
Dál už asi není co hodnotit
Cejn
Profil *
Jo dík moc, o tom tabulkovým layautu ví že je na nic, chystám se to co nejdřív předělat ... To v tom firefoxu záměr není, musím se na to podívat.
Jo, a to "nahoru", myslím že to není špatný, i když se dnes roluje kolečkem. Nebo už to fakt nemá na webu svoe místo ??
Mistr
Profil
Cejn
To strašně dlouhé načítání je velký problém. Existoval na to třeba i takový trik, že se stránka rozdělila do několika tabulek, které byly těsně pod sebou.

Á výborně, už se načetlo. Copak, že je to tak uzounké?

Proč máš menu psané částečně v češtině a částečně v angličtině. Vím, jsme v Evropské unii, takže je třeba myslet i na spoluobčany jiných zemí, ale Tebou zvolený způsob, myslím, není vhodný. Piš to menu celé pěkně v češtině (i když to pak třeba nebude tam "kůl" - pro anglicky mluvící spoluobčany cool).

Vady to má i jiné. Totiž neklikací logo a stále stejný nadpisek (tag TITLE v části HEAD).

A neškodilo by si ani texty po sobě ještě jednou přečíst. Občas bys našel nějaké to vypadnuvší písmenko - (...) rádi za cesťák v podstatě kdekliv, pokud (...).
Cejn
Profil *