Autor Zpráva
ceflapoyd
Profil *
hoj..mohli by ste mi skritizovat stránku...a nešetřte mě.
dík - v mozille mi to nějak lítá(to snad doladím) dík ještě jednou
http://www.ceflapoyd.info
SuE
Profil
vitaj, tak se na tebe zrovna vrhnu :-)
Docela se mi to líbí, do kodu at koukají odborníci, ja si to jen prohlídla jako Máňa z Horní Lhoty

ten hover efekt u menu by chtělo upravit - zmenit barvu písma je to black on black :-)
hoď tam třeba na color: white nebo oranžovou)
Obrázky v textu (paintball a webgame namátkou ) by měly být líp obtékané - je tam díra.
V mozille ti ulítá patička - zkus tam hodit clear: both do ní nebo před ni

Bleší písmo, co nejde v IE zvětšovat :-(

Ta animace u toho auta je dobrá vychytávka :-)) , škoda, že je to tak velké

Nedráždi s tím klikáním na banner, když tak to dej někam dolů, spíš jako prosbu
Martin Kuželka
Profil
Sice nejsem odborník, ale snad mi SuE dovolí, abych se (nejenom) do kódu podíval :-)

1) Jelikož se jedná o xhtml 1.1, což je xml, měla by se na začátku dokumentu objevovat deklarace xml s určeným kódováním. Deklaraci xml s určeným kódováním je třeba určit vždy, když se nejedná o kódování utf.

2) Doporučil bych použít místo div s třídou nadpis pro nadpis, značky h1 až h6, které jsou pro nadpisy určené.

3) Nějak předivováno - obrázky, které slouží pouze jako součást layoutu je lepší definovat jako pozadí v CSS. Na druhou stranu musím aspoň pochválit, že mají prázdný alt.

4) Angličtina je sice IN, ale je nutné ji takto kombinovat s češtinou? Jeden nadpis česky a další anglicky.

5) Odkazy na stránce Paintballu nefungují - používáš zpětná lomítka (http:\\) = špatně, správně jsou normální (http://).

6) k čemu slouží ty nedělitelné mezery u odkazů na Interval, ... ?

7) Imho trochu nevhodně používáš třídy. Zrovna u něčeho jako je rozvržení stránky bych volil v mnohých případech IDecka.

8) To menu s těma šipečkama bych udělal pomocí seznamu a ty šipečky jako obrázek v CSS.
SuE
Profil