Autor Zpráva
malidian
Profil *
Jen tak ze srandy, co si o tom myslíte? Je mi jasný, že po technické stránce to asi není nic moc, jsem pořád ještě spíše začátečník. :) Je mi taky jasný, že se asi pochval nedočkám. :)))) A ani ji necekam.
Nebylo by lepší vlastní tvorbu zabalit a přejít na RS a ten si modifikovat k obrazu svému? Děkuji všem za názory.

http://malidian.greenstudio.cz/
YoSarin
Profil
malidian
1) To menu se mi moc nelíbí - jak je dvouřádkové a vystředěné... :-(
2) Texty jsou strašně nalepené na okraje
3) Je to takové trochu nepřehledné... ale to je možná jen tím že jsem unavený... :-)
4) Na mainpage postrádám jakýkoli informační text, který by mi řekl o co jde - je tu jen odkaz kamsi :-)
5) Někomu se asi nebude líbit kombinace čj/aj
6) V blogu je text strašně špatně čitelný - nemyslím tím ani tak kontrast, jako spíš že působí jako masa a ne jako text - žádné odstavce, formátování... :-( Ale nadruhou stranu - alespoň není nalepený na kraje jako ostatní texty... ;) A chtělo by to sjednotit grafiku blogu a článků...
7) Vypnu obrázky a ztratí se nadpisy - nastav jim implicitně nějakou background-color
8) School - Assembler - Bluéééé (Tohle je HODNĚ subjektivní názor, ovlivněný hlavně tím, že jsem z něj ve čtvrtek dostal tak-tak zápočet ;) )
9) Není to tak špatný, jsem si jen potřeboval vybít energii, která se ve mně nahromadila během učení se na zkoušku :-)

K tomu RS - já mám radši to, co jsem si vytvořil sám - protože se tím pak můžu chlubit ;).
Hodně štěstí :)
Yo'Sarin
malidian
Profil *
Díky za postřehy, uvidíme, co dál. Jenom k té první stránce, tu pochopitelně nějak, někdy dodělám. Ten odkaz Jak funguje GPS u Mio P550? na ní, to je článek, který jsem napsal narychlo, protože to někdo chtěl vědět a už se mi ho nechtělo formátovat do HTML proto je v pdf, jinak samozřejmě na úvodní stránce nebude, článek přijde do sekce PDA.
Miloš
Profil
YoSarin
5) Někomu se asi nebude líbit kombinace čj/aj