Autor Zpráva
maroskox
Profil
ahojte ... prosim o zhodnotenie mojich stranok ... mam nejake chyby v HTML kode, ked som skusal validator vypisuje mi stale chyby a neviem ako ich odstranit .. hlavny problem ma s ulozenim stranok az uplne po okraj hore ... dakujem velmi moc .... dalsia otazka: na ake rozlisenie mam optimalizovat stranky? co je standard?

www.maroskox.golfbell.sk
maroskox
Profil
dalej mozte podavat kritiku aj na www.golfbell.sk a www.test.golfbell.sk ... vsetky stranky mam stale rozpracovane a vyxytavam im muchy, tak by som vas xcel poprosit o analyzu, co sa vam tam paci, co naopak nie, popripade navrhy ako by ste to spravili vy, ci uz graficky, alebo kodovo ... dakujem moc mi to pomoze
mestolipnik
Profil
maroskox
Ahoj. V kódu máš opravdu docela dost chyb, ale na to moc nejsem špičkový odborník, sám na svých stránkách s pomocí vychytávám chyby v kódu. Jinak vřele doporučuji udělat stránky nejdřív v HTML kódu a zajistit, aby byly validní, a teprv potom ostylovat, a mělo by to být OK. Já jsem sám zvolil takový postup u svých stránek - např. http://www.lipniknadbecvou.eu/videostudio.htm nebo teď takto předělávám http://www.lipniknadbecvou.eu/zkusebni/ ale tady mám také nějaké chyby, ale ty vznikly až přidáním bannerů, jinak kód je OK.

Mohu ti alespoň ohodnotit design. www.maroskox.golfbell.sk - design není špatný, ale stránky asi nejsou dokončené že? Zdá se mi to po obsahové stránce slabší, málo obrázků. Rozhodně do stránek nepiš Optimalizované pre rozlíšenie - to už dneska není v módě.

www.golfbell.sk - tak tato stránka po grafické straně na mě působí velmi příjemně, moc se mi líbí. I ten panoramatický obrázek. Opět nepsat optimalizované rozlišení. Dále bych trošku upravil fotogalerii - obrázky bych otvíral javascriptem, jako např. tady: http://www.lipniknadbecvou.eu/zpravodajstvi/clanek078.htm